Annoncering

Collapse
No announcement yet.

EFB-OB nedtakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg mener at Ari skal tilbage på venstre back, så skal vi ha styrket midtbanen, så den bliver mere boldfast. Lige nu må vi tage udgangspunkt i de spillere der er i truppen og så vente med ønsketænkning til næste transfervindue.

    Mit bud mod Randers og fremefter.
    Toppel
    ruud. Lasse. Kasper. Ari

    Spell. Azer / Desler . Shoop

    falk. Emil

    TM/ Lado

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Jeg er helt enig i at når truppen er så skidt sammensat som tilfældet er, så er det nødvendigt først og fremmest at skære de værste elementer fra. Ari er for dårlig på midtbanen, og Kirkeskov er en katastrofe på backen. Ari har succes som back på landsholdet. Kunne der ikke ske en omrokering her? Ved godt han også har spillede dårlige kampe på VB. Men det er dog fortsat langt bedre end Kirkeskov. Vi har i mine øjne pæne alternativer på den centrale midtbane, som sagtens kan overstråle Aris niveau. Azer, Desler og Schoop i topform, kan sagtens gå ind og markere sig på vores nuværende hold. Derudover er Diarra endnu slet ikke prøvet af på positionen han er købt til, og kan slet ikke forestille mig hans pasningsspil vil være værre end Aris, som oftest er katastrofalt ringe
      Ari blev indkøbt til at løse problemet på vb , men i de kampe han fik der var han på ingen måde prangende . Men der var langt større problemer end Ari's mindre gode spil , nemlig inde på den centrale midt hvor vores modstandere lage taktik efter at de kunne løbe smertefrit og ugeneret direkte igennem midten . Det problem løste man ved at flytte Ari derind , troede man , men det har så vist sig at Ari spiller 5-7 dårlige kampe for hver gode samt han har store mangler når han skal skille sig af med bolden .
      At smide Schoop derind vil kun gøre det værre for han er vel vores svageste spiller overhovedet hvad angår fysik og defensivt arbejde , hvilket man også så mens Ari spillede back . Schoop er en habil 1. div spiller intet mere .

      Jeg ser gerne MD afprøvet .
      Last edited by Magge; 23-10-2014, 09:31.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
        Jeg mener at Ari skal tilbage på venstre back, så skal vi ha styrket midtbanen, så den bliver mere boldfast. Lige nu må vi tage udgangspunkt i de spillere der er i truppen og så vente med ønsketænkning til næste transfervindue.

        Mit bud mod Randers og fremefter.
        Toppel
        ruud. Lasse. Kasper. Ari

        Spell. Azer / Desler . Shoop

        falk. Emil

        TM/ Lado
        Ari har været en katastrofe på venstre back - han bliver konstant overløbet. Kirkeskov havde faktisk hele 9 tacklinger i Esbjerg-kampen, hvilket var 6 flere end den nærmeste af alle andre på banen. Han tackler faktisk godt, og vil stadig mene han er bedre på VB end Ari.

        Så dog også hellere Momo på VB..

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Ari har været en katastrofe på venstre back - han bliver konstant overløbet. Kirkeskov havde faktisk hele 9 tacklinger i Esbjerg-kampen, hvilket var 6 flere end den nærmeste af alle andre på banen. Han tackler faktisk godt, og vil stadig mene han er bedre på VB end Ari.

          Så dog også hellere Momo på VB..
          Jeg er allerede meget træt af Mikkel Kirkeskov på venstre back. Han bliver simpelthen overløbet utallige gange i hver eneste kamp. Det er jo helt vildt hvor mange kantspillere der løber i ryggen på ham, og kan komme til indlæg.

          Derudover troede jeg faktisk, at han var bedre teknisk end tilfældet er.

          Jeg vil hellere have Ari på backen, og det skyldes dels at han formentlig kan gøre det bedre end MK, og dels fordi jeg synes han har været MEGET ringe på midten, og at vi har bedre alternativer der, eksempelvis Azer. Når vi nu er ved midten, så forstår jeg ikke, at man ikke prøver Diarra som 6'er. Jeg synes faktisk han får for lidt credit. Han smider sjældent bolden væk uprovokeret, og han er rimelig god i duellerne. Desuden er han typen der gør det simple, hvilket vi godt kan mangle lidt. Men ja, det er vi jo nok mange der har udtrykt undren over i et stykke tid.

          Min ønskeopstilling mod RFC må være:

          Toppel
          Ruud - Lasse N - Kasper L - Ari
          Falk/L.Jensen - Spelmann - Diarra - Azer - Emil L
          Lado/Mikkelsen

          Falk hvis han er klar til mere end 45, ellers Lucas J.
          Mikkelsen har ikke vist meget på det seneste, så helst Lado, hvis Ove P. tør.
          Last edited by mckellberg; 23-10-2014, 19:15.

          Comment


            #35
            Nu tænkte jeg også om ikke Diarra kunne være i lidt samme tilfælde som Lado, da han jo også havde været afsted med landsholdet og derfor først kom sent hjem?

            Eller er det noget jeg har haft drømt at han var afsted?

            Comment


              #36
              Næsten enig i din opstilling , vil dog bytte Azer med Desler da jeg syntes Desler har vist langt mere end Azer på noget tidspunkt har vist .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment

              Working...
              X