Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Odds 4 pt. hos Danske Spil.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      AK tror på Kent, og mener at 24 spillere skal fyres før Kent bliver det. Det er jeg sådan set enig med ham i.

      http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-inden-fyring/
      Fint, AK, det bliver du holdt oppe på... DU står først for, når/hvis raus ordet bliver aktuelt!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Jeg tror holdet bliver bedre hen ad vejen, når de bliver spillet mere sammen, og at vintertransfer bliver en anelse aktivt. Og så tror jeg på mål fra Festersen på stikninger fra Jønsson.
        Vi vil blive bedre og al snak om nedrykning er lidt dumt. Top 6 vil kræve en større forvandling end jeg ser og at andre hold falder sammen. Kan jo godt ske.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Jeg tror holdet bliver bedre hen ad vejen, når de bliver spillet mere sammen, og at vintertransfer bliver en anelse aktivt. Og så tror jeg på mål fra Festersen på stikninger fra Jønsson.
          Vi vil blive bedre og al snak om nedrykning er lidt dumt. Top 6 vil kræve en større forvandling end jeg ser og at andre hold falder sammen. Kan jo godt ske.

          Fint for dig du har tro på tingene :-)

          P.S : tålmodighed kræver der er troværdighed . Vil nok snarere sige : middelmådighed er en stor by på Fyn .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
            Det er lige før, jeg kommer med et spagt "Kent raus". Fordi:

            - Der har gennem lang tid ikke været nogen positiv udvikling i spillet. Det med en trup, som KN er fuldt tilfreds med og vel selv har håndplukket mange spillere. Af de spillere, som han har været inde over, har flere været gedigne flop.

            - Det er urealistisk, at KN pludselig skulle kunne forløse det potentiale, som han taler om. Dermed står den på nedrykningsdrama.

            - I forhold til de forventninger, han igen og igen selv har skruet op i forhold til top 6, har han dumpet med et brag.

            - I hvor mange klubber får træneren lov til bare at tabe og tabe samtidig med, at der ingen positiv udvikling er? Den eneste positive udvikling, jeg kan se, er, at han har fået truppen til at kæmpe for sagen i enkelte kampe som fx mod agf.

            - KN fastholder en spillestil, som ikke skaffer os point. I vores situation handler det udelukkende om point. Det ville en Ove P. have forstået. Især når vi kommer bagud går vores spillestil i opløsning og det hele virker improviseret.

            På den anden side, kunne Kent have forudset, at så mange spillere ikke ville performe?
            Izunna - stor profil hos fcm, solgt for høj pris til udlandet - ham ville jeg også have hentet
            KEP - Danmarksmester, forsvarskrumtap de unge ville kunne læne sig op ad - ville også have hentet
            Jönsson - trods alt en profil med 32 kampe for aab i sidste sæson - ville også have hentet
            Festersen/AK - først dream team - nu jammerdal
            Jeg troede også på mindst en top 6 før sæsonstart, godt gejlet op af pressen.

            Men når alt kommer til alt er det KNs job at skaffe point. Det har han ikke gjort. Havde der så bare været forhåbninger om, at "nu vender det" - men det er der heller ikke..
            Med Jønnson og Izunna ligner det indkøb af navn fremfor gavn . Men ja hvis man lukker øjnene for at de er hentet til andre pladser end dem de har haft succes på så lyder det som gode indkøb . Jønsson har aldrig været god på kanten i AaB men har dog spillet der af nød . Izunna har aldrig spillet en offensiv rolle og har kun haft succes et et helt andet system end det vi spiller .. For mig at se er det en udstilling i fejlcast og manglende indsigt i de spillere der er købt .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Savner at KN forsøger sig med en anden tilgang til tingene.. Som jeg ser det, så har vi taktisk tabt hvert eneste kamp i denne sæson!

              Comment


                Man må sige at ham her har en lidt anden tilgang til accepten af nederlag og udtalelser i pressen

                http://www.tipsbladet.dk/blog/kennet...aedet-i-ringen

                - Jeg har været i fodbold i mange, mange år, og jeg har været involveret i masser af pokalkampe, men det her er den største skuffelse, jeg har været ude for - Colin Todd til JydskeVestkysten om pokalnederlaget til B.93.
                - Men det gør ikke nok ondt på dem. Det gør mere ondt på mig end spillerne. Jeg har aldrig været så ødelagt, som jeg var i aftes - Colin Todd til BT om nederlaget til B.93.
                - Nu må spillerne vise fighterånd, individuelt og som hold. Kan de ikke håndtere det pres, de er under, skal de ikke være i fodboldverdenen. Jeg vil se, hvilken karakter de har som professionelle. Kan de blive til mænd - Colin Todd til Esbjergs hjemmeside.
                - I de kommende kampe vil jeg se så meget attitude og fight fra den flok, som jeg aldrig har set før. Vi skal se, at vi har med professionelle mandfolk at gøre. Det har jeg sagt til dem, og jeg har også sagt, at de spillere, som ikke er i stand til at levere det, hurtigst muligt skal finde sig et andet sted at tjene deres penge. Jeg skal være helt ærlig og sige, at vi har spillere i truppen, som ikke burde være her. Det kan jeg jo se, når jeg går rundt derude på træningsbanen. De har ikke den der glød i øjnene, siger Colin Todd til JydskeVestkysten.

                Comment


                  Begynder lidt at blive bange for vi snakker om Kejserens Nye Klæder her.

                  Var superglad og optimistisk da KN blev ansat, på baggrund af spillet og resultaterne i Aab.

                  I ligningen forsvandt så Allans Kuhns indflydelse på Aab mandskabet (Han træner nu Malmø som ligger til at blive svensk mester.)

                  I ligningen mangler også hans dårlige tid i BIF, minder vel meget pt det der sker hos os nu.

                  Måske måske ikke kan han bygge noget op i OB, men begynder ærlig talt at begynde at tvivle. Det er rigtig mange dårlige kampe uden viljen evnen til at ændre noget. Spillerindkøbene som jeg frygter han også har haft pæn indflydelse på. eks Izunna kontra Matti Lund + andre muligheder.

                  Håber han er en fantastisk træner når spiller materialet engang i fremtiden bliver bedre. Han virker som en meget sympatisk personlighed.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Fint for dig du har tro på tingene :-)

                    P.S : tålmodighed kræver der er troværdighed . Vil nok snarere sige : middelmådighed er en stor by på Fyn .
                    Jeg har sådan et billede i hovedet af en flok spillere, der løber rundt, nærmest uden arme og ben, der står 36-0 på måltavlen til modstanderen, og én af spillerne siger (i en talebobbel) "Humøret er stadig højt. Det skal nok vende det her".

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Nu spørger jeg lidt farligt måske, men kunne det ikke være en mulighed på sigt? Tør man I OB køre med en moderne manager frem for en uduelig sportschef?

                      http://www.bt.dk/superligaen/david-n...-pissekedelige

                      Comment


                        enig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                          Nu spørger jeg lidt farligt måske, men kunne det ikke være en mulighed på sigt? Tør man I OB køre med en moderne manager frem for en uduelig sportschef?

                          http://www.bt.dk/superligaen/david-n...-pissekedelige
                          Det har jeg tidligere argumeneret for - men tror ikke Kent er personen. Det kræver også at bestyrelsen afgiver noget magt og indflydelse for en manager står stærkere end når funktionen er delt ud på to.
                          Da vi jublede over signingen med ham spurgte jeg stilfærdigt til om vi vidste hvor meget af Aab's succes, der skyldtes Allan Kuhn. Og at det måske var nødvendigt at prøve at få ham med. Han gjorde det jo fremragende med Aab i den korte periode der. Og nu i Sverige. Det er jeg kommet i tanke om og så kan det jo desværre være at Kent faktisk ikke er dygtig nok. Æv.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Det har jeg tidligere argumeneret for - men tror ikke Kent er personen. Det kræver også at bestyrelsen afgiver noget magt og indflydelse for en manager står stærkere end når funktionen er delt ud på to.
                            Da vi jublede over signingen med ham spurgte jeg stilfærdigt til om vi vidste hvor meget af Aab's succes, der skyldtes Allan Kuhn. Og at det måske var nødvendigt at prøve at få ham med. Han gjorde det jo fremragende med Aab i den korte periode der. Og nu i Sverige. Det er jeg kommet i tanke om og så kan det jo desværre være at Kent faktisk ikke er dygtig nok. Æv.
                            Ikke at jeg har nogen synderlig indsigt at byde ind med, men jeg kan da komme med et enkelt indspark vedr. Kent Nielsen:
                            Jeg har en kammerat, der bl.a. har siddet i bestyrelsen for AaBs københavnske fanklub (han er tilflytter), så han følger dem relativt tæt.
                            Han har ingen spørgsmålstegn ved Kent Nielsens evner som træner. Han omtaler ham kun rosende og som en fremragende teknisk og taktisk træner. Han undrer sig over, at det ikke fungerer bedre i OB, og stiller spørgsmålstegn ved rollerne rundt om Kent - altså om de har en, der kan det eksempelvis Allan Kuhn kunne (hyggeonklen).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Det har jeg tidligere argumeneret for - men tror ikke Kent er personen. Det kræver også at bestyrelsen afgiver noget magt og indflydelse for en manager står stærkere end når funktionen er delt ud på to.
                              Da vi jublede over signingen med ham spurgte jeg stilfærdigt til om vi vidste hvor meget af Aab's succes, der skyldtes Allan Kuhn. Og at det måske var nødvendigt at prøve at få ham med. Han gjorde det jo fremragende med Aab i den korte periode der. Og nu i Sverige. Det er jeg kommet i tanke om og så kan det jo desværre være at Kent faktisk ikke er dygtig nok. Æv.
                              Det er desværre en mulighed, at Allan Kuhn spillede en større rolle i AaB's mesterskab, end vi troede. Det mener en del AaB-fans i hvert fald. Ser man isoleret på Kents resultater i Horsens og Brøndby, så det også usædvanligt skidt ud.

                              Jeg fornemmer heller ikke nogen form for ide eller originalitet i hans taktik. Hvad vil han egentlig? Hvis bare man sad med en fornemmelse af, hvad han havde af ideer. Det er det samme som under Troels Bech. Jeg forstod aldrig, hvad han egentlig ville med holdet. Det var det, som jeg så godt kunne lide ved typer som Bruce Rioch og Ove Pedersen. De sagde helt åbent og ærligt, hvad de ville have holdet til - og spillerne forstod det åbenbart også.

                              Med Kent og Troels er det mere noget med at lykkedes med nogle løb, og når det så ikke virker, så er det fordi, at timingen lige mangler i de afgørende situationer. Jeg forstår det ikke, og det gør spillerne heller ikke.

                              Jeg er bange for, at en fire år lang kontrakt med Kent var alt, alt, alt for lang. Personligt så jeg gerne både ham og Jesper Hansen fyret. Jeg tror ikke på nogen af de herrers projekt længere.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Tak. Håber han har ret. Jeg ved ikke hvor meget hyggeonkel der er over den nuværende, men mon ikke Kuhn gjorde noget mere end at hygge :-)
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X