Er der nogen der ved, hvornår den præcise spil plan for foråret vil blive annonceret? Jeg ønsker at planlægge min ferie, og det ville være godt at vide, når vi fredage, lørdage, søndage eller mandage spille.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spil plan for foråret
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEr der nogen der ved, hvornår den præcise spil plan for foråret vil blive annonceret? Jeg ønsker at planlægge min ferie, og det ville være godt at vide, når vi fredage, lørdage, søndage eller mandage spille.
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEr der nogen der ved, hvornår den præcise spil plan for foråret vil blive annonceret? Jeg ønsker at planlægge min ferie, og det ville være godt at vide, når vi fredage, lørdage, søndage eller mandage spille."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Det er ikke så godt for mig, fordi jeg har en lang rejse, og skal tage ferie, da jeg vil komme til kamp søndag aften eller mandag, men tak for oplysningerne."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEr der nogen der ved, hvornår den præcise spil plan for foråret vil blive annonceret? Jeg ønsker at planlægge min ferie, og det ville være godt at vide, når vi fredage, lørdage, søndage eller mandage spille.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdette er naturligvis ikke et svar på dit spørgsmål, men i flg. dagens avis arbejder OB på højtryk for at stable en træningskamp på benene mod HSV, om det bliver i Tyskland eller DK melder historien ikke noget om. Sandsynligheden fornemmer jeg dog er størst for den spilles syd for grænsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægInteressant. Var der nævnt andre kampe? Jeg kan ikke finde det på deres netudgave, så det er nok kun i den trykte.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet er fra netavisen og der står ikke meget, og intet om andre kampe. Det bliver nævnt under et billede af Rafael Van der Vaart 😊
Comment
-
Så er vores 7 første kampe fastlagt... Starter ud den 23/2 med en Mandagskamp...
3 Søndage
2 Mandage
1 Lørdag
1 Tirsdag
http://www.superstats.dk/programLast edited by Kaspernon; 19-12-2014, 19:44.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå er vores 7 første kampe fastlagt... Starter ud den 23/2 med en Mandagskamp...
3 Søndage
2 Mandage
1 Lørdag
1 Tirsdag
http://www.superstats.dk/program
Comment
-
Fastlagt frem til 13. april:
http://www.superliga.dk/superligaen/ligaprogram.html"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment