Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Lønfeldt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Ja, men det er ikke mange der bliver købt inden de er 16 alligevel.

    Så det bør ikke have den store indflydelse, det er vel mere om klubberne stoler på dem, og tror på at de kan udvikle sig til noget ordentligt.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      der er jo de her berømte % penge for uddannelse samt checkfn for Jacob Rasmussen var jo ikke helt dårlig
      jeg tror lige så meget det handler om at vi skal have en masse talenter ud og blive gode.
      Bliver de rigtig gode og får en stor karriere er det muligt de vender tilbage i deres senere år eller hvis de kommer i klemme i en klub
      bliver de knap så gode er det jo stadig mulighed for at de er gode nok til os og nemme at tiltrække hjem til Ådalen
      hvis de bare viser sig at være ringe. Tja
      Det er selvfølgelig rigtigt ja, der kommer jo procenter ind som tiden går... Det kan du have en pointe i, og der er vel også lidt branding med i det...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Nu skriver I det jo allesammen som om han er væk.

        Men jeg håber da at han bliver og at han kommer til at spille nogle kampe for OB når Kent Nielsen kommer til, han vil med garanti være en god spiller at få ind over.

        Han vil kunne tage over for Falk i og med han er OB-dreng, og det kan vi jo godt lide.
        Ved godt der er flere inde over holdet allerede, men nu ryger Falk nok, derfor vil det bare være fint at få endnu en op på første holdet.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Netop det at de skal spille på U-holdene gør det vel ikke mindre attraktivt ift at spille på OB's U-hold og møde de samme hold igen og igen ?

          Hvordan vurderer du at de ikke er klar til ligaen ?

          Kunne Oliver ikke rykkes op og få lidt træning med ligatruppen og kunne han ikke få et indhold på bekostning af Lucas Jensen ?

          Og nej der bliver vel aldrig de helt store penge i det , når de sælges inden de når at spille lidt i ligaen .
          OB må for det meste blive den lille, når det angår større udenlandske klubber...

          Ofte er det jo på det nærmeste børn/store drenge, det er jo et enormt skifte der sker for sådan en knægt, langt de fleste af gangene er hverken fysik eller psyke til det, og jeg synes også vi har set vores egne have store problemer, selv som 19-20 årige, det skyldes så nok også OBs tilstand, som ikke hjælper på det med at prøve de unge af...

          Det bliver lidt forsimplet, der er selvfølgelig undtagelser, om Oliver er det skal jeg da indrømmet heller ikke ikke kunne sige, noget tyder jo på han ikke er klar, selvom der skulle være det ekstra talent i ham, mennesket bag talentet skal jo også være det...

          Nej det er selvfølgelig rigtigt, men jeg synes nu heller ikke det er blevet til det store, hvis ikke endnu mindre, mht. dem der nåede at få spilletid... Indenfor de sidste 6 års tid, er det vel 4-5 kuld vi har gang i nu, der er filme ikke kommet mange skillinger ind på den front...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Er han på kontrakt?
            får vi penge for ham?
            Laver lige en bump på denne.
            Anyone?

            Comment


              #36
              Bare lige så vi ved, hvad der er grundlaget for denne diskussion: Har i set nogle u17 ligakampe? Har i set Oliver Lønfeldt i aktion?
              Eller er ønsket om at få ham i superligatruppen alene baseret på rygtet om, at Heerenveen skulle være interesseret?

              Comment


                #37
                Kan fortælle at det ikke bliver til et skifte til Holland - i hvert fald ikke som tingene står lige pt. Så ved jeg godt at meget kan ske i fodbold-verdenen på meget kort tid.
                Håber da vi får lov at beholde ham lidt længere.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                  Kan fortælle at det ikke bliver til et skifte til Holland - i hvert fald ikke som tingene står lige pt. Så ved jeg godt at meget kan ske i fodbold-verdenen på meget kort tid.
                  Håber da vi får lov at beholde ham lidt længere.
                  Lyder som gode nyheder. Måske kan vi benytte lejligheden til at lave en længere varende kontrakt med ham.

                  Comment


                    #39
                    http://www.ob.dk/artikel/loenfeldt-paa-kontrakt.aspx

                    Comment


                      #40

                      Men der er intet skrivet om kontrakts løbetid. Mærkeligt. Er der nogen der ved noget?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment

                      Working...
                      X