Oprindeligt indsendt af Leander
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Rasmus F Jensen: Vender måske tilbage til OB én dag
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-til-ob-en-dag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægRasmus F Jensen: Vender måske tilbage til OB én dag
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-til-ob-en-dag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg orker simpelthen ikke at bruge mere energi på dette emne
Den ene side synes det er judas-agtigt at skifte til FCK, og vise sig i deres trøje mens man fortsat er i OB.
Den anden side, kan godt se fornuften i at skifte til en sportslig større klub, til en bedre løn. En løn som OB valgte at give ham et mindre kontrakttilbud end den han havde i forvejen. Lige meget hvilken side man er på, må man sige at den aktion, er utilgiveligt fra klubbens side. Så er det bedre at sige til ham, at vi kan ikke imødekomme dine krav. Man må minimum forvente at få det samme som tidligere.
Personligt er jeg selv ærgelig over at han kommer til FCK. Mest af alt fordi jeg synes han skulle have taget et skridt længere og prøve sig af i udlandet. Han har trods alt 6-7 års superligaerfaring, og udover de europæsike kampe han får med FCK, så er der jo ikke den store forskel i weekenderne, da det er de samme modstandere han kommer til at møde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægJeg undrede mig meget over den ekstraordinere hyldest af Falk, synes faktisk at det var pinligt...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægHehe nej, det emne må efterhånden være uddebateret.
Den ene side synes det er judas-agtigt at skifte til FCK, og vise sig i deres trøje mens man fortsat er i OB.
Den anden side, kan godt se fornuften i at skifte til en sportslig større klub, til en bedre løn. En løn som OB valgte at give ham et mindre kontrakttilbud end den han havde i forvejen. Lige meget hvilken side man er på, må man sige at den aktion, er utilgiveligt fra klubbens side. Så er det bedre at sige til ham, at vi kan ikke imødekomme dine krav. Man må minimum forvente at få det samme som tidligere.
Personligt er jeg selv ærgelig over at han kommer til FCK. Mest af alt fordi jeg synes han skulle have taget et skridt længere og prøve sig af i udlandet. Han har trods alt 6-7 års superligaerfaring, og udover de europæsike kampe han får med FCK, så er der jo ikke den store forskel i weekenderne, da det er de samme modstandere han kommer til at møde.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment