Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tænker det er den max sum en klub skal betale for ham Falk er uenig med OM om.

    Comment


      Shit, så lad os håbe at det går til udlandet og ikke til en af de elendige tre.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Bare Jesper Hansen ikke er for nærig
        Tvivler helt ærligt på, at det er pengene der afgør det. De sportslige perspektiver vejer - tror jeg - tungere.

        Synes det lød som om de står ret langt fra hinanden, så jeg er bange for at han smutter.

        Comment


          Nej og hvis man ser og høre på Faæk her efter kampen så lyder det lidt. Eller rettere det virker på mig som om vi må tage afsked med Falk til Januar. KN og Falk siger så han er glad for at være i OB. KN tror han bliver. Jeg tror det som sagt ikke mere

          Comment


            Det gør aftenen bedrøvelig, selvom med en hjemmesejr.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Så kom det ud, OB og Falk er ikke enige om tingene...
              Jeg er satme ligeglad med hvad han forlanger i løn - han skal bare have det. Tør slet ikke tænke på hvor mange millioner han er værd for klubben.
              Omvendt kunne det jo også være tegn på at han faktisk gerne vil blive, men presser OB i forhold til løn og betingelser...... hvis man er meget positivt indstillet.
              I givet fald skal han bare ha en blankocheck og så selv udfylde beløbet.

              Comment


                Det vil gøre så ondt at se ham i den pis gule trøje

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                  Jeg er satme ligeglad med hvad han forlanger i løn - han skal bare have det. Tør slet ikke tænke på hvor mange millioner han er værd for klubben.
                  Omvendt kunne det jo også være tegn på at han faktisk gerne vil blive, men presser OB i forhold til løn og betingelser...... hvis man er meget positivt indstillet.
                  I givet fald skal han bare ha en blankocheck og så selv udfylde beløbet.
                  Helt enig

                  Comment


                    Falk skal videre. Han fortjener det, simple as. Han skal videre i karrieren og videreudvikle sig; han er alt for god til at blive på det her hold til midt i 20'erne. Eller til at blive i superligaen, for den sags skyld.

                    Men hold kæft, jeg mister alt for ham hvis han tager til BIF, FCM eller FCK. Så meget tryghedsnarkoman må man kraftedeme ikke være.
                    Last edited by anglicantian; 30-11-2015, 21:33.

                    Comment


                      Brøndby kan jo sagtens love guld og grønne skove - de betaler jo løn af penge de ikke har !!
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                      JM Barometer 1
                      2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        Jeg tænker lige højt engang og prøver at se det fra Falks synspunkt. Han har sagt flere gange at han gerne vil vinde noget og spille nogle af de sjove kampe i Europa.

                        Hvis nu sådan en klub som er lige det som Falk gerne vil. Eksempelvis Gent som også har en Dansker. Bare for at tage en klub. De har måske forhørt sig hos OB i sommers men OB har forlangt for meget. Hvis det nu lige er den ( sådan en ) klub Rasmus gerne vil spille for. Så er det vel logisk nok at Falk lige ser tingene an her i Januar, for at se om den rigtige klub kommer på banen med den helt rigtige pakke til Rasmus.

                        Comment


                          Rolig nu, drengen kan stadig blive enig med Odense, så vidst jeg ved må man gerne ligge flere end et tilbud på bordet.. Lad os nu..

                          Comment


                            ...håbe.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Han får det sidste tilbud fra ob i december. Take it or leave it.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                                Han får det sidste tilbud fra ob i december. Take it or leave it.
                                You don't know shit

                                Comment

                                Working...
                                X