Oprindeligt indsendt af Kim-Odense
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvor står det? i artiklen på EB? kan ikke finde det - og før Kent eller JH selv udtaler det så.....lad os nu vente og se
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...handel/5930325
Comment
-
Så røg Zohore:
http://www.ob.dk/artikel/ob-saelger-kenneth-zohore.aspx
Og det er så til den belgiske klub Kotrijk, som så sikker lejer ham ud til Cardiff.
Comment
-
Dette er en del af udtalelsen fra JH "Vi er glade for og stolte over vores evne til at udvikle og videreudvikle talenter, og i de seneste transfervinduer har vi sendt spillere til både Schweiz, Holland, Tyrkiet og Belgien, der alle er ligaer, som er højere rangeret end den danske"
Hvem er der tale om her ud over Høegh og Zohore?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægDette er en del af udtalelsen fra JH "Vi er glade for og stolte over vores evne til at udvikle og videreudvikle talenter, og i de seneste transfervinduer har vi sendt spillere til både Schweiz, Holland, Tyrkiet og Belgien, der alle er ligaer, som er højere rangeret end den danske"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægDette er en del af udtalelsen fra JH "Vi er glade for og stolte over vores evne til at udvikle og videreudvikle talenter, og i de seneste transfervinduer har vi sendt spillere til både Schweiz, Holland, Tyrkiet og Belgien, der alle er ligaer, som er højere rangeret end den danske"
Comment
-
Jeg hæfter mig ved Zohores beskrivelse af sin tid i OB - det vidner om, at det sportslige koncept, træneren og det mandskabsmæssige i OB er rigtig fornuftigt. Zohore vil tale positivt om OB på U21 holdet og det er da slet ikke utænkeligt at han kan ende i OB igen.
Det erklart at han vil tale positivt om OB i en sådan pressemeddelelse - men så positivt er der ingen der tvivnger ham til at være!
Comment
-
God vind fremover, en fornøjelse med alle de mål... dem havde jeg ikke set komme efter sidste forår, men på den måde her er det rart nok at tage fejl...
Og så håber jeg det holder med de 8-9-10 millioner prisen lyder på, det er sgu gode pengeøre at få... Og så er jeg ligeglad med hvad køberen laver af finurligheder...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg hæfter mig ved Zohores beskrivelse af sin tid i OB - det vidner om, at det sportslige koncept, træneren og det mandskabsmæssige i OB er rigtig fornuftigt. Zohore vil tale positivt om OB på U21 holdet og det er da slet ikke utænkeligt at han kan ende i OB igen.
Det erklart at han vil tale positivt om OB i en sådan pressemeddelelse - men så positivt er der ingen der tvivnger ham til at være!
Comment
Comment