Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Lønfeldt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af kaspernon Se indlæg
    det er jo alt andet lige en noget større klub end ob, i en større liga, bla. Fanmæssigt er den meget større, han skal være u-spiller og er som sådan ikke en del af gamet om de er midter eller tophold... Det kan også have været den mulighed der var i holland, såfremt han nu har haft et ønske om det land... Jeg er dog enig, heerenveen er ikke det mest sexede trods alt...

    Og så må heerenveen i øvrigt meget gerne sende viktor noring den anden vej, så vi kan få fremtidens mand på kassen snarest, han trænger også til at få lidt ro på karrieren...
    ja tak

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
      ja tak
      Kunne man gøre tingene om, så skulle vi nok havde valgt Viktor frem for Jesper C.

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...semne-roser-ob

      Comment


        #18
        Er han på kontrakt?
        får vi penge for ham?

        Comment


          #19
          Kan vi ikke bytte med Thomas D

          Comment


            #20
            Listen over danske talenter der ikke er slået igennem i Heerenveen er lang, forholdsmæssig længere end en tilsvarende liste for f.eks Ajax. Påstanden er fra et indlæg på bold.dk, så kan ikke komme med en lang liste, men vores "egen" Timmi er én af dem går jeg ud fra

            Comment


              #21
              Det som først popper op hos mig er :

              Er OB for dårlige til at friste de største talenter til at blive og hvad gør de galt ?

              Når der er talenter som er lidt mere lysende end de andre hvorfor rykkes de så ikke tidligere op i ligatruppen ?

              Hvorfor er man bange for at give 16-17 årlige debut i ligaen ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Det som først popper op hos mig er :

                Er OB for dårlige til at friste de største talenter til at blive og hvad gør de galt ?

                Når der er talenter som er lidt mere lysende end de andre hvorfor rykkes de så ikke tidligere op i ligatruppen ?

                Hvorfor er man bange for at give 16-17 årlige debut i ligaen ?
                Der er ikke nogen af dem vi har solgt som har været klar på suppebold, og vi ser jo også at de ryger på u-holdene når de er kommet til udlandet, som Lønfelt også skal det...

                Synes Falk og DH er gode beviser på det kan lade sig gøre at holde på nogen af de større af vores talenter trods alt...

                Jeg er faktisk mere der hvor jeg tænker, tjener vi overhovedet noget egentligt på talent arbejdet i OB..?
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Der er ikke nogen af dem vi har solgt som har været klar på suppebold, og vi ser jo også at de ryger på u-holdene når de er kommet til udlandet, som Lønfelt også skal det...

                  Synes Falk og DH er gode beviser på det kan lade sig gøre at holde på nogen af de større af vores talenter trods alt...

                  Jeg er faktisk mere der hvor jeg tænker, tjener vi overhovedet noget egentligt på talent arbejdet i OB..?
                  der er jo de her berømte % penge for uddannelse samt checkfn for Jacob Rasmussen var jo ikke helt dårlig
                  jeg tror lige så meget det handler om at vi skal have en masse talenter ud og blive gode.
                  Bliver de rigtig gode og får en stor karriere er det muligt de vender tilbage i deres senere år eller hvis de kommer i klemme i en klub
                  bliver de knap så gode er det jo stadig mulighed for at de er gode nok til os og nemme at tiltrække hjem til Ådalen
                  hvis de bare viser sig at være ringe. Tja

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Der er ikke nogen af dem vi har solgt som har været klar på suppebold, og vi ser jo også at de ryger på u-holdene når de er kommet til udlandet, som Lønfelt også skal det...

                    Synes Falk og DH er gode beviser på det kan lade sig gøre at holde på nogen af de større af vores talenter trods alt...

                    Jeg er faktisk mere der hvor jeg tænker, tjener vi overhovedet noget egentligt på talent arbejdet i OB..?
                    Netop det at de skal spille på U-holdene gør det vel ikke mindre attraktivt ift at spille på OB's U-hold og møde de samme hold igen og igen ?

                    Hvordan vurderer du at de ikke er klar til ligaen ?

                    Kunne Oliver ikke rykkes op og få lidt træning med ligatruppen og kunne han ikke få et indhold på bekostning af Lucas Jensen ?

                    Og nej der bliver vel aldrig de helt store penge i det , når de sælges inden de når at spille lidt i ligaen .
                    Last edited by Magge; 14-01-2015, 11:54.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Nu skal vi lige huske på at spillere under 17 ikke må spille superliga bold.

                      Mener jeg der var snakket om at man ikke måtte i DK da Ødegaard slog igennem i Norge.

                      Så alt andet lige kommer han ikke til at spille superliga bold i år.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Nu skal vi lige huske på at spillere under 17 ikke må spille superliga bold.

                        Mener jeg der var snakket om at man ikke måtte i DK da Ødegaard slog igennem i Norge.

                        Så alt andet lige kommer han ikke til at spille superliga bold i år.
                        Øhhh hvor har du det fra ?
                        Raben havde debut som 16 årig ;-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Øhhh hvor har du det fra ?
                          Raben havde debut som 16 årig ;-)
                          Jeg havde også lige et år galt :(

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nter-i-danmark

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Øhhh hvor har du det fra ?
                            Raben havde debut som 16 årig ;-)
                            I Danmark må man ikke spille seniorfodbold, før man er fyldt 16 år.

                            Edit: Arh en som var hurtigere.

                            Synes egentlig også det er mærkeligt, da alderen ikke burde betyde noget, hvis man er god nok. Det har sikkert noget at gøre med at beskytte de unge spillere, både psykisk og fysisk, men alligevel.

                            Comment


                              #29
                              Giver dig helt ret.

                              Men han er jo også 16, så de kunne sagtens smide ham op i truppen og bruge ham som indhopper eller i hvert fald træne med.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Giver dig helt ret.

                                Men han er jo også 16, så de kunne sagtens smide ham op i truppen og bruge ham som indhopper eller i hvert fald træne med.
                                Alderen skal ikke afgøre om de er klar , det skal deres kvalitet og deres psyke . At de får lov at snuse til ligaen via nogle træninger og et indhold i ny og næ kan måske give dem et boost og lyst til endnu mere samt mindske deres vilje til at tage af sted jer og nu og i sidste ende give os en bedre pris .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X