Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Synes egentlig 2 år er fint, og kunne også godt forestille mig det er/var svært at få ham til at skrive under på længere tid...
    Det tror jeg, at du har ret i.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Synes egentlig 2 år er fint, og kunne også godt forestille mig det er/var svært at få ham til at skrive under på længere tid...

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 2 min.2 minutter siden Kenneth Zohore blot en underskrift fra at forlænge med OB. Ny kontrakt bliver på 2 års varighed #ob #sldk #transferdk
    2 år er noget lort (hvis han kan forblive skadesfri) - vi kunne godt bruge noget kontinuitet med mange af de nye kontrakter, der har været lidt for meget gang i svingdøren på der sidste.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 2 min.2 minutter siden Kenneth Zohore blot en underskrift fra at forlænge med OB. Ny kontrakt bliver på 2 års varighed #ob #sldk #transferdk

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Synes det er en fornuftig signing uden jeg har hænderne højt oppe over hovedet af begejstring. Jeg tror ikke han for alvor har ramt topformen mens han har været hos os endnu, pga. manglende kampform og småskader, men de sidste par kampe tyder på han er på vej. Han har været en stor mundfuld for modstanderens forsvar, fordi han både kan spilles dybt og er et monster i luften. Derudover er han fortsat ung og har dermed et stort udviklingspotentiale. Det største minus er klart hans skadesfrekvens og så mangler han lidt instinkt oppe foran. Han er ofte på bolden, men det er for sjældent i situationer hvor han er farlig!
    Jeg synes, at han var rigtig stærk i flere situationer i går. Pilen peger op ad, synes jeg. Med den rigtige angrebs-partner kan det altså blive ret godt.

Leave a comment:

• Hanz
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Håber at du har ret
    Også her. Jeg er enig. Det er en rigtig fin spiller at få bundet til klubben på en 3- eller 4-årig aftale. Han skal have stabilitet i sin karriere. Han har fysikken helt i top - det er ikke mange i Superligaen, der skubber ham væk. Teknikken er ikke super - slet ikke sparketeknikken, men det kan skærpes, hvis han får stabilitet og ikke er for skadet.

Vi henter altså en 21-årig U21-landsholdsspiller, der har fået hår på brystet i FCK, BIF, Sverige, Italien og nu også i OB.

Det er meget fint. Men vi skal have fundet en mere teknisk anlagt angriber også. Lado og Zohore er ret ens med tung vægt på fysikken.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Jeg håber på en 4-årig kontrakt, og så kan han blive solgt efter 2 eller 3 år, hvor han forhåbentligt har fået bygget godt på efter at have fået kontinuerligt spilletid over en længere periode.
    Frygter bare også at "hænge" på ham hvis han er evigt skadet..
    Men hvis TM kan få 4 år kan KZ vel også

Leave a comment:

• badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    jeg er godt tilfreds med at han bliver. Håber han får 2 år
    Jeg håber på en 4-årig kontrakt, og så kan han blive solgt efter 2 eller 3 år, hvor han forhåbentligt har fået bygget godt på efter at have fået kontinuerligt spilletid over en længere periode.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Så vågnede tipsbladet også op

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-naeste-enige

Leave a comment:

• AStL1982
    replied
    Tror du har helt ret;-)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kan også være der ikke er så fanden mange alternativer ;-)
    Tror nu nok at han kunne finde en ny klub..
    Spørgsmålet er bare om den ville være bedre end vores

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af AStL1982 Se indlæg
    http://mobil.bold.dk/nyt/zohore-regner-med-ob-fremtid

Ser ud til at Zohore bliver. Fornuftigt efter min mening og det må være fordi han gider projektet i OB og er klar til at vise det på banen.
    Måske at alvoren er ved at gå op for ham nu.
    Han missede U21
    Klubber står ikke længere i kø for at få ham
    Talentet og fysikken er ikke længere nok
    Hvis han skal til udlandet skal han have spilletid og præstere over længere tid

jeg er godt tilfreds med at han bliver. Håber han får 2 år

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af AStL1982 Se indlæg

Ser ud til at Zohore bliver. Fornuftigt efter min mening og det må være fordi han gider projektet i OB og er klar til at vise det på banen.
    Kan også være der ikke er så fanden mange alternativer ;-)

Leave a comment:

• AStL1982
    replied

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Synes det er en fornuftig signing uden jeg har hænderne højt oppe over hovedet af begejstring. Jeg tror ikke han for alvor har ramt topformen mens han har været hos os endnu, pga. manglende kampform og småskader, men de sidste par kampe tyder på han er på vej. Han har været en stor mundfuld for modstanderens forsvar, fordi han både kan spilles dybt og er et monster i luften. Derudover er han fortsat ung og har dermed et stort udviklingspotentiale. Det største minus er klart hans skadesfrekvens og så mangler han lidt instinkt oppe foran. Han er ofte på bolden, men det er for sjældent i situationer hvor han er farlig!

Leave a comment:

Working...
X