Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Ville gerne have beholdt Zohore, men helt ærligt, så er det også den af vores 3 angribere jeg helst vil sælge, men det er bare en mavefornemmelse, han har bestemt leveret varen.

Der er også det ved det, at jeg tror aldrig han kunne se sig i Odense på den lange bane (mavefornemmelse igen), det tror jeg mere AK og Fester kan.

Cardiff er jo desuden en klub der betaler, så kan vi få "kassen", så er der også noget at bruge, om ikke andet til sommer, der skal der så også handles.

Men altså 2-3 mio. kr., så kan de glemme det. 10 er måske lidt voldsomt tror jeg, men når vi snakker Cardiff, så skal vi nok der op omkring og så skal vi også bare sælge.
    Din mavefornemmelse er min mavefornemmelse.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Ville gerne have beholdt Zohore, men helt ærligt, så er det også den af vores 3 angribere jeg helst vil sælge, men det er bare en mavefornemmelse, han har bestemt leveret varen.

Der er også det ved det, at jeg tror aldrig han kunne se sig i Odense på den lange bane (mavefornemmelse igen), det tror jeg mere AK og Fester kan.

Cardiff er jo desuden en klub der betaler, så kan vi få "kassen", så er der også noget at bruge, om ikke andet til sommer, der skal der så også handles.

Men altså 2-3 mio. kr., så kan de glemme det. 10 er måske lidt voldsomt tror jeg, men når vi snakker Cardiff, så skal vi nok der op omkring og så skal vi også bare sælge.
    Hvis prisen er en 2-3 millioner tror jeg nok at JH bliver til grin i hele fodbold danmark

Leave a comment:

• Polle
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er bare rigtig, rigtig svært at finde én der kan score mål. Nu sender man en afsted, som har vist at han kan. Så selv med penge på lommen, kan det være svært at finde en erstatning. Jeg er ikke helt tilfreds med det her...
    Klart vi begynder at se lidt tynde ud i det offensive. Og hvis dette sker skal Ståles check godt nok være stor for at fravriste Falk væk før tid

Leave a comment:

• Kim-Odense
    replied
    jeg er heller ikke glad for det nu gik det ligeså godt med ham i OB.... :(

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Enig.. Under 10 mio. Så skal det nøje overvejes, men 10 mio. Og over, så skal han sælges, efter min mening.
    Ja bestemt. Men i betragtning af at det er England er 1 mill+£ ikke urealistisk for en U21 landsholdsspiller i topform.. Han har jo haft et mega godt halvår både på klubplan og landshold

Leave a comment:

• Kim-Odense
    replied
    de har jo røven fuld af penge derover så gætter på 12-15 millioner

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Enig.. Under 10 mio. Så skal det nøje overvejes, men 10 mio. Og over, så skal han sælges, efter min mening.
    Det er bare rigtig, rigtig svært at finde én der kan score mål. Nu sender man en afsted, som har vist at han kan. Så selv med penge på lommen, kan det være svært at finde en erstatning. Jeg er ikke helt tilfreds med det her...

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Han nægter simpelthen at spille mere end 30 kampe for sine hold. Ærgerligt.. Det tegnede godt, men jeg håber godt nok vi får en god slat penge for ham.
    Alt under 1 mllion £ er uacceptabelt IMO. Håber på en del mere faktisk

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Han nægter simpelthen at spille mere end 30 kampe for sine hold. Ærgerligt.. Det tegnede godt, men jeg håber godt nok vi får en god slat penge for ham.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Må godt nok have gået hurtigt siden han idag er blevet udtaget til truppen i morgen mod køge

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lad os håbe at det er en kæmpe handel

http://www.bt.dk/superligaen/bt-afsl...-mareridtsklub

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er afgjort hans bedste halvsæson og enormt posetivt at han har hævet niveauet . Håber han forsætter det gode arbejde .

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Min bedste halvsæson nogensinde

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/g...-til-traening/

Leave a comment:

Working...
X