Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det har da helt sikkert værdi men dels er der sammensætningen af holdet og dels så kan man have spillet nok så mange kampe på højste niveau men når man ikke formår at holde niveauet så kan det være ret det samme .. Kryger, Kirkeskov, til dels Spelmann, Emil, Toppel, Lucas og Ousager så har de mange kampe i Suppen men i OB har de i hvert fald ikke formået at at vise "det høje" niveau 100 min. i træk ..

Jeg har ikke lige gennemskuet alle landskampe osv men at kalde Høegh, Falk og Emil for landsholdsspillere er vist lige at strække den .. Azer, Ari Schoop og Mikkelsen er 1. divisionsspillere .. og det kan ses .. Bodul og Lado .. som norske angrebsspillere i Suppern er de i hvert fald heller ikke slået til ..
    De bedste spillere vi har er dem vi selv har lavet .. Falk, Høegh, Larsen, Desler så jeg ser frem til at vi ser mere af dem og de øvrige upcommers .. .. eneste tilfredsstillende signinger jeg har set er Lasse N og Ruud så længe det varer ..
    nej men det er vel væsenligt - ja schoop og kryger er hentet i 1 div. men har adskillige suppe kampe på cv'et, spelmann også hentet i 1 division - men gør det ham til en 1 divisions spiller?
    og betegnelsen egne talenter; gælder den længere når man som kl, høegh og falk har min. +50 suppekampe på cv'et? ja de er fra egne rækker men er vel så at betragte som superliga spillere? Eget talent gør sig vel mere gældende for dem der er helt nye, eks desler, greve mv.

Men uanset hvilket niveau de har spillet på før - så fungere det slet slet ikke nu....

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Så vil jeg også lige tillade mig igen at smide dette fra en/to andre tråde, selvom du ikke lader til at tillægge det noget værdi...

Materialet:
      - Ousager: Hentet fra 1. div -Suppe reserve de forrige 4 sæsoner
      - Kirkeskov:Hentet fra 1.div. - Suppespiller de forrige 4 sæsoner, 82 kampe
      - K. Larsen:Eget talent. - 64 Suppekampe
      - EPJ:Eget talent.
      - Lasse N:Aldrig spillethøjere niveau end FCV - overlevede dog i rækken.- 32 kampe i sidste sæson
      - Diarra: Aldrig spillet højere niveau end fransk 2. hold. - 35 kampe i suppen
      - E. larsen: Hentet fra 1. div.- 121 kampe, 56 af dem i sæsonerne op til skiftet (landshold)
      - Spelmann: Hentet fra 1. div.- 193 kampe, 158 af dem før OB, og EL
      - Falk: Eget talent. - 93 kampe, CL Kval, EL gruppespil (landshold)
      - Bodul: En af de få med udenlandske kvaliteter og erfaring.-45 suppe kampe, CL Kval og EL med Sturm Graz, og Hollands bedste række
      - L. Jensen: Hentet i 1. div.- 24 Suppe kampe sidste sæson
      - Lado: Vi får se men endnu en med udenlandske kvaliteter ogerfaring. - Landshold osv...
      - Kryger: Hentet fra 1. div.- 175 kampe i suppen, EL
      - Schoop: Hentet fra 1. div.- 57 kampe
      - Toppel: Vel aldrig højere niveau end OB og primært som sub. - 56 kampe, 24 starter sidste sæson, EL
      - Azer: Hentet fra 1. div.
      - Desler: Eget talent.
      - JBL: Italiensk reservetalent -
      - Greve: Eget talent.
      - Ari: Norsk 1. div? Islandsk landshold, og bedste svenske række, og 30 kampe sidste sæson, samt EL
      - Mikkelsen: Hentet i 1. div.
      - Høegh: Eget talent. - 84 kampe, CL Kval, EL(Landshold)
      - Radza: Eget talent.
      - Thomsen Eget talent.
      http://forum.ob.dk/showthread.php?34...ll=1#post26772

Truppen:

Superligakampe: 1095

Sæsoner i Suppen: Samlet set har vores trup 60 sæsoner i Superligaen/Superliga trup,fordelt på 8 klubber

A-Landskampe: 62, fordelt på 4 landshold, og 7 spillere

U-Landskampe: 353, fordelt på 6 årgange, 4 lande, og 16 spillere

Europa(CL/EL): 70 kampe, fordelt på 10 spillere, og 8 klubber

Bedste rækker i udlandet: Sverige, Norge, Holland, Østrig, Ungarn, Israel, Polen,Georgien, Portugal, Letland

Medaljer/Pokaler: 7(2 x guld, 5 x sølv), fordelt på 4 spillere, 3 turneringer, og 2 lande... (Kan mangle oplysninger om sølv/bronze i udlandet)
      http://forum.ob.dk/showthread.php?34...ll=1#post26918
      Nu siger jeg lige noget, inden jeg om lidt bliver iklædt min spændetrøje, sættes i den blå vogn og ført til en rolig, bæltefikseret tilværelse: Hvis bare alle rammer deres topniveau, så burde vi jo kunne klare os hæderligt.

Der skal arbejdes hårdt på træningsbanen, men også med spillernes hoveder. Mange af dem har jo tidligere præsteret på et niveau, der burde kunne hjælpe til at trække os pænt over stregen.

Tjekkede lige op på Bodul. Han blev udtaget til årets hold i Østrig før han kom til os. Ja, der skal trylles, men... Og Lado har også vist han kan levere til meget mere end en bænkeplads i OB.

I forsvaret har Ruud været omkring landsholdet. Høegh og Kirkeskov har været omkring landshold/ligalandshold. Begge har været i en bølgdal. Høegh har vist han kan genrejse sig. Hvorfor skulle Kirkeskov ikke også kunne? Ja, han var skidt i sidste sæson, men jeg har da hørt flere AGF-fans være begejstrede for ham før.

Unge spillere svinger væsentligt mere. Det har vi nok bare glemt, fordi vi gennem adskillige år ikke brugte folk, der kunne finde på at gå med kasketten lidt på skrå. Eller i det hele taget gå med kasket.

Emil og Falk har jo også begge været på væsentligt højere niveau. Det var Spelmann vel også i Horsens. Dog nok ikke den sidste tid derovre. Ari er skidt ja, men han er vel næppe med på en fribillet på Islands landshold.

Mange af vores spillere underpræsterer i uhyggelig grad. Jeg er fuldstændig enig med andre i, at der er behov for forstærkninger. Men midt i al græsset er grønnere snakken, så tillader jeg mig nu at beholde en lille smule (måske naiv) tro på, at en stor del af spillerne kan ramme deres max igen.

Samtidig håber jeg så folk længere oppe i systemet også gør deres til at ramme et max og få styr på strategien i klubben.

Jeg tror den manglende strategi smitter negativt af på alle. Jeg som fan mister interessen, fordi jeg ikke aner, hvad klubben vil. Sponsorerne mister interessen af samme årsag. Og spillerne overvejer om andre klubber kunne være mere interessante, når de ikke aner, hvad klubben vil og gennem et par år har oplevet den sige man vil noget flot og poleret uden at have materiale eller penge til det. Det fjerner fokus fra at give sig 100 procent for klubben.

Nu står vi igen og ved ikke, hvad der skal ske. Kom ind i kampen og skab en strategi, som alle forstår, tror på og bakker 100 procent op om. Lige fra spillere, ledere og sponsorer til os fans.

Comment

Jeg føler det ikke - jeg ved det:

http://www.bold.dk/nyt/baenket-ober-...-til-at-spille

Få nu Azer ind og smid Skula i havet - for en i hel.....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          nej men det er vel væsenligt - ja schoop og kryger er hentet i 1 div. men har adskillige suppe kampe på cv'et, spelmann også hentet i 1 division - men gør det ham til en 1 divisions spiller?
          og betegnelsen egne talenter; gælder den længere når man som kl, høegh og falk har min. +50 suppekampe på cv'et? ja de er fra egne rækker men er vel så at betragte som superliga spillere? Eget talent gør sig vel mere gældende for dem der er helt nye, eks desler, greve mv.

Men uanset hvilket niveau de har spillet på før - så fungere det slet slet ikke nu....
          At man har mange kampe på CV´et i Suppen gør jo ikke en til en god forboldspiller uanset om man er eget udviklet talent, hentet fra en suppeklub eller 1. division.

Med min liste prøvede jeg egentligt bare at anskue at vi ikke just har hentet de bedste spillere fra vores konkurrenter, hentet gode danske spillere hjem fra udlandet eller udenlandske profiler. Vi har knapt nok hentet fra overskudslageret i Suppen men har bevæget os ned og hentet et par acceptable spillere fra 1. div. og så er det altså også begrænset hvad man kan forvente uagtet at de tidligere har spillet på højere niveau.
          Det kan godt være at Kirkeskov og Spelmann, endda Lucas og Kryger ikke har været skyld i nedrykningen i de klubber de har spillet i men de har da stadig været igennem et langt forløb med masser af modgang og ikke oplevet frelsen .. og deres psyke henter man ind for at forstærke et kriseramt hold ..
          Falk, Høgh, Larsen (Kadrii, Diarra) er givetvis ikke talenter men alt andet lige udviklet i OB og har ikke spillet på højere niveau end OB ..

Kan vi i det mindste være enige om den indkøbsstrategi der er i klubben hverken er at hente profiler i udlandet a la DD, Roy ol eller at bygge et hold op af egne talenter med et par positive køb med erfaring fra udlandet?

Under Sportsudvalget og PH kritiserede jeg købene af Diarra og N´Koum fordi jeg hverken så dem som fynske spillere (unge som gamle) eller udenlandsk erfaring talenterne kunne støtte sig op af ..

Under JH har vi fået en helt masse der hverken er fynsk eller erfaring fra udlandet som de unge kan læne sig op af .... stærkt kritisabelt..

skal vi endelig rykke ned vil jeg hellere gøre det med fynske talenter og to pletskud fra udlandet end det hold vi ser nu .. Kryger, Kirkeskov, Azer, Mikkelsen osv tager kun plads fra vores egne unge talenter og gør det ikke specielt meget bedre...

Men ungdomstrænerne skal sq også være bedre til at scoute på fyn og finde 2-3 talenter til hver plads i det system man vil spille og flaske dem om med den spillestil OB gerne vil ... på sigt giver det pose men heller ikke det hører jeg om .. SÅ svært kan det ikke være at vi på begge backs har manglet alternativer i 5 år eller mere .. findes der inden for de sidste 5 år ikke bare 4 potentielle backs på hele Fyn?
          Ingen angribere der med den rette træning og motivation kunne blive til mere? Mads Timm, JensDK, AKJ, Spasojevski osv .. INGEN der kunne være blevet til noget i OB? hvordan står det til med Raben og hans udfordringer med seriøsiteten? Er der andre på ungdomsholdene?
          Last edited by Plum; 26-10-2014, 17:41.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
            hvor er det vildt, for 1 år siden, havde vi så mange midtbane spiller, som burde have klasse til og spille i suppen... nu har vi en midtbane de fleste 2 div. hold ville være glad for...
            For et år siden var midtbanen endnu ringere bla med Schoop , det var derfor Ari blev smidt derind
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

At man har mange kampe på CV´et i Suppen gør jo ikke en til en god forboldspiller uanset om man er eget udviklet talent, hentet fra en suppeklub eller 1. division.

Med min liste prøvede jeg egentligt bare at anskue at vi ikke just har hentet de bedste spillere fra vores konkurrenter, hentet gode danske spillere hjem fra udlandet eller udenlandske profiler. Vi har knapt nok hentet fra overskudslageret i Suppen men har bevæget os ned og hentet et par acceptable spillere fra 1. div. og så er det altså også begrænset hvad man kan forvente uagtet at de tidligere har spillet på højere niveau.
              Det kan godt være at Kirkeskov og Spelmann, endda Lucas og Kryger ikke har været skyld i nedrykningen i de klubber de har spillet i men de har da stadig været igennem et langt forløb med masser af modgang og ikke oplevet frelsen .. og deres psyke henter man ind for at forstærke et kriseramt hold ..
              Falk, Høgh, Larsen (Kadrii, Diarra) er givetvis ikke talenter men alt andet lige udviklet i OB og har ikke spillet på højere niveau end OB ..

Kan vi i det mindste være enige om den indkøbsstrategi der er i klubben hverken er at hente profiler i udlandet a la DD, Roy ol eller at bygge et hold op af egne talenter med et par positive køb med erfaring fra udlandet?

Under Sportsudvalget og PH kritiserede jeg købene af Diarra og N´Koum fordi jeg hverken så dem som fynske spillere (unge som gamle) eller udenlandsk erfaring talenterne kunne støtte sig op af ..

Under JH har vi fået en helt masse der hverken er fynsk eller erfaring fra udlandet som de unge kan læne sig op af .... stærkt kritisabelt..

skal vi endelig rykke ned vil jeg hellere gøre det med fynske talenter og to pletskud fra udlandet end det hold vi ser nu .. Kryger, Kirkeskov, Azer, Mikkelsen osv tager kun plads fra vores egne unge talenter og gør det ikke specielt meget bedre...

Men ungdomstrænerne skal sq også være bedre til at scoute på fyn og finde 2-3 talenter til hver plads i det system man vil spille og flaske dem om med den spillestil OB gerne vil ... på sigt giver det pose men heller ikke det hører jeg om .. SÅ svært kan det ikke være at vi på begge backs har manglet alternativer i 5 år eller mere .. findes der inden for de sidste 5 år ikke bare 4 potentielle backs på hele Fyn?
              Ingen angribere der med den rette træning og motivation kunne blive til mere? Mads Timm, JensDK, AKJ, Spasojevski osv .. INGEN der kunne være blevet til noget i OB? hvordan står det til med Raben og hans udfordringer med seriøsiteten? Er der andre på ungdomsholdene?
              vi kan sagtens blive enige. Jeg er også dybt skuffet over man ikke har fulgt sin egen strategi der trods alt ikke er så gammel.

Det var mere det at kalde Schoop, kryger - spelmann som dog var en profil hos horsens, at kalde dem for 1 divisions spillere med alle de kampe på cv. Og falk - ja eget talent men nærmer sig 100 suppe kampe, så må han være en etableret suppe spiller.

- men ok kan godt se din pointe med listen.

Og vi er mere end enige det er dybt kritisabelt det der foregår mht indkøb af spillerne

Kunne være det var på tide at ledelsen fik sat sig sammen og udformet nogle nye mål og visioner - og denne gang bakkede op om dem, mht valg af spillere, træner, spillestil/system og ikke mindst, at pengene denne gang matcher målsætningen

Vil man spille moderne boldbesiddende og underholdende bold kan det jo ikke gå man tror man kan nøjes med at hente spillere ind fra 2 division....den går ikke

Comment

Jeg ved, at vi har brug for spillere med kampkraft og indsats i vores situation, really tough guys. Disse er MS og Ari (hvis han var i form). Men kæmpe alene er ikke nok, hvis kreativitet og ideer mangler så meget i spillet . Jeg er kun 5 eller 6 gange om året i Treforpark, fordi jeg bor i Tyskland 750 km fra Odense, og har en meget lang rejse. Men Jacob Schoop var altid en spiller med indsats ideer og kreativitet, da jeg så ham, som kan spille en overraskende og hurtig bold. Imod Hobro til sæsonstart han var for mig den bedste mand i holdet, med mange vindende bold (den anden tidligere tabt), med gode forsøg til at organisere spillet. Jeg vil komme i næste uge til spillet mod Hobro og håber at se Schoop igen , måske med MS eller/og Azer ... måske så tingene vil blive bedre. Vi må kæmpe, men vi skal ikke glemme at spille fodbold.
                Last edited by andlox; 26-10-2014, 18:10.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Jeg har ikke set dagens kamp, men er vidst ikke gået glip af noget.

jeg har dog siden min start på dette forum (og før det) argumenteret for, at ari og spellman aldrig, aldrig aldrig må have de to centrale midtbanepladser. Det er jammerligt at se på, og det antager jeg det også har været i dag. Så dit forslag om azer/Schoop er jeg helt med på. Det ville give væsentlig mere ro på bolden i opspillet. Hvis de ikke kan spille en hel kamp, må desler/diarra dække ind.

Skulason skal dog heller ikke ned på backen. Husk på de gange han har spillet der, det har nærmest været komisk. Jeg aner bare ikke hvor skulason så skal spille?! Reserveholdet måske.

Ellers er jeg enig
                  Helt enig i at Ari/Spellmann ikke skal danne central midt . Den forslåede opstilling vil jeg dog nødig se .
                  1) Spellmann har ved flere lejligheder vist at han ikke har fart og teknik til at spille kant , han er på niveau med statisten med nr 15 vi havde derude i dag .
                  2) Schoop mangler en masse i fysik, fart og fremadrettede pasninger , vil blive mast ihjel af Hobro's landbrugsmaskiner .
                  3) Azer er langt fra niveau på alle parametre til at kunne tage over pt .

Faktisk ser min ønskeopstilling sådan ud :

Toppel
                  Ruud LN. DH JBL
                  Diarra
                  Falk Desler Emil
                  Greve Bodul

Hvis JBL ikke er klar så lad EPJ tage den .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    vi kan sagtens blive enige. Jeg er også dybt skuffet over man ikke har fulgt sin egen strategi der trods alt ikke er så gammel.

Det var mere det at kalde Schoop, kryger - spelmann som dog var en profil hos horsens, at kalde dem for 1 divisions spillere med alle de kampe på cv. Og falk - ja eget talent men nærmer sig 100 suppe kampe, så må han være en etableret suppe spiller.

- men ok kan godt se din pointe med listen.

Og vi er mere end enige det er dybt kritisabelt det der foregår mht indkøb af spillerne

Kunne være det var på tide at ledelsen fik sat sig sammen og udformet nogle nye mål og visioner - og denne gang bakkede op om dem, mht valg af spillere, træner, spillestil/system og ikke mindst, at pengene denne gang matcher målsætningen

Vil man spille moderne boldbesiddende og underholdende bold kan det jo ikke gå man tror man kan nøjes med at hente spillere ind fra 2 division....den går ikke
                    Men at være etableret i Suppen er ikke det samme som at være god nok .. Der er vel ikke mange vi kan pege på som andre klubber ville være vilde for at få fat i .. samlet set så har vi ikke et hold der er bedre end det vi ser og selv om de alle rammer toppen på en god dag er vi langt fra at være et hold der hører til i top6.. når vi så samtidigt får profiler skadet, skifter træner og spillere, flytter rundt på spillerne og ikke har et koncept eller en taktik at spille efter bliver det tungt.

Håber ikke at dette er mere øregas http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-bruge-14-dage men jeg mangler nu at se mere end det vi har set hidtil ..

http://sporten.tv2.dk/2014-09-30-det...ovedet-af-bech

"for alle os der kigger på udefra, for alle OBs fans og venner er det mere rigtigt, at pege mundingen ind mod OBs hjertekammer, ledelsen. Den har i den grad underpræsteret, gjort sig mest bemærket ved sin usynlighed de seneste år og ved ikke at forholde sig til virkeligheden".
                    "Da AaB og FC Midtjylland i sin tid stødte ind i økonomiske problemer, meldte de klart og tydeligt ud, at målsætningerne skulle nedjusteres, at det var nødvendigt at spare og at forventningerne som en følge skulle skrues ned. Klar besked, som alle kunne forstå og forholde sig til. Hvordan er det gået dem siden? Sportslig succes og et løftet image".

"Sådan har de ikke gjort i OB. Ingen klarmelding. Omgivelserne har selv måtte gætte sig til udsigten, visionerne. På den ene side er der skåret tæt ind til benet, men udadtil er der stillet urealistiske krav om en plads i toppen af dansk fodbold. Langsomt er der pillet ved de interne “goder” for spillere og trænerteamet, den nyankomne sportsdirektør Jesper Hansen fik som noget af det første besked om at skære ned, spillertruppen gik fra danske "Champions League” lønninger til 1. divisions niveau, bortset fra enkelte.

Men udadtil var målsætningen og kravet om resultater stadig langt højere end realiteterne, OBs logo og klubbens historie har åbenbart placeret sig højere end de nøgne kendsgerninger - de blev ihvertfald ikke kommunikeret ud, så vi alle kunne forstå dem".

"Nu har de så hugget hovedet af Troels Bech - noget som mange så komme i den kommende vinterpause. Kald det en panikhandling - eller: hvad fanden skulle vi ellers gøre? Melde sig på banen og melde ud, hvordan det virkelige liv ser ud i OB og så afstemme forventninger og attitude efter det. Så ville omverdenen forstå og være med. Nu har mændene fra bestyrelsesgangen lagt afstand til egne fans og resten af fodbold Danmark. Fordi vi enten ikke ved hvem de er - eller fordi vi ikke forstår dem".

Er for så vidt meget enig .. artiklens overskrift til trods ... Jeg er stadig med på den nye strategi men det virker ikke som om OB er med på den ..
                    Last edited by Plum; 26-10-2014, 18:19.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                      Jeg føler det ikke - jeg ved det:

http://www.bold.dk/nyt/baenket-ober-...-til-at-spille

Få nu Azer ind og smid Skula i havet - for en i hel.....

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Helt enig i at Ari/Spellmann ikke skal danne central midt . Den forslåede opstilling vil jeg dog nødig se .
                        1) Spellmann har ved flere lejligheder vist at han ikke har fart og teknik til at spille kant , han er på niveau med statisten med nr 15 vi havde derude i dag .
                        2) Schoop mangler en masse i fysik, fart og fremadrettede pasninger , vil blive mast ihjel af Hobro's landbrugsmaskiner .
                        3) Azer er langt fra niveau på alle parametre til at kunne tage over pt .

Faktisk ser min ønskeopstilling sådan ud :

Toppel
                        Ruud LN. DH JBL
                        Diarra
                        Falk Desler Emil
                        Greve Bodul

Hvis JBL ikke er klar så lad EPJ tage den .
                        Allerhelst så jeg da gerne at spellman fik sin udlandsdrøm realiseret.. Jeg regner med han er forholdsvis løntung og som jeg
                        ser det, er det yderst begrænset hvad vi får for pengene. Så spellman væk fra kanten også, det er jeg egentlig ikke uenig i :)

Schoop mangler speed, ja.. Han tager ikke mange i en sprint. Men skal han bruge det? Jeg ser ham som en type der skal sætte vores kreative spillere op. Lægge afleveringen før assisten, støbe kuglerne, lave sideskift. Kort sagt styre vores offensiv. Det kan han, og dem der siger han ikke har niveau til superligaen tager i min verden fejl.
                        Han er måske heller ikke ligefrem fysisk overlegen, men han løber uafbrudt og man kan ikke tage fra ham at han kæmper for det.

jeg synes azer har bevist at han har niveau sidst han spillede fast. Det "forsvinder" ikke bare igen. Men han mangler, ligesom schoop, kampform.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Allerhelst så jeg da gerne at spellman fik sin udlandsdrøm realiseret.. Jeg regner med han er forholdsvis løntung og som jeg
                          ser det, er det yderst begrænset hvad vi får for pengene. Så spellman væk fra kanten også, det er jeg egentlig ikke uenig i :)

Schoop mangler speed, ja.. Han tager ikke mange i en sprint. Men skal han bruge det? Jeg ser ham som en type der skal sætte vores kreative spillere op. Lægge afleveringen før assisten, støbe kuglerne, lave sideskift. Kort sagt styre vores offensiv. Det kan han, og dem der siger han ikke har niveau til superligaen tager i min verden fejl.
                          Han er måske heller ikke ligefrem fysisk overlegen, men han løber uafbrudt og man kan ikke tage fra ham at han kæmper for det.

jeg synes azer har bevist at han har niveau sidst han spillede fast. Det "forsvinder" ikke bare igen. Men han mangler, ligesom schoop, kampform.
                          Det Handler meget om form. Næste kamp er afgørende, uafgjort er ikke nok. Derfor har vi ikke råd til at have have flere folk på banen som mangler form. Falk er desværre ikke i hopla endnu, men han skal skal spille. Ho HoHobro er i optimal form, så vi skal skal kunne matche det. Derfor kan vi ikke spille med både både Falk, dessler, Ari, og Schoop desuden skal skal DH spille selv med dårlig kalorielet. KL er ikke god nok pt.

Comment

Men at være etableret i Suppen er ikke det samme som at være god nok .. Der er vel ikke mange vi kan pege på som andre klubber ville være vilde for at få fat i .. samlet set så har vi ikke et hold der er bedre end det vi ser og selv om de alle rammer toppen på en god dag er vi langt fra at være et hold der hører til i top6.. når vi så samtidigt får profiler skadet, skifter træner og spillere, flytter rundt på spillerne og ikke har et koncept eller en taktik at spille efter bliver det tungt.

Håber ikke at dette er mere øregas http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-bruge-14-dage men jeg mangler nu at se mere end det vi har set hidtil ..

http://sporten.tv2.dk/2014-09-30-det...ovedet-af-bech

"for alle os der kigger på udefra, for alle OBs fans og venner er det mere rigtigt, at pege mundingen ind mod OBs hjertekammer, ledelsen. Den har i den grad underpræsteret, gjort sig mest bemærket ved sin usynlighed de seneste år og ved ikke at forholde sig til virkeligheden".
                            "Da AaB og FC Midtjylland i sin tid stødte ind i økonomiske problemer, meldte de klart og tydeligt ud, at målsætningerne skulle nedjusteres, at det var nødvendigt at spare og at forventningerne som en følge skulle skrues ned. Klar besked, som alle kunne forstå og forholde sig til. Hvordan er det gået dem siden? Sportslig succes og et løftet image".

"Sådan har de ikke gjort i OB. Ingen klarmelding. Omgivelserne har selv måtte gætte sig til udsigten, visionerne. På den ene side er der skåret tæt ind til benet, men udadtil er der stillet urealistiske krav om en plads i toppen af dansk fodbold. Langsomt er der pillet ved de interne “goder” for spillere og trænerteamet, den nyankomne sportsdirektør Jesper Hansen fik som noget af det første besked om at skære ned, spillertruppen gik fra danske "Champions League” lønninger til 1. divisions niveau, bortset fra enkelte.

Men udadtil var målsætningen og kravet om resultater stadig langt højere end realiteterne, OBs logo og klubbens historie har åbenbart placeret sig højere end de nøgne kendsgerninger - de blev ihvertfald ikke kommunikeret ud, så vi alle kunne forstå dem".

"Nu har de så hugget hovedet af Troels Bech - noget som mange så komme i den kommende vinterpause. Kald det en panikhandling - eller: hvad fanden skulle vi ellers gøre? Melde sig på banen og melde ud, hvordan det virkelige liv ser ud i OB og så afstemme forventninger og attitude efter det. Så ville omverdenen forstå og være med. Nu har mændene fra bestyrelsesgangen lagt afstand til egne fans og resten af fodbold Danmark. Fordi vi enten ikke ved hvem de er - eller fordi vi ikke forstår dem".

Er for så vidt meget enig .. artiklens overskrift til trods ... Jeg er stadig med på den nye strategi men det virker ikke som om OB er med på den ..
                            helt enig - men så er listen jo ikke meget bevendt. Darko er hentet som udenlandsk profil, og han er heller ikke god nok. Lado ser heller ikke videre overbevisende ud.
                            Emil hentet i 1. division og var (ihvertfald engang) en stor superliga profil og A landsholds spiller.
                            Ligesom morten skoubo engang var noget af en måljæger....

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Det Handler meget om form. Næste kamp er afgørende, uafgjort er ikke nok. Derfor har vi ikke råd til at have have flere folk på banen som mangler form. Falk er desværre ikke i hopla endnu, men han skal skal spille. Ho HoHobro er i optimal form, så vi skal skal kunne matche det. Derfor kan vi ikke spille med både både Falk, dessler, Ari, og Schoop desuden skal skal DH spille selv med dårlig kalorielet. KL er ikke god nok pt.
                              Enig, næste kamp er meget afgørende. DH skal spille. KL trænger til en pause.

Men med spellman/ari centralt så river Hobro os midt over. Det bliver et stormløb mod vores mål, fordi vi ikke kan holde i bolden. Jeg ville hade at se en utilfreds azer forlade os pga. han ikke får spilletid, jævnfør hans seneste udtalelse på bold.dk. Schoop ligeså.

Ellers må desler snart prøves centralt. Alt andet end knold og tot

Comment

Toppel

Ruud, Nielsen, Høegh, Kirkeskov

Momo
                                Schoop, Desler

Emil L, Lado, Falk

Vil du ændre noget Ove P? Vil du skabe fundament/automatismer/identitet? Sæt bare i gang og lad Anders Thomsen og Lucas Jensen lidt spilletid hist og her når Emil og Falk skal afløses Momo som den ekstra defensive gardering, men han kan nu gå med frem på dødbolde - Han vinder for fanden sine luftdueller. Lado med maks spilletid når han kæmper for det, så skal han nok komme i gang. Desler, Schoop og Momo har alderen og også fornuftige egenskaber at bygge på - Byg nu det op som i snakker om. Lad Ari, Kasper og Spelmann få lidt tid på bænken og se om det hjælper... og giv så Daniel Høegh det anfører bind! Han vil klubben, har egenskaberne og bløder stribet. Kirkeskov! Ja undskyld men jeg tror på ham, men han skal have spillere der kan og vil noget omkring sig... Nå ja det gælder vel for de fleste.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Working...
                                X