Oprindeligt indsendt af anglicantian
Se indlæg
Nå okay, det er bare så enkelt, og der er ikke noget feks. pres på Gomes i forhold til TM, og "TM får ikke et par frispark........" hvor Gomes jo fik ALLE hans, eller nowet... Det bliver sgu nemt at tale sig ud af alle de kommende elendigheder...
De er bedre, og jeg havde ikke forventet vi ville overmatche dem, hvor skulle det komme fra... men jeg synes næppe man kan klandre EfB for at have vist sig som specielt stærke på de områder indtil videre i denne sæson, og jeg havde forventet vi kunne gøre det bedre end hvad vi gjorde...
Det passer ikke helt, husker da at Toppel feks. redder omkring en halv times tid, efter en helt reel EfB chance...
Jeg forestiller mig nu det kunne være sket, om Esbjerg havde fundet næste gear, vi lignede en overgang nogen der var ved at give efter, men det sidste fra EfB udeblev... Det virkede i hvert fald mere nærliggende end at vi skulle have fundet gearet, eller i så fald holdt det...
Uenig, vi møder et EfB hold der bestemt ikke har været overbevisende, næsten hele vejen rundt, Ankersen, Gomes, HHA, og hvad de nu hedder...
Ja, alle andre hold lever også bla. på det... vi lever kun på det... ellers havde jeg skrevet det var ligesom alle andre hold...
Hvad kan man ikke hver gang, finde motivation og mål at spille for..? Nej du har ret, det er da slet ikke tilfældet i OB, nu du siger det...
Jeg skal da overhovedet ikke acceptere tingene ud fra hvad din personlige vurdering måtte være, nogen mener jo også vi har den 7. bedste trup, andre endnu højere... er det så sådan man frit kan vælge..? Og kan man også frit vælge imellem "pt" og "lige nu", ikke fordi, det lyder sgutte som noget med meget bund i...
Ja, det kan man, ikke overaskende, men nu handler det om at hente point nok, og foreløbig har vi da også kun været 2. dårligst i den disciplin, det er jo selvsagt ikke engang 3-4 dårligst... ;-)
Comment