Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Evaluering af vinter 2015 transfervinduet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Ser vinduet som klart bestået, vi er grundet vores situation stadig nødt til at satse lidt(zohore og Dalgarrd, sidstnævnte i den katagori grundet skaden) men synes der bygges fornuftigt på. Sommerens vindue bringer som andre tidligere skrev en række kontraktudløb hvor der skal hentes eller forlænges, men også nyt blod på trænerbænken. Nu skal vi "bare" kæmpe os gennem foråret så tror jeg efterhånden på lysere tider
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #32
      Det ser fornuftigt ud - på den korte meget vigtige bane Men TDs brækkede ribben er et stort minus, som vel kun en modstander kan få skylden for.
      Jeg tror på en plads som nr 7 eller 8.
      Bolden er rund

      Comment


        #33
        Efter de første positive meldinger om god kondition hos Skogseid og Hallgrimur og Oves ret åbenlyse glæde for Zohore, så stiger forventningerne da en smule: vi ved selvfølgelig ikke, hvordan det kommer til at fungere i kamp. Jeg vil give vinduet et pænt 7-tal; primært fordi man har hentet ind til de rigtige og essentielle pladser, hvor der var behov. Det trækker ned, at der kun er tale om korte kontrakter; men når man ligger i nedrykningsfeltet, så kan man måske ikke tillade sig at være så kræsen. Man kan måske heller fortænke spillere som Skogseid eller Zohore i at ville se klubben an og se, om vi rykker ned og måske også få en idé om, hvad der kan ske til sommer. Dalfgaard tror jeg ikke på en fast kontrakt til: dertil er hans løn i Heerenveen nok for god, og vi kan og vil næppe prøve at matche den.

        Men alt i alt et fornuftigt vindue; lur mig om ikke JH har forsøgt at presse noget udgift til Dalgaards løn (altså hvor stor en del af hans løn vi skal betale i forhold til Heerenveen) - og måske også Skogseid.

        Comment

        Working...
        X