Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Norsk back til prøvetræning,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
    Jeg troede næsten at han var signet allerede. Er der gået kludder i det eller er der kommet andre klubber på banen?
    ... ellers så er det bare vores såkaldte sporstchef, der sikkert har set sig lun på Peter Degn i stedet... Nu venter vi så og ser om han starter karrieren op igen, hvis ikke, må vi finde noget andet til sommer engang i stedet...... måske...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      ... ellers så er det bare vores såkaldte sporstchef, der sikkert har set sig lun på Peter Degn i stedet... Nu venter vi så og ser om han starter karrieren op igen, hvis ikke, må vi finde noget andet til sommer engang i stedet...... måske...
      eller man venter og ser om man ikke kan lande noget bedre - gerne en tysk landsholdback med chl erfaring, det lykkedes ikke hvorefter man på transfervinduets sidste dag henter et stort navn fra Danmarksserien......få nu fingeren ud JH

      Comment


        #33
        Skal vi nu ikke lade være med at svine JH, da vi (givetvis) intet aner om det forløb der er eller har været.

        Comment


          #34
          Man kunne jo også tænkes at man ville se spilleren an til træninger inden man skrev ved ham.

          Når vi nu har muligheden.

          I stedet for at skrive med ham bare fordi man kan.

          Jeg har tiltro til arbejdet der laves i denne omgang. (Og indtil nu).

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Skal vi nu ikke lade være med at svine JH, da vi (givetvis) intet aner om det forløb der er eller har været.
            helt enig. Kunne også tænkes at Skovskid måske har større ambitioner end OB og lige ser resten af ugen an

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Man kunne jo også tænkes at man ville se spilleren an til træninger inden man skrev ved ham.

              Når vi nu har muligheden.

              I stedet for at skrive med ham bare fordi man kan.

              Jeg har tiltro til arbejdet der laves i denne omgang. (Og indtil nu).
              selvfølgelig skal man se spilleren an - og ikke bare signe fordi man kan, og vi aner jo intet om hvad der foregår bag kulisserne osv osv.....meeen jeg er ved at miste tiltroen til JH - der har simpelthen været for mange svipsere og så bliver man lidt utålmodig....

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Skal vi nu ikke lade være med at svine JH, da vi (givetvis) intet aner om det forløb der er eller har været.
                Skal vi nu ikke lade være med at fortælle andre hvad vi synes de skulle skrive..?

                .. og så derefter lære hvad "at svine" betyder...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  ... ellers så er det bare vores såkaldte sporstchef, der sikkert har set sig lun på Peter Degn i stedet... Nu venter vi så og ser om han starter karrieren op igen, hvis ikke, må vi finde noget andet til sommer engang i stedet...... måske...
                  Det siges også at Jan-Tore Ophaug pønser på et come-back, siger min kilde i Ålborg.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det siges også at Jan-Tore Ophaug pønser på et come-back, siger min kilde i Ålborg.
                    Hvad er med Berti Vogts? Læste at hans hjerteoperation burde have været succesfuld, og han var bedre end spiller som end træner.Lidt reha og sådan en chance for et comeback?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Hvad er med Berti Vogts? Læste at hans hjerteoperation burde have været succesfuld, og han var bedre end spiller som end træner.Lidt reha og sådan en chance for et comeback?
                      det ku' blive stort
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Skal vi nu ikke lade være med at fortælle andre hvad vi synes de skulle skrive..?
                        Og hvad er det lige præcis du selv gør med den sætning

                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        .. og så derefter lære hvad "at svine" betyder...
                        Hvad er du i tvivl om?

                        Comment


                          #42
                          Ifølge kilder tæt på AaB har det været på tale med Kuhn til OB også.
                          Men lad os nu se hvad det ender...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                            Og hvad er det lige præcis du selv gør med den sætning


                            Hvad er du i tvivl om?
                            Ok, det svar vælger jeg at opfatte som at du er uenig...

                            Jeg er i tvivl om du ved hvad det betyder...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Ok, det svar vælger jeg at opfatte som at du er uenig...

                              Jeg er i tvivl om du ved hvad det betyder...
                              Jeg syntes selv jeg har en fornuftig ide om det.
                              Er du i tvivl om hvad jeg mente?

                              Og giver det mening, at du fortæller mig, at jeg ikke skal fortælle andre hvad de skal skrive/ikke skrive, når du gør præcis det samme?

                              Edit: Men jeg tror de fleste har forstået hvad jeg mente, så vi kan måske evt vende tilbage til emnet.
                              Og ellers er du velkommen til at sende mig en PM/PB, og så kan vi tage den derfra.
                              Last edited by badazz; 20-01-2015, 23:02.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                                Jeg syntes selv jeg har en fornuftig ide om det.
                                Er du i tvivl om hvad jeg mente?

                                Og giver det mening, at du fortæller mig, at jeg ikke skal fortælle andre hvad de skal skrive/ikke skrive, når du gør præcis det samme?

                                Edit: Men jeg tror de fleste har forstået hvad jeg mente, så vi kan måske evt vende tilbage til emnet.
                                Og ellers er du velkommen til at sende mig en PM/PB, og så kan vi tage den derfra.
                                Nej, jeg er ikke i tvivl om hvad du mente...

                                Ja det gør det, for jeg er jo nød til at sige det til dig, hvis jeg gerne vil frabede mig at få fortalt hvad jeg må skrive... der er forskel...

                                Edit: Det tror jeg da også... men jeg tror så til gengæld kun det er de færreste der tager vores indlæg for svinere...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X