Oprindeligt indsendt af badazz
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
Men synes at Tørnes er enten skadet eller han bliver set helt ud af holdet. Ikke at hente en ny ind ville betyde for mig at man har tabt alle ambitioner for denne sæson. Ophævelsen med Radza giver mig stor tiltro at der kommer endnu en målmand ind. Håber på kvalitet og så skal Falke kæmpe med ham om pladsen næste sæson.
-
Hvis KN og JH har tiltro til Falkesgaard som 1. keeper, mon dog vi så henter en ny målmand.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægForventer at der kommer endnu en målmand. Det ville ja være en endnu større dumhed af JH end den han gjorde med midterforsvaret sidste sommer, hvis han ville sende os i forårsæsonen med Koval/Tørnes. Og de sagde ja altid at vi vil have tre målmænd I truppen.
Er overbevist at der ligger allerede et brød i ovnen som ville være færdigbagt til mandag. Alt andet ville være alt for fjols.
Der er få kampe i foråret, og i tilfælde af en skade kan man hive en ungdomsspiller eller lignende op.
Leave a comment:
-
Forventer at der kommer endnu en målmand. Det ville ja være en endnu større dumhed af JH end den han gjorde med midterforsvaret sidste sommer, hvis han ville sende os i forårsæsonen med Koval/Tørnes. Og de sagde ja altid at vi vil have tre målmænd I truppen.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægFyr ham af!
10 mio var den pris jeg håbede på, og det er på alle måder en succeshistorie for OB. Jeg køber heller ikke helt præmissen om, at Zohoforårsæsonen hore bekymrende stort vakuum. Vi har efter min mening i Festersen og AK to bedre og mere komplette angribere der passer bedre índ i systemet, og i Edmundsson og Greve har vi to spillere der fint vil kunne agere hængende angribere.
Langt mere bekymrende er det da, at vores målmandssituation ikke er forbedret, at vores eneste forstærkning til det midterforsvar folk brokkede sig over i hele efteråret, er en 2. divisionsspiller, som jeg altså ikke tør indlade mig på at kalde en forstærkning nu og her, at Falk fortsat er i truppen, og at vi står med et samsurium af forskellige lappeløsninger på venstre kanten, og den eneste reelt skolet spiller derude, er en 18-årig ivorianer.
Er overbevist at der ligger allerede et brød i ovnen som ville være færdigbagt til mandag. Alt andet ville være alt for fjols.
Leave a comment:
-
Har selv været med til at opfinde Fal$k navnet herinde men foretrækker selv ikke at udvande det..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghåber virkeligt vi kommer væk fra den kortsigtede tankegang - syntes også en del af handlerne i dette vindue vidner om at man kigger længere frem - KEP og vores portugisiske/sønderjydske ven. Men man skal da blive ved - emil er væk der skal findes en erstatning, medmindre ham fra vejle skal regnes for det. Og falk er også så godt som væk - ham skal man vel også kigge efter en erstatning for. (lige apropos - har set flere der er begyndt at skrive rasmus jensen....formoder det har noget at gøre med hans skifte - men kunne i så ikke skrive fal$k eller andre kreative måde at forvandske hans navn på - rasmus jensen forvirre mig bare
)
Og nu zohore der er på vej ud et eller andet vanvids eventyr.....ham bør der også findes en erstatning for.
Men så bliver det Rasmus F Jensen fra nu af
Leave a comment:
-
Horsens har et reelt skud på oprykning, og Finnbogason er deres topscorer og eneste rigtigt farlige angriber. Deres trup er rimelig tynd i angrebet - for at sige det mildt. Ham slipper de kun for en latterlig overpris så sent i vinduet.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJeg vil også håbe der hentes en fysisk stærk angriber, hvis Zohore handlen går igennem. Vi har brug for forskellige typer og en spiller som Zohore vil efterlade et stort hul i angrebet ifht at kunne modtage bolde med ryggen mod mål samt i det hele taget at kunne true modstanderne i luftrummet og på fysikken.
Finnbogason fra Horsens vil i mime øjne være oplagt og så har han kontraktudløb til sommer, så prisen kan næppe være så høj. Han kæmper iøvrigt for at få en plads på det Islandske landshold som skal til EM til sommer.
http://www.achorsens.dk/ac-horsens-k...andsk-angriber
Leave a comment:
-
Fyr ham af!
10 mio var den pris jeg håbede på, og det er på alle måder en succeshistorie for OB. Jeg køber heller ikke helt præmissen om, at Zohore efterlader et bekymrende stort vakuum. Vi har efter min mening i Festersen og AK to bedre og mere komplette angribere der passer bedre índ i systemet, og i Edmundsson og Greve har vi to spillere der fint vil kunne agere hængende angribere.
Langt mere bekymrende er det da, at vores målmandssituation ikke er forbedret, at vores eneste forstærkning til det midterforsvar folk brokkede sig over i hele efteråret, er en 2. divisionsspiller, som jeg altså ikke tør indlade mig på at kalde en forstærkning nu og her, at Falk fortsat er i truppen, og at vi står med et samsurium af forskellige lappeløsninger på venstre kanten, og den eneste reelt skolet spiller derude, er en 18-årig ivorianer.
Leave a comment:
-
Fatter ikke Zohore her. Med den karriere han har haft hidtil, ville jeg vægte stabilitet over alt andet.
Leave a comment:
-
håber virkeligt vi kommer væk fra den kortsigtede tankegang - syntes også en del af handlerne i dette vindue vidner om at man kigger længere frem - KEP og vores portugisiske/sønderjydske ven. Men man skal da blive ved - emil er væk der skal findes en erstatning, medmindre ham fra vejle skal regnes for det. Og falk er også så godt som væk - ham skal man vel også kigge efter en erstatning for. (lige apropos - har set flere der er begyndt at skrive rasmus jensen....formoder det har noget at gøre med hans skifte - men kunne i så ikke skrive fal$k eller andre kreative måde at forvandske hans navn på - rasmus jensen forvirre mig bareOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan burde vel betragtes som afløser for Emil.. Vi har jo ikke alverdens kampe i foråret.
Men så da gerne en afløser for Zohore hvis man kan finde noget ordentligt
)
Og nu zohore der er på vej ud et eller andet vanvids eventyr.....ham bør der også findes en erstatning for.
Leave a comment:
-
Jeg vil også håbe der hentes en fysisk stærk angriber, hvis Zohore handlen går igennem. Vi har brug for forskellige typer og en spiller som Zohore vil efterlade et stort hul i angrebet ifht at kunne modtage bolde med ryggen mod mål samt i det hele taget at kunne true modstanderne i luftrummet og på fysikken.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan burde vel betragtes som afløser for Emil.. Vi har jo ikke alverdens kampe i foråret.
Finnbogason fra Horsens vil i mime øjne være oplagt og så har han kontraktudløb til sommer, så prisen kan næppe være så høj. Han kæmper iøvrigt for at få en plads på det Islandske landshold som skal til EM til sommer.
http://www.achorsens.dk/ac-horsens-k...andsk-angriberLast edited by OleKBH; 30-01-2016, 12:45.
Leave a comment:
-
Helt enig, men lad os for guds skyld få understreget, at det på ingen måde er OBs ansvar. Det eneste Jesper Hansen og co. har ansvaret for, er at sikre OB den, økonomisk set, bedst mulige handel.Oprindeligt indsendt af daffy Se indlægHans agent burde ikke tage den snak, hans agent SKAL tage den snak og i øvrigt have styr på op og ned. Det er jo for pokker KZ' rådgiver, vi taler om. Det kan selvfølgelig være, at agenten allerede har taget snakken osv, men ingen tvivl om, hvor agents fokus skal ligge - og det er ikke på pengene
Leave a comment:
-
Hans agent burde ikke tage den snak, hans agent SKAL tage den snak og i øvrigt have styr på op og ned. Det er jo for pokker KZ' rådgiver, vi taler om. Det kan selvfølgelig være, at agenten allerede har taget snakken osv, men ingen tvivl om, hvor agents fokus skal ligge - og det er ikke på pengeneOprindeligt indsendt af badazz Se indlægHans agent BURDE måske tage den snak med ham, men agenten får selvfølgelig også penge ved et skifte, så hvor interesseret er han lige i at tale ham fra det...
På den anden side, så er Cardiff jo ikke ukendt land for hverken os eller Zohore, så hvis han siger ja, så må han være villig til at tage de risici der følger med.
Leave a comment:
-
Han burde vel betragtes som afløser for Emil.. Vi har jo ikke alverdens kampe i foråret.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægså du tænker altså heller ikke vores nye færing er erstatning nok?....(kunne nemlig godt frygte JH tænker sådan)
Leave a comment:
-
så du tænker altså heller ikke vores nye færing er erstatning nok?....(kunne nemlig godt frygte JH tænker sådan)Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægKortrijk ligger pt nr 10 i Jupiler League, så det er vel meget ligesom OB - spørgsmålet er så, om de overhovedet vil bruge ham, hvis han strander der. FK Sarajevo er næppe et skridt op sportsligt, og det ville nok være rimelig surt at strande der, mens evt. sager kører v FA/FIFA eller hvor det nu kunne blive.
Enig i, at det er Zohores egen beslutning - det er ham, der skal tage risikoen under alle omstændigheder. Også helt enig i, at 10 mio er max udbytte og en økonomisk succéshistorie. Problemet i forhold til foråret kan blive, at det noget presset m tid for at finde en løsning.
Leave a comment:
-
Med Joan giver det flere muligheder. Han kan også spille angriber eller afløse Rasmus Jensen på kanten så han bliver rykket op som angriberOprindeligt indsendt af nixcha Se indlægKortrijk ligger pt nr 10 i Jupiler League, så det er vel meget ligesom OB - spørgsmålet er så, om de overhovedet vil bruge ham, hvis han strander der. FK Sarajevo er næppe et skridt op sportsligt, og det ville nok være rimelig surt at strande der, mens evt. sager kører v FA/FIFA eller hvor det nu kunne blive.
Enig i, at det er Zohores egen beslutning - det er ham, der skal tage risikoen under alle omstændigheder. Også helt enig i, at 10 mio er max udbytte og en økonomisk succéshistorie. Problemet i forhold til foråret kan blive, at det noget presset m tid for at finde en løsning.
Leave a comment:
Leave a comment: