Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom OB-Aab

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Enig, Ruud har været bedre her i den ekstra omgang, men vil dog minde om hvor meget Ruud var med i af det vi skabte sidste sæson, han var utrolig vigtig...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Enig, Ruud har været bedre her i den ekstra omgang, men vil dog minde om hvor meget Ruud var med i af det vi skabte sidste sæson, han var utrolig vigtig...
      Måske husker jeg galt , men jeg syntes Ruud's dårlige perioder har fulgtes med Falk's skader . Syntes det har været tydeligt at Ruud ikke kunne fungere med f.eks Spellmann som bestemt ikke er prangende på kant .
      Det kan man så også vælge at finde en syndebuk for og det må så være vores meget dårlige sportschefer og træneren de senere år .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Azer

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg stemmer også på Espen, men jeg vil vove at påstå at den Espen vi "mistede" i første omgang ikke var den Espen vi mister nu. I halvanden sæson var han lige så dårligt spillende som alle de andre. Ærgeligt at han viser det niveau, når han endegyldigt forlader os. Men i halvanden sæson spillede han, generelt, som en pose nødder. Både offensivt, men især defensivt.

          Efter min mening, forståes.


          MvH ChrisOB

          Nu skal det jo selvfølgelig ikke blive til debat her på mom indlægget Men jeg syntes også han var "god" sidste år. Han var i mine øjne en af de bedste(hvilket måske ikke siger meget). Men hvis man ser højdepunkter fra sidste sæson, især efteråret, så er han jo med i stort set alt. Han har altid vist fight, hvilket man ikke altid har kunne sige om alle. Men ja, den Ruud vi mister nu, er ham der var suveræn i mange sæsoner.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Måske husker jeg galt , men jeg syntes Ruud's dårlige perioder har fulgtes med Falk's skader . Syntes det har været tydeligt at Ruud ikke kunne fungere med f.eks Spellmann som bestemt ikke er prangende på kant .
            Det kan man så også vælge at finde en syndebuk for og det må så være vores meget dårlige sportschefer og træneren de senere år .
            Må indrømme jeg ikke husker om det har fulgtes ad, men det er da nærliggende at tro, ofte synes jeg det er de to som er gået bedst i spænd på banen når de har haft højrekanten, de ved lige præcis hvad de kan forvente af hinanden, modsat makværket i venstresiden, hvor Kryger pludselig leger venstre back(ved AaB målet) Ari snorker, og ingen ved hvor Emil var...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Må indrømme jeg ikke husker om det har fulgtes ad, men det er da nærliggende at tro, ofte synes jeg det er de to som er gået bedst i spænd på banen når de har haft højrekanten, de ved lige præcis hvad de kan forvente af hinanden, modsat makværket i venstresiden, hvor Kryger pludselig leger venstre back(ved AaB målet) Ari snorker, og ingen ved hvor Emil var...
              Vi må gå ud fra Emil´s skade var så mild at han sad på bænken

              Comment

              Working...
              X