Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    hvis det skulle lykkes for os på onsdag, ser jeg helst at de jagter 3/4/5-0 målene det kunne være så lækkert med en storsejr for at bygge så meget selvtillid op som muligt inden næste sæson
    Hov, det var jo forrige uge vi tabte til dem... Nå, men enig, det ville da ikke gøre noget om tøjlerne blev sluppet og vi kunne kværne dem midt over

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Jeg frygter, at vi kan få det svært imod både Silkeborg og især Hobro, fordi vi ikke har været overbevisende, når vi skulle skabe kampene. Det kan blive svært de sidste 4 kampe; og 8.pladsen er dermed godkendt for mit vedkommende. Vi kan håbe på mere, men så skal vi fange hold som Hobro og FCN. Det kan lade sig gøre (at fange dem begge og blive nr. 6), men så skal der nok 7-8 points på kontoen min., og det bliver en stor mundfuld.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det ligner noget vi så i sidste uge... BIF kører sikkert en 2-0 hjem nu...
    hvis det skulle lykkes for os på onsdag, ser jeg helst at de jagter 3/4/5-0 målene det kunne være så lækkert med en storsejr for at bygge så meget selvtillid op som muligt inden næste sæson

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    den er 100% sikker. Jeg er helt helt rolig. Nu går vi efter 5/6 pladsen
    Ja bortset fra at FcV skal vinde de 4 sidste, så bliver det jo også sejre på bekostning af både EfB og SDR, + at de to hold så også har hinanden... så uden at have regnet efter, er vi vel også der hvor det matematisk ikke kan lade sig gøre for alle holdene at få nok point længere........ tror jeg

Det er efterhånden nogle sæsoner siden vi har haft 10 point ned til stregen på dette tidspunkt...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg tror nok lige BIF viser os hvordan taktikken skal være på onsdag....fuld fart frem og en hurtig scoring
    Det ligner noget vi så i sidste uge... BIF kører sikkert en 2-0 hjem nu...

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    En hjemmesejr på onsdag, og solen skinner resten af sæsonen.
    jeg tror nok lige BIF viser os hvordan taktikken skal være på onsdag....fuld fart frem og en hurtig scoring

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Kommer du på stadion mere i denne sæson ?
    I så fald har jeg nogle fribilletter som jeg med stor glæde vil give til dig og kone/børn .

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ja de lunede sgu de sidste 6 point vi har fået. De var ikke forventede og med 0 point der havde det set ALT for spændende ud.
    Fedt at formen blev fundet igen.....kønt har spillet ikke været - men indstilling har været på plads, og så har vi da også haft heldet på vores side.

Helt rart at sidde her 4 runder før sæsonnen slutter og være (næsten) helt rolig :)

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ja de lunede sgu de sidste 6 point vi har fået. De var ikke forventede og med 0 point der havde det set ALT for spændende ud.
    Fedt at formen blev fundet igen.....kønt har spillet ikke været - men indstilling har været på plads, og så har vi da også haft heldet på vores side.

Helt rart at sidde her 4 runder før sæsonnen slutter og være (næsten) helt rolig :)
    Men også lidt vildt at vi skal være lettede over at have sikret os en sæson mere i ligaen 4 runder inden sæsonen slutter. (sidder med samme følelse som dig,)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Puha, det er godt vi har fået de point vi har. Vores risiko for at rykke ned nu er under 1%, men havde vi stået på en 32-33 point nu, så havde jeg stadig haft sved på panden. Heldigvis holder vi os stadig 2-3 runder foran problemerne.

Der må sidde nogen i Sønderjyske og Esbjerg og bande Bozga langt væk.

For os var det umiddelbart et fint resultat (i forhold til Hobro).

Leave a comment:

• obkbh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
    ikke at forglemme har vi ikke længere så langt til 4 pladsen da vi stadig mangler at møde
    både Hobro og Randers. ( man har vel lov at Drømme)
    Inden denne runde lavede jeg denne tabel (holder stadig med resultaterne indtil nu):

4. Randers 50 44+6
    5. AAB 48 39 + 9 point
    6. OB 45/47 35 + 10/12 point
    7. FCN 43/45 38 + 5/7 point
    8. Hobro 43 39 + 4 point

Den er fx baseret på at RFC slår Hobro og at de taber til BIF. Men spiller de uafgjort mod Hobro, er det godt nok meget tæt omkring 4./5. pladsen. Og så har jeg taget nogle meget optimistiske OB-briller på, hvor der kun er kalkuleret med et enkelt nedlag til FCK.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Puha, det er godt vi har fået de point vi har. Vores risiko for at rykke ned nu er under 1%, men havde vi stået på en 32-33 point nu, så havde jeg stadig haft sved på panden. Heldigvis holder vi os stadig 2-3 runder foran problemerne.

og det er forskellen på os og Haderslev som har spillet en bunke uafgjorte kampe, men det flytter som bekendt ikke meget

Leave a comment:

• Polle
    replied

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    AaB skal i Parken på Onsdag. Håber på plastik-sejr idag i Herning (altså til plastik-klub #1 - den fra Østerbro) for så er løverne ekstra sultne, fordi der er kommet lidt spænding ind i mesterskabskampen, inden de sidste 4 runder. Så med en sejr over SIF - hvilket bør være muligt kan vi rykke 2 point foran de regerende mestre hvis alt flasker sig onsdag aften...
    uden at jinxe alt for meget. Hobro skal til Randers så med lidt held er vi foran Hobro og AaB inden pinse, og FCV får besøg sf FCM

Leave a comment:

Working...
X