Annoncering

Collapse
No announcement yet.

træningslejr vinter 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Bestemt. Også mange lækre ting fra Larsen og Falk...
    fuuuuuuuuuuck jeg håber vi overrasker mod FCM og tager 3p mens FCV sætter point til

    At vi taber og FCV vinder gider jeg sgutte at tænke på
    Jeg kan leve med at vi taber de to første så længe vi slår FCV, Sønderjydske, Hobro, Silkeborg i de indbyrdes kampe og så lige en eller to uafgjorte mod EFB, AAB eller RFC så er den der tror jeg :)
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Jeg kan leve med at vi taber de Tour første så længe vi slår FCV, Sønderjydske, Hobro, Silkeborg i de indbyrdes kampe og så lige en eller to uafgjorte mod EFB, AAB eller RFC så er den der tror jeg :)
      det er en gammel sandhed at nedrykning ikke undgås ved at slå tophold; mere afgørende er hvordan det går mod de øvrige bundklubber. FCV kampene bliver hjørnesten i den kamp og dernæst mod SIF, Haderslev, Hobro. Alle point er dog velkomne og hvis vi kan spille godt og måske få fortjente point mod FCK og FCM er vi nået meget langt i kampen for at holde andre hold bag os.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det er en gammel sandhed at nedrykning ikke undgås ved at slå tophold; mere afgørende er hvordan det går mod de øvrige bundklubber. FCV kampene bliver hjørnesten i den kamp og dernæst mod SIF, Haderslev, Hobro. Alle point er dog velkomne og hvis vi kan spille godt og måske få fortjente point mod FCK og FCM er vi nået meget langt i kampen for at holde andre hold bag os.
        Helt enig og jeg håber da at vi napper et enkelt point eller mere i de 2 første kampe. Men der skal nok en del held til. Det tager jeg dog gerne med hvis det er.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Synes det ligner en kamp, vi skulle vinde med 3-0, bedømt ud fra spil og chancer. Hold da helt op, hvor Emil ser skarp ud, han ligner det vi så sidste efterår, og rammer han det niveau i foråret, skal det nok blive godt. Nu er sådan nogle klip jo utaknemlige, men det ser generelt ud til at formen er der, og ikke mindst viljen. Synes der har været masser af fint spil i de uddrag, der har været fra træningskampene, så jeg er ganske fortrøstningsfuld forud for foråret. Det kan både være godt og skidt, med det hårde startprogram vi har. Vi kan håbe op FCM og FCK ikke helt er hvor de skal være endnu og dermed en fordel at møde dem så tidligt. Det kan jo desværre også gå den modsatte vej, og så står vi med 0 point efter 3 kampe. Jeg har ikke set nogle af FCM træningskampe, men har set et par stykker af FCK's og de har bestemt ikke imponerede. Er ret sikker på vi for point mod FCK.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Synes det ligner en kamp, vi skulle vinde med 3-0, bedømt ud fra spil og chancer. Hold da helt op, hvor Emil ser skarp ud, han ligner det vi så sidste efterår, og rammer han det niveau i foråret, skal det nok blive godt. Nu er sådan nogle klip jo utaknemlige, men det ser generelt ud til at formen er der, og ikke mindst viljen. Synes der har været masser af fint spil i de uddrag, der har været fra træningskampene, så jeg er ganske fortrøstningsfuld forud for foråret. Det kan både være godt og skidt, med det hårde startprogram vi har. Vi kan håbe op FCM og FCK ikke helt er hvor de skal være endnu og dermed en fordel at møde dem så tidligt. Det kan jo desværre også gå den modsatte vej, og så står vi med 0 point efter 3 kampe. Jeg har ikke set nogle af FCM træningskampe, men har set et par stykker af FCK's og de har bestemt ikke imponerede. Er ret sikker på vi for point mod FCK.
            Der er netop mulighed for, at det kan være en fordel at møde FCM og FCK så tidligt. De er ikke i reel kampform. Det er vi så heller ikke, så i en sådan kamp handler det om, hvilke individualister, der rammer dagen, og om fejl begået bliver til fejl straffet. Det er klar, at vi underdogs i begge de kampe; så ét-to point ville bestemt være tilfredsstillende. Tror ikke, vi skal sætte næsen op efter 6 point... Men jeg synes så, det faktisk er lidt afgørende, at vi kommer ud af de to kampe med én eller anden form for oplevelse af selvtillid. For kampen i Slagelse bliver det første pejlemærke.

            Og vi har ikke ligefrem shinet på det stadion indtil videre...

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Hvor galt er det med Desler siden han ikke var med i nogle af kampene?
              1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Helt enig og jeg håber da at vi napper et enkelt point eller mere i de 2 første kampe. Men der skal nok en del held til. Det tager jeg dog gerne med hvis det er.
                vi tager da mod alle point med kyshånd, og som whynot og chrisOB siger er det før set at de formodet bedste hold lige skal finde linjerne og mærke forskellen på trænings og turneringskampe. Det er et spinkelt håb, men det er der. Bedst vil det dog være at få fortjente point p,gr.a. godt spil og kynisme i begge felterne
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Der er netop mulighed for, at det kan være en fordel at møde FCM og FCK så tidligt. De er ikke i reel kampform. Det er vi så heller ikke, så i en sådan kamp handler det om, hvilke individualister, der rammer dagen, og om fejl begået bliver til fejl straffet. Det er klar, at vi underdogs i begge de kampe; så ét-to point ville bestemt være tilfredsstillende. Tror ikke, vi skal sætte næsen op efter 6 point... Men jeg synes så, det faktisk er lidt afgørende, at vi kommer ud af de to kampe med én eller anden form for oplevelse af selvtillid. For kampen i Slagelse bliver det første pejlemærke.

                  Og vi har ikke ligefrem shinet på det stadion indtil videre...

                  MvH ChrisOB
                  helt enig.....vigtigste bliver at komme fra de kampe med en tro på tingene.....så vi skal ikke rende ind i alt for store nederlag - det tror jeg nu heller ikke vil ske med Ove ved roret.
                  Og drømme modstandere i de første 2 kampe er de næppe - men som du siger så er det tit i de første par runder efter en pause at der kan være muligheder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Der er netop mulighed for, at det kan være en fordel at møde FCM og FCK så tidligt. De er ikke i reel kampform. Det er vi så heller ikke, så i en sådan kamp handler det om, hvilke individualister, der rammer dagen, og om fejl begået bliver til fejl straffet. Det er klar, at vi underdogs i begge de kampe; så ét-to point ville bestemt være tilfredsstillende. Tror ikke, vi skal sætte næsen op efter 6 point... Men jeg synes så, det faktisk er lidt afgørende, at vi kommer ud af de to kampe med én eller anden form for oplevelse af selvtillid. For kampen i Slagelse bliver det første pejlemærke.

                    Og vi har ikke ligefrem shinet på det stadion indtil videre...

                    MvH ChrisOB
                    Jeg tror vi overrasker og napper 4p de første 2 kampe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                      Hvor galt er det med Desler siden han ikke var med i nogle af kampene?
                      han blev vidst skiftet ind i reserve kampen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg tror vi overrasker og napper 4p de første 2 kampe
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Bedømt på det meget sparsomme videomateriale vi har til rådighed (givet), så ser KZ da væsentligt mere pasningstærk ud, end hvad jeg havde forventet. Tror det kan blive godt.

                          Comment

                          Working...
                          X