Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Det ligner jo vi spiller mod det Real hold der vandt igår.. Vi har jo intet spil...

    Comment


      #77
      Hvis ham Bjarnasson var interesseret i at skrive med et nedrykker hold, så kunne han være spændende, når hans kontrakt udløber...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Kæft man...

        Vi rykker ned...
        yup....med de "rigtige" resultater kan vi efter denne runde være 5 point efter stregen - det fandme tidligt

        JH skal godt nok have gang i telefonen og ud og søge efter nogle kvalitets spillere....evt bare på ½ års leje fra vinterpausen ellers hedder det med sikkerhed 1 division næste år

        Comment


          #79
          Rolig rolig. Vi går jo efter Top 7..

          eller nowet

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Jeg har ikke opgivet håbet efter Troels Bræk. Randers på udebane er da et ret sikkert 0 point. Med mere arbejde med Ove og en angriber er det muligt.
            At tro at den her trup bliver bedre af lidt ekstra tid og en bedre angriber.... Vi skal som minimum ud i en manøvre som AaB, der hentede 3 kvalitetsspillere og kun med nød og næppe reddede sig.

            Comment


              #81
              Der er Football fra Wembley på TV2Sport

              Comment


                #82
                Skulle vi ikke ha point idag? Det troede jeg vores geniale træner forudsagde...

                Comment


                  #83
                  Vi kommer til at spille mod GF næste sæson.

                  Comment


                    #84
                    Hvad hjælper en anden træner. Når kvaliteten af holdet er så elendig.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Jeg har ikke opgivet håbet efter Troels Bræk. Randers på udebane er da et ret sikkert 0 point. Med mere arbejde med Ove og en angriber er det muligt.
                      bare et af de hold vi har haft det bedst mod på det seneste....og vi vnadt da også der sidst, så den køber jeg ikkes.

                      Men ja det er alt for tidligt at dømme Ove, svær opgave han er sat på - men hvem fanden skal man snart skyde skylden på? Troels er jo væk...

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        At tro at den her trup bliver bedre af lidt ekstra tid og en bedre angriber.... Vi skal som minimum ud i en manøvre som AaB, der hentede 3 kvalitetsspillere og kun med nød og næppe reddede sig.
                        Problemet er jo bare at vi ikke har råd til det (3 kvalitetsspillere), men på den anden siden har vi stadigvæk ikke råd til nogle af delene....

                        Comment


                          #87
                          Jeg er rystet. Skulle Ove ikke stå for en god defensiv organisation? Vi dækker jo mere sløset op end nogensinde. Høegh eller Diarra skal ind for KL i pausen. Det har været frygteligt fra hans side

                          Comment


                            #88
                            Kryger - Kirkeskov og Mikkelsen .... Hvad fanden forventer i? Tiki-taka?
                            Fyr JH NU!!
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                            JM Barometer 1
                            2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jeg har ikke opgivet håbet efter Troels Bræk. Randers på udebane er da et ret sikkert 0 point. Med mere arbejde med Ove og en angriber er det muligt.
                              Det er kun sket én gang før at vi ikke har hentet point i Randers...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #90
                                Det er ganske enkelt piv ringe, Falk er jo ikke klar, kryger bidrager med ingenting, hold kæft hvor er vi ramte.
                                😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

                                Comment

                                Working...
                                X