Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fcn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ob - fcn

    Så vidt jeg lige kan se slipper vi for Vingaard, Runje og Ticinovic i næste kamp pga. karantæne... Indtil videre..
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    #2
    og muligvis også Nordstrand, afhængig af strafpoint idag.
    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
    Kristian Morre

    Comment


      #3
      Ticinovic har da ikke fået nogen advarsel

      Comment


        #4
        fik rødt sidst og er jf. superstats.dk ude i 2 kampe
        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
        Kristian Morre

        Comment


          #5
          Karantæne mod OB:

          Mario Ticinovic rødt kort 09-11-2014
          og 23-11-2014

          Ivan Runje (14) 23-11-2014

          Martin Vingaard (12) 23-11-2014

          Morten Nordstrand (12) 23-11-2014

          http://www.dbu.dk/turneringer_og_res...&poolid=193479

          Comment


            #6
            En hjemmesejr vil give 3 hjemmesejre i træk og god tro på tingene.
            Vil sige at kampen mød Sdrjyske gav et preg om at vi er i den rigtige retning. Lasse Nielsen med et skud på stolpen og Lasse Kryger der lige præcis hætter forbi samt vi inkasserer 2 mål på standard situationer.
            Jeg er fortrøstningsfuld stadigvæk trods et nederlag i dag... Bitter og skuffet, men fortrøstningsfuld.

            Der skal virkelig være en god stemning på Mekka mod FCN!!! KOM NU DRENGE!! Vi skal ha' noget stablet på benene.
            Hvis vi kunne samle 8000 sidst hedder den 10000 denne gang!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Hvis vi kunne samle 8000 sidst hedder den 10000 denne gang!
              Det er klokken 14 og der er fribilletter i omløb igen til Club OB+ medlemmer.

              Comment


                #8
                Jeg så FCN - FCK idag på Farum Park. FCN spillede 11 mod 10 i halvanden halvleg, men kom ikke frem til det vildt store. John på venstre og Bech på højre er dog altid en lurende trussel, mest pga. af fart. Kan vi lukke kanterne af har de ikke meget at komme med centralt i feltet. Gregor og Runje viste lidt svagheder i luften og tror ikke det bliver bedre med Runje ude. Her kan Kryger godt være farlig for dem. Imo bliver det meget vigtigt for os at fløje hjælper backs defensivt, ellers kan vi få probs. FCN virker en kende sårbare på omstillinger centralt i banen. Når vi ikke har bolden bør vi trække Kryger ned og markere AC da AC ikke har den store fysik, men et stort løbepensum og fordeler spillet fint. Han bør stækkes. Imo bør vi spillet meget direkte og leve med de har bolden mest.

                Edit: i 2. halvleg prøvede FCN at isolere Høgli med både John og Bech i venstre side, men det lykkedes ikke rigtig for dem.

                Det var så en lille taktisk analyse fra mig, mens jeg har kampen frisk i hukommelse.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Jeg så FCN - FCK idag på Farum Park. FCN spillede 11 mod 10 i halvanden halvleg, men kom ikke frem til det vildt store. John på venstre og Bech på højre er dog altid en lurende trussel, mest pga. af fart. Kan vi lukke kanterne af har de ikke meget at komme med centralt i feltet. Gregor og Runje viste lidt svagheder i luften og tror ikke det bliver bedre med Runje ude. Her kan Kryger godt være farlig for dem. Imo bliver det meget vigtigt for os at fløje hjælper backs defensivt, ellers kan vi få probs. FCN virker en kende sårbare på omstillinger centralt i banen. Når vi ikke har bolden bør vi trække Kryger ned og markere AC da AC ikke har den store fysik, men et stort løbepensum og fordeler spillet fint. Han bør stækkes. Imo bør vi spillet meget direkte og leve med de har bolden mest.

                  Edit: i 2. halvleg prøvede FCN at isolere Høgli med både John og Bech i venstre side, men det lykkedes ikke rigtig for dem.

                  Det var så en lille taktisk analyse fra mig, mens jeg har kampen frisk i hukommelse.

                  MvT
                  Jeg tror også på muligheden for mindst 1 point. Men puha Hobro vandt jo 3-0 over Brøndby.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #10
                    FCN er et godt hold, og det bliver svært. Heldigvis er de ikke så stærke på dødbolde som Sønderjyske og Randers; det er virkelig vores akilleshæl pt.
                    Bech og John bliver to store mundfulde, men omvendt kan vi få vendt spillet, så er der muligheder rent fysisk imod FCN. Håber på min. 1 point, men hvorfor ikke tage hele kagen...

                    Comment


                      #11
                      1 point er bare ikke nok til at rykke noget. Hjemmekampene skal vindes hvis vi skal kravle op over stregen.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        En hjemmesejr vil give 3 hjemmesejre i træk og god tro på tingene.
                        Vil sige at kampen mød Sdrjyske gav et preg om at vi er i den rigtige retning. Lasse Nielsen med et skud på stolpen og Lasse Kryger der lige præcis hætter forbi samt vi inkasserer 2 mål på standard situationer.
                        Jeg er fortrøstningsfuld stadigvæk trods et nederlag i dag... Bitter og skuffet, men fortrøstningsfuld.

                        Der skal virkelig være en god stemning på Mekka mod FCN!!! KOM NU DRENGE!! Vi skal ha' noget stablet på benene.
                        Hvis vi kunne samle 8000 sidst hedder den 10000 denne gang!
                        http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle...er-hvem-er-ude
                        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                          Karantæne mod OB:

                          Mario Ticinovic rødt kort 09-11-2014
                          og 23-11-2014

                          Ivan Runje (14) 23-11-2014

                          Martin Vingaard (12) 23-11-2014

                          Morten Nordstrand (12) 23-11-2014

                          http://www.dbu.dk/turneringer_og_res...&poolid=193479

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle...er-hvem-er-ude
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            #14
                            Vi er jo urørlige på hjemmebane så lad os få 3 point Hvis Uffe Bech og joshua John bliver lukket ned har vi en chance, men det er nemmere sagt end gjort.

                            jeg ser gerne:

                            toppel
                            ruud LN høegh ari

                            falk spell/Schoop azer Lucas

                            kryger lado


                            Forsvar giver sig selv synes jeg.
                            Vil gerne have schoop ind, men hans kampform er nok ikke til en starter. Han kan slå de bolde frem i banen som spell ikke kan, hvilket jeg synes vi savner virkelig meget. Samtidig synes jeg schoop plejer at lægge en pæn arbejdsindsats. Og Emil fortjener også en tur på bænken så Lucas kan vise sig frem. Ham er der mere fremtid i.
                            Angreb, tja.. Kryger er rent faktisk farlig og måske især mod FCN. Håber lado på et tidspunkt bliver det.

                            Comment


                              #15
                              http://www.fyens.dk/sport/Foer-FCN-k...rtikel/2609902

                              3 eller 4 mands forsvar?

                              Comment

                              Working...
                              X