Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Komsi
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Dette er en del af udtalelsen fra JH "Vi er glade for og stolte over vores evne til at udvikle og videreudvikle talenter, og i de seneste transfervinduer har vi sendt spillere til både Schweiz, Holland, Tyrkiet og Belgien, der alle er ligaer, som er højere rangeret end den danske"

Hvem er der tale om her ud over Høegh og Zohore?
    Kasper Larsen og Spelmann.

Leave a comment:

• René
    replied
    Dette er en del af udtalelsen fra JH "Vi er glade for og stolte over vores evne til at udvikle og videreudvikle talenter, og i de seneste transfervinduer har vi sendt spillere til både Schweiz, Holland, Tyrkiet og Belgien, der alle er ligaer, som er højere rangeret end den danske"

Hvem er der tale om her ud over Høegh og Zohore?

Leave a comment:

• NicolaiN
    replied
    Så røg Zohore:
    http://www.ob.dk/artikel/ob-saelger-kenneth-zohore.aspx

Og det er så til den belgiske klub Kotrijk, som så sikker lejer ham ud til Cardiff.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvor står det? i artiklen på EB? kan ikke finde det - og før Kent eller JH selv udtaler det så.....lad os nu vente og se
    Stod i et link... Men kun gisninger. Intet konkret

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...handel/5930325

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvor står det? i artiklen på EB? kan ikke finde det - og før Kent eller JH selv udtaler det så.....lad os nu vente og se
    Jeg kan heller ikke finde den i artiklen

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Kim Aabech som erstatning måske? :)
    Kunne vel være værre. Men vel også en del bedre

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    der står også vi allerede har hentet erstatningen i vejle .........suk

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    Joan skulle gerne være erstatning for Emil... Når nu Yao er U19 spiller foreløbig...

Leave a comment:

• Kitkat
    replied
    Kim Aabech som erstatning måske? :)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    8-10 mil.
    God pris

Leave a comment:

• Kim-Odense
    replied

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    "Kenneth Zohore har i løbet af dagen taget forskud på glæderne ved at lade et foto med en Cardiff-trøje med rygnummer 26 cirkulere til sine venner.", skriver eb.dk

Så må vi vel antage, at den handel er så godt som officiel?

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/groent-lys-for-zohore-transfer/5931504
    8-10 mil.

Leave a comment:

• obforever
    replied
    "Kenneth Zohore har i løbet af dagen taget forskud på glæderne ved at lade et foto med en Cardiff-trøje med rygnummer 26 cirkulere til sine venner.", skriver eb.dk

Så må vi vel antage, at den handel er så godt som officiel?

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/groent-lys-for-zohore-transfer/5931504

Leave a comment:

• JeppeBendix
    replied
    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Hvor meget er han solgt for da? Jeg ser ikke umiddelbart det presserende behov for flere blot fordi Zohore er væk. Fester, AK47, Greve i front.
    Vi har Azer, Izunna, Makaroni, Desler, Joan, JJT på midten. Barret kan vikariere for Skula på backen. Tingager kan komme i spil hvis Halvgrim skal flyttes ud på backen istedetfor Lund. (Og så har jeg endda udeladt vores FCK'er fra holdkortet)

Synes egentlig det ser fint ud. Hellere vente til sommer og finde den rigtige i stedet for et obskurt panikkøb i 11. time.
    Enig - nu ingen dumme panikkøb!

Leave a comment:

• NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Men måske var millioner for Falk "forventet" før eller siden - de er væk nu. Og så er det vel en del af forretningen, at man skal tjene penge på spillere - så man på den måde også forventer nogle indtægter den vej.
    Rent regnskabteknisk er værdien af Falk i hvert fald væk, sådan som jeg lige husker det. Man må jo gå ud fra at han i sidste års regnskab må have figureret som en eller anden form for aktiv. Korriger mig, hvis jeg tager fejl - det er et stykke tid siden, at jeg har haft bogføring sidst.

Leave a comment:

Working...
X