Annoncering

Collapse
No announcement yet.

evaluering af efteråret 2014 - og Oves første tid i klubben

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    I dagens julekalender-nyhed på bold.dk opsummerer Gunnar Heidar Thorvaldsson sine erfaringer med Troels Bech og Ove P.:

    "Ove er jo en typisk old school-træner, der kommer ind, når det går dårligt, og der var en lille krise i Esbjerg dengang. Han fik lidt fight ind i holdet, og det gik fint i en periode. Men efter et stykke tid med de samme rutiner gik det i stå, og han var ikke i stand til at løfte holdet til det næste niveau."
    http://www.bold.dk/nyt/8-dec-forelsk...-p-den-vaerste

    Sjovt nok var Thorvaldsson ikke nogen stor succés under Bech i Esbjerg, og det gik jo som bekendt heller ikke fantastisk for Esbjerg som helhed. Alligevel lader det til at en del spillere elsker Bech, mens Ove P. har knapt så mange fans. Lasse Nielsen har jo stort set sagt det samme for nylig, bare knapt så tydeligt af åbenlyse årsager.
    det tror jeg gerne er rigtigt - men derfor mener jeg sagtens vi kan bruge Ove et par år til netop at få fundamentet på plads. For det magtede TB jo tydeligvis ikke at få styr på, og så må vi skifte træner når vi engang er klar til at gå et niveau op - der mener jeg bare ikke vi er i nærheden af lige nu.....desværre

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      I dagens julekalender-nyhed på bold.dk opsummerer Gunnar Heidar Thorvaldsson sine erfaringer med Troels Bech og Ove P.:

      "Ove er jo en typisk old school-træner, der kommer ind, når det går dårligt, og der var en lille krise i Esbjerg dengang. Han fik lidt fight ind i holdet, og det gik fint i en periode. Men efter et stykke tid med de samme rutiner gik det i stå, og han var ikke i stand til at løfte holdet til det næste niveau."
      http://www.bold.dk/nyt/8-dec-forelsk...-p-den-vaerste

      Sjovt nok var Thorvaldsson ikke nogen stor succés under Bech i Esbjerg, og det gik jo som bekendt heller ikke fantastisk for Esbjerg som helhed. Alligevel lader det til at en del spillere elsker Bech, mens Ove P. har knapt så mange fans. Lasse Nielsen har jo stort set sagt det samme for nylig, bare knapt så tydeligt af åbenlyse årsager.
      Nej man har godt hørt at Lasse Nielsen ikke var over lykkelig for at se Ove igen..

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        I dagens julekalender-nyhed på bold.dk opsummerer Gunnar Heidar Thorvaldsson sine erfaringer med Troels Bech og Ove P.:

        "Ove er jo en typisk old school-træner, der kommer ind, når det går dårligt, og der var en lille krise i Esbjerg dengang. Han fik lidt fight ind i holdet, og det gik fint i en periode. Men efter et stykke tid med de samme rutiner gik det i stå, og han var ikke i stand til at løfte holdet til det næste niveau."
        http://www.bold.dk/nyt/8-dec-forelsk...-p-den-vaerste

        Sjovt nok var Thorvaldsson ikke nogen stor succés under Bech i Esbjerg, og det gik jo som bekendt heller ikke fantastisk for Esbjerg som helhed. Alligevel lader det til at en del spillere elsker Bech, mens Ove P. har knapt så mange fans. Lasse Nielsen har jo stort set sagt det samme for nylig, bare knapt så tydeligt af åbenlyse årsager.
        Gunnars fortælling lever fint op til mine forbehold overfor Ove P.

        Det ændrer så ikke ved min taknemmelighed for han redder os i år - og mit ønske om Jess Thorup fra sommer.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          - det er rigtigt, men selv om JH stadig taler om 7. pladser, dog med stærkt fokus på stregen - så er fokus vel først og fremmest på stregen - og på at holde 2 hold under os. Om vi så ender 10 eller 7 mener jeg er af en noget mindre betydning.

          Men forårs programmet ser sgu ret svært ud og med udlæg mod fcm og fck i de 2 første runder følger to kampe mod fcv - kampe der skal vindes. Derudover er der kampe mod sdjr (H), SIF(H) og Hobro (U) som må betragtes som nøglekampe.

          - men skal vi klare os skal der nok også hentes nogle point mod top holdene trods alt.

          Men stemningen forud for foråret er blevet betydeligt bedre. Nu skal vi bare vente (og håbe JH lander et par forstærkninger)
          Det er lidt svært at blive klog på hvor fokus er, synes jeg, altså der kan jo ikke rigtig længere være tvivl om at han/ledelsen ser os i top-6, bla. økonomisk set, og at det også er ambitionen... det passer også fint sammen med at man så melder en målsætning ud om en 7. plads...

          Ja det er en hård start vi får, vigtigt vi lige fik et lille hul ned til stregen her til sidst, det bliver åndsvagt spændende med de to FcV kampe, kan se de har stort set samme program som os, så de bliver uhyre vigtige, lad os bare pille troen fra dem allerede i det første af de to opgør...

          Man kan jo håbe på at FcM med 0-3 mod FcK i går, bliver ramt af noget vi engang prøvede hvor vi tabte sidste runde i efteråret mod FcK... de har dog lidt at give af, men kommer de ud med en nervøs start, så skal vi slå til... men hooooold kaje hvor er der lang tid til...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Som du selv skriver, så har vi ikke haft det sværeste program, så jeg mener ikke rigtigt man kan bruge det til så meget.
            Det har ikke set for godt ud i kampene mod EFB, Randers, SE og de to kampe mod SIF.
            Så jeg mener det er for tidligt at evaluere på Oves tid i OB. Rent spillemæssigt i hvert fald.
            Ikke uenig, den skulle heller ikke tages så alvorligt, men vi må dog ikke undervurdere vigtigheden af en periode med opgør mod de direkte konkurrenter, det var sådan en periode der i første omgang bragte os under stregen, nu har sådan en periode så bragt os over igen... men ikke uenig, det har set tilsvarende skidt ud på udebane især...
            Det her var netop også resultat mæssig set...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nej man har godt hørt at Lasse Nielsen ikke var over lykkelig for at se Ove igen..
              Det må og skal Lasse bare bide i sig. Ove gør det han er ansat til, og alt andet lige er det vel også federe for spillerne at vinde nogle kampe, selvom træningen måske er lidt sur og ensformig, end at prøve nye, sjove træningsøvelser, hvis man samtidig taber alle kampene?

              I øvrigt undrer det mig en smule at Ove overhovedet gider gå ind i sådan en offentlig polemik med en skuffet spiller.

              Hvad angår foråret, så er jeg mere optimistisk end længe. Jeg er overbevist om at vi som minimum slutter foran SIF, FCV og Hobro. Jeg har hele tiden ment, at truppen var til mere end en bundplacering; ikke til at være med i toppen, men ihf til en solid midterplacering, og det er Ove imo godt på vej til at føre ud i livet. Kan JH så finde skillinger til et eller to gedigne indkøb ser det ganske godt ud Så må vi tage diskussionen om Oves evt kontraktforlængelse til maj.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                Det må og skal Lasse bare bide i sig. Ove gør det han er ansat til, og alt andet lige er det vel også federe for spillerne at vinde nogle kampe, selvom træningen måske er lidt sur og ensformig, end at prøve nye, sjove træningsøvelser, hvis man samtidig taber alle kampene?

                I øvrigt undrer det mig en smule at Ove overhovedet gider gå ind i sådan en offentlig polemik med en skuffet spiller.

                Hvad angår foråret, så er jeg mere optimistisk end længe. Jeg er overbevist om at vi som minimum slutter foran SIF, FCV og Hobro. Jeg har hele tiden ment, at truppen var til mere end en bundplacering; ikke til at være med i toppen, men ihf til en solid midterplacering, og det er Ove imo godt på vej til at føre ud i livet. Kan JH så finde skillinger til et eller to gedigne indkøb ser det ganske godt ud Så må vi tage diskussionen om Oves evt kontraktforlængelse til maj.

                Helt enig. Suck it up. Og det gør han også...
                tror også efter det jeg har set at vi slutter 7-9..

                specielt hvis vi liiiiiige kunne få en angriber der er hurtig, teknisk god og målfarlig...
                hov. Hvis man skulle spare kan man vel bare importere en billig fra Kina

                Comment

                Working...
                X