Annoncering

Collapse
No announcement yet.

træningslejr vinter 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Historierne og udmeldingrene fra træningslejren er markant lavere end sidste år
    Tværtimod! OB.dk er fyldt med video og interviews. I morgen kommer der rigtig meget!
    Samtidig kører de hårdt på instagram -
    både ob.dk men også alle spillerne.
    Jeg har set meget mere i år end ellers..

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Tværtimod! OB.dk er fyldt med video og interviews. I morgen kommer der rigtig meget!
      Samtidig kører de hårdt på instagram -
      både ob.dk men også alle spillerne.
      Jeg har set meget mere i år end ellers..
      Jeg er ikke enig Richard og jeg følger med på ob.dk, FB og Twitter. Synes bestemt der var mere sidste år og kamp opdateringerne i år har jo nærmest ikke været der? Vi fik 3 linier! om OB 2 i dag og noget nær det samme i første kamp og med OB1 har det været længe efter kamp afslutningen. Sådan var det ikke sidste år som jeg husker det.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Sidste år tog det efter min mening lidt overhånd med videodagbog osv. (Var især irriterende at Daniel Høegh tilsyneladende havde trænet mere i det end spillet på banen når man efterfølgende så hans miserable forår).
        At det så måske har været helt ovre i den anden grøft i år kan jeg godt give lidt ret i. Men hey...måske de så har haft mere tid til det som det i virkeligheden drejer sig om;-)

Comment

Jeg er ikke enig Richard og jeg følger med på ob.dk, FB og Twitter. Synes bestemt der var mere sidste år og kamp opdateringerne i år har jo nærmest ikke været der? Vi fik 3 linier! om OB 2 i dag og noget nær det samme i første kamp og med OB1 har det været længe efter kamp afslutningen. Sådan var det ikke sidste år som jeg husker det.
          Satme trist at dette er det eneste de kan mønstre:

fra OB's hjemmeside:

OB's reserver slog her til eftermiddag japanske Shonan Bellmare med 2-1. Målscorer Lucas Jensen og Mathias Greve. Kl. 19.00 lokal tid spiller OB 1 mod NK Široki Brijeg fra Bosnien..

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Sidste år tog det efter min mening lidt overhånd med videodagbog osv. (Var især irriterende at Daniel Høegh tilsyneladende havde trænet mere i det end spillet på banen når man efterfølgende så hans miserable forår).
            At det så måske har været helt ovre i den anden grøft i år kan jeg godt give lidt ret i. Men hey...måske de så har haft mere tid til det som det i virkeligheden drejer sig om;-)
            Nu var det Jeppe Hansen der der lavede videodagbog sidste år ;)
            1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

Comment

Arh shit...rigtigt. Men så forrige år da:-)

Comment

Så er der højdepunkter.../fb.me/3U4vqMnZu

Comment

http://www.fyens.dk/sport/OB-De-nye-...rtikel/2660469
                  Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

http://www.fyens.dk/sport/Emil-Larse...rtikel/2660458

http://www.fyens.dk/sport/OBs-unge-s...rtikel/2660408
                    Believe OB

Comment

er jeg den eneste der undre mig over at Casper Radza ikke spiller for hold 2 på træningslejren...har han deltaget? er han skadet eller hur? Jeg undres over at Ousager spiller når han har udløb til sommer og CR først har om 1½ år, er tilliden (talentet) ikke til mere virker det som et svært projekt at tage skridtet videre til 1. holdet på et tidspunkt.
                      Believe OB

Comment

Lækert at DH er på vej tilbage og skabe lidt af et luksus problem for Ove til vores svære forårsmission

http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-hoeeg...-i-varmen.aspx
                        Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          er jeg den eneste der undre mig over at Casper Radza ikke spiller for hold 2 på træningslejren...har han deltaget? er han skadet eller hur? Jeg undres over at Ousager spiller når han har udløb til sommer og CR først har om 1½ år, er tilliden (talentet) ikke til mere virker det som et svært projekt at tage skridtet videre til 1. holdet på et tidspunkt.
                          tænkte samme tanke igår da jeg så ousager skulle stå for 2 holdet.....ved ikke om han har været skiftet ind.

- det kunne også fordi kun har sit fokus på at overleve - det han er ansat til, Toppel har haft nogle skades problemer - så giver det måske god ide at sørge for ens 2 valg holdes klar.

Men jeg vil da ikke håbe for Radza han er alt for langt bagved Ousager - for så ser det sgutte godt ud

Comment

Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                            Så er der højdepunkter.../fb.me/3U4vqMnZu
                            Efter 27 sekunder Zohore. Store bevægelser men god speed. Han skal nok komme til at bidrage godt. Det er for øvrigt også godt at se nogle hurtige gennemspillet angreb prydet med god teknik i den video. Bare det vi kan gøre det viser at vi er på vej
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Lækert at DH er på vej tilbage og skabe lidt af et luksus problem for Ove til vores svære forårsmission

http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-hoeeg...-i-varmen.aspx
                              Det er faktisk meget sjovt at høre ... ;)

Comment

Efter 27 sekunder Zohore. Store bevægelser men god speed. Han skal nok komme til at bidrage godt. Det er for øvrigt også godt at se nogle hurtige gennemspillet angreb prydet med god teknik i den video. Bare det vi kan gøre det viser at vi er på vej
                                Bestemt. Også mange lækre ting fra Larsen og Falk...
                                fuuuuuuuuuuck jeg håber vi overrasker mod FCM og tager 3p mens FCV sætter point til

At vi taber og FCV vinder gider jeg sgutte at tænke på

Comment

Working...
                                X