Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Det "magt" har vi jo kun hvis vi bruger den... lægger vi os fladt ned og stiltiende accepterer alt hvad der bydes ind med fra klub, spillere, presse, divisionsforening og justitsministeriet, så har du helt ret... så er vi reduceret til baggrundsstøj på stadion.

    Mvh

    MaxHH
    Kom med eksempler hvornår den magt Fansene har har givet et eller form for ændring i forhold til klubskifte for det er vel det vi reelt snakket om Det er ikke for at undervurdere fans betydning og man har jo ret til at have en holdning/ mening og respektfuld debatter.
    Tak for debatten

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Odds på at Falk hurtigt morpher sig til at være én af "dem"?

      MvH ChrisOB
      Jeg tror, helt ærligt, at han er for stor en bonderøv. Og for besynderlig en personlighed. Kusk har efter sigende store problemer med at falde til i Kbh, primært fordi han ikke passer ind på holdet (uden for banen).

      Men der hjælper det sandsynligvis Falk, at han er bonkammerat med Bashkim (der dog ved Gud heller ikke er Café Latte-smart, ala Zanka).
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Noget helt andet:

        Når man færdes på de sociale medier så meget som jeg gør, bliver man igen og igen slået over hvor arrogante FCKs fans er. Det er helt latterligt. Jeg har endnu ikke mødt en FCK-fan på nettet, der har nogen som helst forståelse for, at man kan være sur over at Falk skifter til dem.

        Hvis man så siger "forestil dig Red Bull smide 100 millioner i BIF, og de hentede Delaney, hvad ville du så sige til det?", så siger de hver eneste gang, at "det overhovedet ikke kan sammenlignes". Jo, det er lige præcis sådan det er.

        For dem er der én rival, det er Brøndby, og alle vi andre er feeder-klubber, der bare skal være lykkelige for at de gider hente vores bedste spillere op af møget og ind til de hellige haller på Østerbro.

        De kan slet ikke se hvor arrogant den holdning er, hvilket om muligt gør det endnu mere arrogant end udgangspunktet. Hold kæft hvor jeg hader det lortefirma og alle deres medløber-jydefans, kontorhuse og café-lattespillere.
        Hehe den oplevelse har jeg også. Der er endda Københavner-baserede sportsjournalister der udviser den arrogante holdning. De aner jo ikke en kæft om hvad der driver folk ud på stadion en regnvåd søndag formiddag for at støtte det lokale hold...

        Dem der ikke forstår at rivalisering, ikke nødvendigvis behøver være gengældt hos begge parter, har jo slet ikke fattet det. Hvorfor opbygger den lille slagter et had til Danish Crown, og ser dem som en rival - men ikke vise versa? Det er sq' da fordi de producerer og sælger den samme vare - bare i et andet størrelsesforhold.

        At OB anskuer Brøndby og FCK som rivaler er jo helt naturligt - mens forholdet er knapt så anstrengt til ligaens øvrige klubber.

        Utroligt hvor dumme journalister kan være...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
          Hehe den oplevelse har jeg også. Der er endda Københavner-baserede sportsjournalister der udviser den arrogante holdning. De aner jo ikke en kæft om hvad der driver folk ud på stadion en regnvåd søndag formiddag for at støtte det lokale hold...

          Dem der ikke forstår at rivalisering, ikke nødvendigvis behøver være gengældt hos begge parter, har jo slet ikke fattet det. Hvorfor opbygger den lille slagter et had til Danish Crown, og ser dem som en rival - men ikke vise versa? Det er sq' da fordi de producerer og sælger den samme vare - bare i et andet størrelsesforhold.

          At OB anskuer Brøndby og FCK som rivaler er jo helt naturligt - mens forholdet er knapt så anstrengt til ligaens øvrige klubber.

          Utroligt hvor dumme journalister kan være...
          Præcis. Men det forventer man lidt af journalister, hvor mange ikke er klubfans.

          Men at andre fodboldfans ikke kan sætte sig ind i hvad andre klubbers fans føler, siger meget om den krævementalitet og fankultur der er i FCK.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            HVIS? Falk har som "anklaget" også ret til at prøve at forklare sin situation, og hans tanker omkring skiftet. Ingen herinde, tror jeg er i en position hvor de kan afgøre hvad der er rigtigt for ham, og ingen igen kan med rette påstå at OB intet betyder for ham. Naturligvis er det frusterende at Falk ikke kan se formålet med at fortsætte i OB. Det siger da en del om OB's position i DK pt.
            Nej, du har ikke kaldt mig de nævnte ord, og det erindre jeg heller ikke have beskyldt dig for. Jeg er nu ikke såret på følelserne af sådanne falbelader, det siger nok mere om afsenderens IQ, end om noget andet, men i deler dog holdninger og det var det jeg påpegede. Jeg er mere træt af at det ikke medfører mere end 1 uge i skammekrogen at misbruge den anonyme tilstedeværelse bag en skærm til at udtrykke sig sig så nedladende som han gør i flere tilfælde.
            Du siger Falk har "ret" til at prøve at forklare sin situation, og det har han da også. Men det han siger gør bare ondt værre, for dem han vil forsøge at forklare tingene over for ønsker ikke at høre de argumenter og accepterer stadig ikke hans valg og kommer heller aldrig til det. Så det klogeste for enhver fodboldspiller, der har taget et, blandt flere, upopulært valg er helt at holde k... og i stedet spille fodbold. Som jeg ser det så får det seneste ham bare til at fremstå endnu mere som kællingen, der for at retfærdiggøre sit valg udbasunerer, at det var størrelsen på kalorious og ikke pengene, der fik hende til at forlade dig.

            Ha ondt af mig! Jeg har kun 10 år hvor jeg ser knaldgodt ud - Jeg har ikke lyst til at vente på, at du kommer til at se bedre ud.

            Fuck ham og hans valg. Hold bøtte og spil fodbold.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Du siger Falk har "ret" til at prøve at forklare sin situation, og det har han da også. Men det han siger gør bare ondt værre, for dem han vil forsøge at forklare tingene over for ønsker ikke at høre de argumenter og accepterer stadig ikke hans valg og kommer heller aldrig til det. Så det klogeste for enhver fodboldspiller, der har taget et, blandt flere, upopulært valg er helt at holde k... og i stedet spille fodbold. Som jeg ser det så får det seneste ham bare til at fremstå endnu mere som kællingen, der for at retfærdiggøre sit valg udbasunerer, at det var størrelsen på kalorious og ikke pengene, der fik hende til at forlade dig.

              Ha ondt af mig! Jeg har kun 10 år hvor jeg ser knaldgodt ud - Jeg har ikke lyst til at vente på, at du kommer til at se bedre ud.

              Fuck ham og hans valg. Hold bøtte og spil fodbold.

              MvH ChrisOB
              jeg må da komplimentere dig for at projekt "sur gammel mand" går langt bedre for dig end for undertegnede
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg må da komplimentere dig for at projekt "sur gammel mand" går langt bedre for dig end for undertegnede
                Hellere sur gammel mand end en nikkedukke uden æreskodeks. ;-) Jo mere du og andre koger alt, hvad der kommer ud fra "os" ned til "sur gammel mand" og "mavesur" jo mere får jeg en følelse af, at den splittelse, jeg og andre forudsiger omkring Falk , den er så stor, at det bedste for alle parter er, at han slet ikke spiller. Jeg har lyst til være præcis så bitter og smålig, som jeg vil, fordi jeg er fodboldfan. For dig betyder det sur gammel mand, for mig betyder det dedikation. Splittelsen er vist meget tydelig.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  HVIS? Falk har som "anklaget" også ret til at prøve at forklare sin situation, og hans tanker omkring skiftet. Ingen herinde, tror jeg er i en position hvor de kan afgøre hvad der er rigtigt for ham, og ingen igen kan med rette påstå at OB intet betyder for ham. Naturligvis er det frusterende at Falk ikke kan se formålet med at fortsætte i OB. Det siger da en del om OB's position i DK pt.
                  Nej, du har ikke kaldt mig de nævnte ord, og det erindre jeg heller ikke have beskyldt dig for. Jeg er nu ikke såret på følelserne af sådanne falbelader, det siger nok mere om afsenderens IQ, end om noget andet, men i deler dog holdninger og det var det jeg påpegede. Jeg er mere træt af at det ikke medfører mere end 1 uge i skammekrogen at misbruge den anonyme tilstedeværelse bag en skærm til at udtrykke sig sig så nedladende som han gør i flere tilfælde.
                  manner, hvis ikke du kan tåle udtryk som "nosseløs", skal du måske selv holde lidt igen med at omtale andre som bitre mavesure gamle mænd, med mangel på intelligens.

                  Den ene form er godt nok en anelse mere explicit, end den anden - men hensigten om at provokere og opildne tonen, er nøjagtig den samme, og DU er fint igang med at demonstrere, at du ikke er en tøddel bedre end end nogen andre, eller undertgende, som iøvrigt udstod sin tid på sidelinien uden et kny. I knew I had it coming, da jeg skrev "vatpikke FTW". Jeg er jo ikke helt tabt bag en vogn, bør du nok kunne læse dig til - og min seneste IQ-scorer var iøvrigt på 128, så udover at jeg tør skrive det du tænker, lader jeg dig ikke noget tilbage at ønske.


                  Dit andet nonsense om at

                  "Falk har ret til at forklare sig"
                  "ingen af os kan vurdere hvad der er bedst for ham"

                  viser jo bare at du på linie med flere andre, der har anlagt samme vinkel som dig selv i denne saga - stadig ikke forstår "frustrationen" som du omtaler det - selvom der er brugt gentagne alenlange forsøg på, at forklare dig vinklen...

                  *suk*

                  EDIT: Alternativt skal du være velkommen til at smide undertegnede bruger, på din blokeringsliste. Jeg er nemlig røvtræt af provokatører, der tror de er bedre end andre provokatører, fordi de benytter en sig af stil der måske er knap så hård i filten...
                  Last edited by Z.A.E; 12-02-2016, 17:16.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    HVIS? Falk har som "anklaget" også ret til at prøve at forklare sin situation, og hans tanker omkring skiftet. Ingen herinde, tror jeg er i en position hvor de kan afgøre hvad der er rigtigt for ham, og ingen igen kan med rette påstå at OB intet betyder for ham. Naturligvis er det frusterende at Falk ikke kan se formålet med at fortsætte i OB. Det siger da en del om OB's position i DK pt.
                    Nej, du har ikke kaldt mig de nævnte ord, og det erindre jeg heller ikke have beskyldt dig for. Jeg er nu ikke såret på følelserne af sådanne falbelader, det siger nok mere om afsenderens IQ, end om noget andet, men i deler dog holdninger og det var det jeg påpegede. Jeg er mere træt af at det ikke medfører mere end 1 uge i skammekrogen at misbruge den anonyme tilstedeværelse bag en skærm til at udtrykke sig sig så nedladende som han gør i flere tilfælde.
                    forstår så bare ikke han føler behovet for at forklare sig. Ligegyldigt hvad han siger får han ikke mig overbevist - ligesom der er en del andre der ikke vil kunne tilgive hans valg. Og så er der jo alle jer andre - i behøver jo ikke nogen overbevisning - så hvem taler han til.

                    Han er at finde i klubben et halvt års tid endnu - og Kent vil uden tvivl benytte ham, det må jeg acceptere - for der er ikke noget jeg kan gøre ved det. Men glad for det bliver jeg sgutte. Håber stadig på en bænk plads til ham når nu vi ikke kunne slippe af med ham allerede i vintervinduet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Hellere sur gammel mand end en nikkedukke uden æreskodeks. ;-) Jo mere du og andre koger alt, hvad der kommer ud fra "os" ned til "sur gammel mand" og "mavesur" jo mere får jeg en følelse af, at den splittelse, jeg og andre forudsiger omkring Falk , den er så stor, at det bedste for alle parter er, at han slet ikke spiller. Jeg har lyst til være præcis så bitter og smålig, som jeg vil, fordi jeg er fodboldfan. For dig betyder det sur gammel mand, for mig betyder det dedikation. Splittelsen er vist meget tydelig.

                      MvH ChrisOB
                      du kender intet til moral og æreskodeks i fht til mig, og det at jeg ikke er enig med dig gør mig heller ikke til nikkeduuke, men det er jeg nu på omgangshøjde med at er en udbredt holdning blandt dine artsfæller.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Du kan jo af gode grunde ikke vide om Falk har kunne få samme løn i udlandet som FCK giver ham.

                        Man kan jo også tænke at de klubber der ville have Falk i udlandet ikke kunne give det han vil have.

                        Hverken fodboldmæssigt (læs: sejre + medaljer) eller økonomisk.


                        Jeg elsker lidt at alle gætter og kommer med mindre pæne udtryk til alle.
                        Kommer man lige ind på forum så ligner det lidt at vi er en stor bunke Neandertalere der bare render rundt og slår hinanden med køler.

                        Virker på en gang hyggeligt, men også lidt uhyggeligt.
                        Og det er relevant fordi?? Falk påstår at OB betyder åh så meget for ham - er det tilfældet så skifter man ikke til en dansk konkurrent - længere er den ikke.

                        Falk skulle videre fra OB der nu i mange år har ligget og rodet rundt i bunden. Så langt så godt - det tror jeg faktisk ikke du finder en eneste der vil være ret uenig i. Og ønsket om at sikre sig økonomisk - vinde flere kampe, spille europæisk og måske endda vinde en titel eller to - det er alt samment fuldt ud forståeligt. Men hvis han vil det og beholde sin "status" som OB dreng - så skifter han ikke til en anden dansk klub.
                        Men det gjorde han så - og så blegner al hans snak om OB i den sammenhæng.

                        Se på Daniel Høegh - hvor tydeligt det var at han brændte for OB og spille i den stribede trøje - var han pludselig skiftet til FCK eller BIF så var alle de følelser han har stået og vidst på banen og på tv ikke længere noget værd.
                        Nu skiftede han heldigvis udenlands - og jeg vil da håbe han vender hjem til OB og slutter godt af om nogle år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                          Kom med eksempler hvornår den magt Fansene har har givet et eller form for ændring i forhold til klubskifte for det er vel det vi reelt snakket om Det er ikke for at undervurdere fans betydning og man har jo ret til at have en holdning/ mening og respektfuld debatter.
                          Tak for debatten
                          Naturligvis kan "vi" ikke få en underskrevet kontrakt rykket i stykker. Det eneste vi kan er at gøre opmærksom på hvordan "vi" har det med situationen, så vi dels sender et signal til andre spillere om at vi ikke accepterer hvilken som helst opførsel fra deres side, og dels at "vi" ikke anser OB for en underdanig fødeklub til KB/03, men som en konkurrent, der har haft en dårlig periode... *host*på et par årtier*host*

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                            Der står faktisk i starten af artiklen, at Falk insisterede på at tale OB og at det var Fyens det tvang ham til at tale FCK...
                            Så jeg vil altså mene, at det er Fyens der puster til ilden her.
                            Men som Falk siger: Han kunne jo bare være taget til Rusland for 4 år siden. Jeg synes personligt, at han har strukket sig langt for klubben. At klubben så bare ikke har fulgt op på "deres del" og forbedret klubben, holdet og forholdene er jo deres hovedpine - og nu vores (fans'ne) fordi Falk, forståeligt nok, vil prøve at spille med dér hvor det er sjovt og prøve at vinde fodboldkampe.
                            Der har ikke været gode nok tilbud fra udlandet. Celtic var noget der kun kørte i medierne - Falk havde ALDRIG hørt fra Dem.
                            Om jeg kan li' det eller ej - så forstår jeg sgu godt, at han vælger Nordens største klub...
                            og det havde da klart været at foretrække.

                            At falk har strukket sig langt er der ikke meget tvivl om - det giver ham bare ikke mere credit i den nuværende situation.
                            - Og at falk selv insisterede på at tale OB - skulle det så også give et plus i bogen? Har altså svært ved at se det skulle hjælpe noget som helst.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Og det er relevant fordi?? Falk påstår at OB betyder åh så meget for ham - er det tilfældet så skifter man ikke til en dansk konkurrent - længere er den ikke.

                              Falk skulle videre fra OB der nu i mange år har ligget og rodet rundt i bunden. Så langt så godt - det tror jeg faktisk ikke du finder en eneste der vil være ret uenig i. Og ønsket om at sikre sig økonomisk - vinde flere kampe, spille europæisk og måske endda vinde en titel eller to - det er alt samment fuldt ud forståeligt. Men hvis han vil det og beholde sin "status" som OB dreng - så skifter han ikke til en anden dansk klub.
                              Men det gjorde han så - og så blegner al hans snak om OB i den sammenhæng.

                              Se på Daniel Høegh - hvor tydeligt det var at han brændte for OB og spille i den stribede trøje - var han pludselig skiftet til FCK eller BIF så var alle de følelser han har stået og vidst på banen og på tv ikke længere noget værd.
                              Nu skiftede han heldigvis udenlands - og jeg vil da håbe han vender hjem til OB og slutter godt af om nogle år.
                              Og skulle han skifte "hjem" i en anden trøje end stribet, fordi OB ikke kan/vil matche hans krav til den tid, vil der måske nok være en smule muggen i krogene, men på ingen måde noget der vil skabe nogen bølger.

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                du kender intet til moral og æreskodeks i fht til mig, og det at jeg ikke er enig med dig gør mig heller ikke til nikkeduuke, men det er jeg nu på omgangshøjde med at er en udbredt holdning blandt dine artsfæller.
                                Og hvilken "art" er JEG så? En sur gammel mand? Når du koger mine argumenter ned til "sur gammel mand" så ser jeg ikke noget problem i, at jeg så koger dine holdninger ned til, hvad jeg så skrev. Og som du lader til at være så tøsefornærmet over, at du endda ender med at bruge udtrykket "dine artsfæller".

                                Lad os vende tilbage til de originale spørgsmål: Hvorfor lagde du den artikel ud? Hvad var formålet? At træde i det? En følelse af at en stakkels forfulgt mand skulle til orde? Hvad?

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X