Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvem ved, det kan være, at han slet ikke kommer tilbage. Falk gider ikke spille i bunden, og indtil videre er vores trup svækket i forhold til sidste år, og vi har ikke set eller hørt om skyggen af forstærkninger, selvfølgelig vil Jesper Hansen gerne have at en klassespiller som Falk forlænger, men han tror vel ikke engang selv på det. Jeg under Falk et skifte, han skal ikke bruge et år mere på det her cirkus.

    Off Thopic: Jeg skrev kort med Peter Utaka til morges. Det lyder desværre ikke til at han er på vej hjem, men, hold kæft en fantastisk fyr, og man kan tydeligt mærke på ham, at Odense og især fansene betyder meget for ham, fantastisk spiller og menneske!

    Comment


      Håbet på at han bliver, er nok større end troen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Hvem ved, det kan være, at han slet ikke kommer tilbage. Falk gider ikke spille i bunden, og indtil videre er vores trup svækket i forhold til sidste år, og vi har ikke set eller hørt om skyggen af forstærkninger, selvfølgelig vil Jesper Hansen gerne have at en klassespiller som Falk forlænger, men han tror vel ikke engang selv på det. Jeg under Falk et skifte, han skal ikke bruge et år mere på det her cirkus.

        Off Thopic: Jeg skrev kort med Peter Utaka til morges. Det lyder desværre ikke til at han er på vej hjem, men, hold kæft en fantastisk fyr, og man kan tydeligt mærke på ham, at Odense og især fansene betyder meget for ham, fantastisk spiller og menneske!
        tror ikke der er mange der tør tro på en forlængelse - de fleste ser nok et salg nu som værende det bedste for alle da vi så får penge for ham. Det ville være virkeligt skidt hvis kontrakten bare for lov at løbe ud.....men skulle JH kunne få strikket en længere aftale sammen så kæmpe ja tak

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          tja....mon ikke han har fri indtil den tur så....han burde nok have mere ferie - meeeeen han skal vel næsten med
          Han er jo ung
          7 dage i Sunny Beach og 2 dage til at sove den ud.. Så burde han være klar til en ny sæson

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Hvem ved, det kan være, at han slet ikke kommer tilbage. Falk gider ikke spille i bunden, og indtil videre er vores trup svækket i forhold til sidste år, og vi har ikke set eller hørt om skyggen af forstærkninger, selvfølgelig vil Jesper Hansen gerne have at en klassespiller som Falk forlænger, men han tror vel ikke engang selv på det. Jeg under Falk et skifte, han skal ikke bruge et år mere på det her cirkus.

            Off Thopic: Jeg skrev kort med Peter Utaka til morges. Det lyder desværre ikke til at han er på vej hjem, men, hold kæft en fantastisk fyr, og man kan tydeligt mærke på ham, at Odense og især fansene betyder meget for ham, fantastisk spiller og menneske!
            Lyder ikke til at et salg er lige oppe over så mon han ikke starter op i OB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              tror ikke der er mange der tør tro på en forlængelse - de fleste ser nok et salg nu som værende det bedste for alle da vi så får penge for ham. Det ville være virkeligt skidt hvis kontrakten bare for lov at løbe ud.....men skulle JH kunne få strikket en længere aftale sammen så kæmpe ja tak
              Enig. Salg eller forlængelse..
              Kan simpelthen ikke passe at der ikke findes en klub som vil give 10-15 mill for en spiller af han kaliber

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Lyder ikke til at et salg er lige oppe over så mon han ikke starter op i OB
                Det er det mest sandsynlige lige nu, men tingene kan pludselig gå stærkt i fodbold. Jeg kan bare ikke se, at det skulle være i hverken OB's eller Falks interesse at trække den. Jeg har indtil nu udskudt mine frustrationer imod Jesper Hansen efter bedste evne, da jeg tror, at han går og venter på penge fra salget af Falk. Jo længere tid der går, jo kortere opstart får Falk med sin nye klub, og jo kortere tid får Jesper Hansen til at vise at han magter sit job, genvinde fansenes tillid, og vigtigst af alt skabe en komplet harmonisk trup.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Det er det mest sandsynlige lige nu, men tingene kan pludselig gå stærkt i fodbold. Jeg kan bare ikke se, at det skulle være i hverken OB's eller Falks interesse at trække den. Jeg har indtil nu udskudt mine frustrationer imod Jesper Hansen efter bedste evne, da jeg tror, at han går og venter på penge fra salget af Falk. Jo længere tid der går, jo kortere opstart får Falk med sin nye klub, og jo kortere tid får Jesper Hansen til at vise at han magter sit job, genvinde fansenes tillid, og vigtigst af alt skabe en komplet harmonisk trup.
                  Nu skal der jo lige komme et konkret tilbud fra en køber ...

                  Jeg har sådan set tillid til JH som sælger. Det er når købsdelen kommer i spil at problemerne opstår..
                  De har jo tjent 9 mill allerede og stor set ikke brugt en klejne af dem endnu. Så der burde være likviditet til at sætte handlerne i gang..

                  Jeg bliver dybt skuffet(endnu en gang) hvis der ikke er 1-2 nye med på turen til Sverige i næste uge

                  Comment


                    Ingen ferie til Falk, han træner med i dag...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Ingen ferie til Falk, han træner med i dag...
                      Wow. Håber at han selv har valgt. Eller i det mindste været medbestemmende

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Wow. Håber at han selv har valgt. Eller i det mindste været medbestemmende
                        Selvfølgelig har han selv været inde over.. Knægten har jo ret til ferie ligesom alle os andre. Dejligt at han er i Ådalen igen. Mon ikke de finder en god løsning, så han får nogle afslapningsdage på et tidspunkt..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Selvfølgelig har han selv været inde over.. Knægten har jo ret til ferie ligesom alle os andre. Dejligt at han er i Ådalen igen. Mon ikke de finder en god løsning, så han får nogle afslapningsdage på et tidspunkt..
                          Nu er en fodboldklub jo lidt anderledes end andre arbejdspladser men han har jo lige haft fri i 14 dage..
                          At han så har valgt at bruge det på et U21 er jo hans eget problem(ferielovgivningsmæssigt). Men jeg ved godt at det er i alles interesse at han får noget ro så han ikke brænder ud

                          Comment


                            Sjovt nok at 2 stk U21 spillere der stort set ikke har spillet får 7-10 dage og Falk går igang med det samme

                            http://www.bold.dk/nyt/olafur-klart-...er-i-opstarten

                            Comment


                              Man kan måske forestille sig, at Falk og Jesper Hansen (og Kent) har haft brug for at sætte sig sammen, se hinanden i øjnene og besvare det meget relevante spørgsmål: hvad så nu?
                              Man kan selvfølgelig også håbe, at han bare savnede ådalen helt vildt :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Sjovt nok at 2 stk U21 spillere der stort set ikke har spillet får 7-10 dage og Falk går igang med det samme

                                http://www.bold.dk/nyt/olafur-klart-...er-i-opstarten
                                Jeg kan ikke se andet end at det betyder et snarligt salg, han skal jo have noget ferie ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X