Oprindeligt indsendt af jonashj0305
Se indlæg
Hvad Desler og Greve for ved jeg ikke - men tvivler på det er så meget - meeeen umiddelbart ser jeg heller ikke de 2 være på falks niveau. Mit bud vil dog være at Desler hiver mere hjem end Greve - men det er rent gætværk.
2. Før 1. januar kunne/måtte Falk sådan set ikke afsøge markedet uden OBs viden....men ja han har ubetinget siddet med de bedste kort på hånden. Jeg ønsker heller ikke på nogen måde at undskylde falk - jeg tror i den grad også han har holdt JH hen. Men igen det undskylder stadig ikke JH. Og nej han kunne ikke vide hvad falk ønskede - men så kunne han jo være kommet med et mere seriøst bud, der ud over en lønstigning (det kommer man altså bare ikke uden om) kunne have indeholdt en kontraktlængde som JH syntes var rimelig - evt klausul mv. altså; Et Udkast til en forhandling - og så kunne han have bedt om Falk lejrens input - "hvad ønsker i?" Men når man lægger ud med en lønnedgang - det er jo bare useriøst.
3. Jeg tror såmænd også de fleste gerne havde holdt på ham - eller solgt ham til udlandet. Desto mere forundres jeg gang på gang over at JH sendte et sådan kontraktudspil afsted - det er ganske håbløst.
- Og når det er sagt så tror jeg at han kunne have sat nok så mange nuller på den check han tilbød - falk var væk. For en ting er pengene der nok har trukket en del. Men fck kan jo desværre bare tilbyde en del mere sportsligt - og selv om vi bevæger os i den rigtige retning så kommer der jo nok til at gå et par år endnu før vi igen er at finde mere permant i....bare top 4, og det rakte falks tålmodighed så bare ikke til
Comment