Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spil plan for foråret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spil plan for foråret

    Er der nogen der ved, hvornår den præcise spil plan for foråret vil blive annonceret? Jeg ønsker at planlægge min ferie, og det ville være godt at vide, når vi fredage, lørdage, søndage eller mandage spille.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Er der nogen der ved, hvornår den præcise spil plan for foråret vil blive annonceret? Jeg ønsker at planlægge min ferie, og det ville være godt at vide, når vi fredage, lørdage, søndage eller mandage spille.
    Det er vist desværre ikke muligt: plejer de ikke at tage en halv sæson af gangen? Aner ikke hvornår de første runder bliver planlagt, men det plejer vist at være tæt på sæsonstart. Tror det bliver svært, desværre..

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Er der nogen der ved, hvornår den præcise spil plan for foråret vil blive annonceret? Jeg ønsker at planlægge min ferie, og det ville være godt at vide, når vi fredage, lørdage, søndage eller mandage spille.
      Problemet er, at TV-stationerne vist nok kan flytte kampene med ca. tre ugers varsel.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Det er ikke så godt for mig, fordi jeg har en lang rejse, og skal tage ferie, da jeg vil komme til kamp søndag aften eller mandag, men tak for oplysningerne.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Er der nogen der ved, hvornår den præcise spil plan for foråret vil blive annonceret? Jeg ønsker at planlægge min ferie, og det ville være godt at vide, når vi fredage, lørdage, søndage eller mandage spille.
          dette er naturligvis ikke et svar på dit spørgsmål, men i flg. dagens avis arbejder OB på højtryk for at stable en træningskamp på benene mod HSV, om det bliver i Tyskland eller DK melder historien ikke noget om. Sandsynligheden fornemmer jeg dog er størst for den spilles syd for grænsen.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            dette er naturligvis ikke et svar på dit spørgsmål, men i flg. dagens avis arbejder OB på højtryk for at stable en træningskamp på benene mod HSV, om det bliver i Tyskland eller DK melder historien ikke noget om. Sandsynligheden fornemmer jeg dog er størst for den spilles syd for grænsen.
            Interessant. Var der nævnt andre kampe? Jeg kan ikke finde det på deres netudgave, så det er nok kun i den trykte.
            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
              Interessant. Var der nævnt andre kampe? Jeg kan ikke finde det på deres netudgave, så det er nok kun i den trykte.
              det er fra netavisen og der står ikke meget, og intet om andre kampe. Det bliver nævnt under et billede af Rafael Van der Vaart 😊
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                det er fra netavisen og der står ikke meget, og intet om andre kampe. Det bliver nævnt under et billede af Rafael Van der Vaart 😊
                Ok, det var en dårlig formulering fra min side: Kiggede bare rundt på Fyens.dk, og der kunne jeg ikke se det. Fandt den på mitfyn.dk (http://www.mitfyn.dk/article/390078), har dog ikke et login.
                "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                Comment


                  #9
                  http://www.fyens.dk/sport/OB-mod-slo...rtikel/2626817
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Så er vores 7 første kampe fastlagt... Starter ud den 23/2 med en Mandagskamp...

                    3 Søndage
                    2 Mandage
                    1 Lørdag
                    1 Tirsdag

                    http://www.superstats.dk/program
                    Last edited by Kaspernon; 19-12-2014, 19:44.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Så er vores 7 første kampe fastlagt... Starter ud den 23/2 med en Mandagskamp...

                      3 Søndage
                      2 Mandage
                      1 Lørdag
                      1 Tirsdag

                      http://www.superstats.dk/program

                      Comment


                        #12
                        Fastlagt frem til 13. april:
                        http://www.superliga.dk/superligaen/ligaprogram.html
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment

                        Working...
                        X