Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    En øv præstation Falken lagde fra land med - i en kamp, hvor hele holdet spillede under niveau i især første halvleg.

    Lad os håbe det var debut nerver og at han er at finde flyvende igen, i startopstillingen på lørdag.

    Comment


      SKYYYYYYD (er den eneste kommentar der bliver ved med at vende tilbage ..)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
        SKYYYYYYD (er den eneste kommentar der bliver ved med at vende tilbage ..)
        nemlig: vi sad og skreg det to gange i går. Det er nok Falks største udfordring.

        Comment


          Synes Falk gjorde en rimelig figur. Hans samspil med PEH var i flere tilfælde giftigt uden at det mundede ud i noget afgørende. Han bør score (eller i hvertfald skyde) på den store chance i første halvleg, og det er helt klart derfor han stadig er i OB. I de afgørende situationer tøver han for meget. Men spillemæssigt var det ok.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
            Synes Falk gjorde en rimelig figur. Hans samspil med PEH var i flere tilfælde giftigt uden at det mundede ud i noget afgørende. Han bør score (eller i hvertfald skyde) på den store chance i første halvleg, og det er helt klart derfor han stadig er i OB. I de afgørende situationer tøver han for meget. Men spillemæssigt var det ok.
            Spot on! Han mangler noget koldblodighed, desværre

            Comment


              Jeg elsker at Falk er typen der ikke bare skyder hovedløst fra positioner, hvor han ved, at han ikke sparker den ind fra. Når Falk afslutter udefra er det som regel med kvalitet, og ikke sådan nogle håbløse forsøg, som Sisto sendte afsted i går. Det er en stor kvalitet ved ham, at han kender sine begrænsninger og ikke viger fra det spil, han ved han kan.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg elsker at Falk er typen der ikke bare skyder hovedløst fra positioner, hvor han ved, at han ikke sparker den ind fra. Når Falk afslutter udefra er det som regel med kvalitet, og ikke sådan nogle håbløse forsøg, som Sisto sendte afsted i går. Det er en stor kvalitet ved ham, at han kender sine begrænsninger og ikke viger fra det spil, han ved han kan.
                Men Sisto scorede og det gjorde Falk ikke.. Jeg ved godt hvad jeg ville foretrække af spiller. :-)
                Men det er sgu ikke en kvalitet fra Falks side, fordi 90% af gangene ligner det fandeme at han prøver at drible den over stregen.. Nogle gange står han 2 meter fra mål, og her skal han altså trykke af. Han har nogle problemer med at gøre hans arbejde færdigt.. Det er lækkert at se hans driblinger og overblik, men han mangler at gøre det færdigt, og det burde han vidst have lært nu. Det er nok også derfor vi stadigvæk har ham i OB trøjen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Men Sisto scorede og det gjorde Falk ikke.. Jeg ved godt hvad jeg ville foretrække af spiller. :-)
                  Men det er sgu ikke en kvalitet fra Falks side, fordi 90% af gangene ligner det fandeme at han prøver at drible den over stregen.. Nogle gange står han 2 meter fra mål, og her skal han altså trykke af. Han har nogle problemer med at gøre hans arbejde færdigt.. Det er lækkert at se hans driblinger og overblik, men han mangler at gøre det færdigt, og det burde han vidst have lært nu. Det er nok også derfor vi stadigvæk har ham i OB trøjen.
                  Så Sistos afslutning ville Falk ikke have sparket på? Come the fuck on....

                  Det er jo ikke rigtigt det du skriver. Falk kan sagtens afslutte og har sendt flere bolde i kassen udefra, men han er ikke typen der lader sig dikterer, af de tosser der råber "SKYD" hver gang det mindste vindue er åben. Han spiller for at gøre chancerne store og ikke lade sig spise af med de nemme og hurtige afslutninger, og de typer er bestemt gode at have. Hvis du ikke er i en komfortabel præstation, vil jeg meget gerne frabede mig at se håbløse forsøg fra distancen. Jeg var ved at blive psykopat af at se på Gislason, der sendte uendelige forsøg afsted fra distancen, ofte også med det dårlige ben, og jeg vil våge den påstand, at Falk har sendt flere ind udefra end Rurik gjorde.

                  Comment


                    Synes som også han gjorde en ok figur, men tror ikke det var i går han skabte mere interesse... De scouts/klubber der måtte holde øje med ham, jeg tror de sidder der for snart at spotte et bedre slutprodukt, de ved godt han kan alle de der tricks, og det luner ikke at se ham smide en bold der få minutter senere ender nede i egen kasse, og heller ikke at han er forholdsvis passiv i de minutter, fra boldtab til scoring... Jeg tror det er det der står øverst på notesblokken hos en evt. hjemvendt scout...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Falk turde ikke så meget som han plejer i går, Han var også meget tilbageholdende med driblingerne og tog få chancer. Det gør ikke noget godt for hans spil...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Falk turde ikke så meget som han plejer i går, Han var også meget tilbageholdende med driblingerne og tog få chancer. Det gør ikke noget godt for hans spil...
                        Agreed, - han lykkedes ikke rigtigt med at få sine driblinger i spil, foruden et par få gange.

                        Jeg synes Tipsbladet presser den, men kan godt følge kritikken:
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/lands...siske-tjekkere

                        Comment


                          http://www.bold.dk/nyt/slidt-falk-je...-der-i-kampene

                          Comment


                            endnu en grund til at få ham solgt nu ;)

                            for det kan ikke være meget ferie det bliver til ham.....

                            Comment


                              "Mentor Troels" Sportsdirektør i BIF...

                              Skal vi bekymre os..? De har vel næppe pengene...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                De skal stadig bruge kantspillere, og de har pengene, hvis de vil. Falk kunne være Troels Bechs bedste bud på en 'se-bare-hvad-jeg-kan'-signing overfor fans, sponsorer og klub.

                                Comment

                                Working...
                                X