Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sys nu stadig det er fint at holde på Emil. Ja han mangler stadig en del fra der niveau han engang havde. Men virker stadig til han har fået spilleglæden igen og er på rette vej. Virker til Kent Nielsen kan få noget af emils gamle niveau igen

    Comment


      Hvis man kunne forlænge og han kunne få en mindre grund løn men med noget præstations bonus der kunne gøre den højere ville jeg da ikke have noget imod det.

      Men nu har jeg så heller ikke noget imod at have både ham og Falk i truppen i nogle år endnu.

      Comment


        Okay, jeg bringer lige lidt hearsay og løse rygter. Jeg har fra kilder i 'sportsbranchen', at årsagen til Nr. 7s længerevarende 'krise' er funderet i personlige problemer.

        Angiveligt skulle Nr. 7s 'hjemve' til København blandt andet fundere i, at en af Nr. 7s forældre (mener det er moderen?) skulle have et problem. Min kilde beretter, at Nr. 7 endda skulle sende en stor del af sin løn hjem til sine forældre for at hjælpe til med at løse problemerne.

        Omend det ikke undskylder nr. 7s opførsel over for vores hjerteklub og os fans, som jeg ikke har set mage i dansk fodbold. Så kan man da ikke undgå at fatte en smule sympati for manden.
        Last edited by jonashj0305; 01-12-2015, 14:51.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
          Okay, jeg bringer lige lidt hearsay og løse rygter. Jeg har fra kilder i 'sportsbranchen', at årsagen til Nr. 7s længerevarende 'krise' er funderet i personlige problemer.

          Angiveligt skulle Nr. 7s 'hjemve' til København blandt andet fundere i, at en af Nr. 7s forældre (mener det er moderen?) skulle have et problem. Min kilde beretter, at Nr. 7 endda skulle sende en stor del af sin løn hjem til sine forældre for at hjælpe til med at løse problemerne.

          Omend det ikke undskylder nr. 7s opførsel over for vores hjerteklub og os fans, som jeg ikke har set mage i dansk fodbold. Så kan man da ikke undgå at fatte en smule sympati for manden.
          Jeg har ingen tvivl om at Emil er et sødt og sympatisk menneske. Jeg ved at han også har besøgt et par meget unge Lyngby-fans, hvis mor var alvorligt kræftsyg, og spillet fifa med dem.
          Af den grund ønsker jeg ham også videre og held og lykke. Han virker ikke glad i OB, og det er ingen af os tjent med.
          Last edited by MaxHH; 01-12-2015, 14:44.

          Comment


            Han ligner ikke en der har det godt. Det er næsten synd at lade ham spille

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Han ligner ikke en der har det godt. Det er næsten synd at lade ham spille
              Mja, jeg har nu svært ved at se hvordan det skulle hjælpe ham at blive sat på bænken, sådan rent mentalt... "Hej, du har det ikke godt, OG du er ikke god nok til dit job. Hej hej"...

              Skal man bænkes, skal det være fordi der er spillere der er bedre... eller af disciplinære årsager. Ikke misforstået hensynstagen. Folk reagerer forskelligt på kriser, og nogen, mig selv inkl., arbejder sig ud af dem, da jobbet er det faste holdepunkt hvor man rent faktisk HAR kontrol, i modsætning til eks. sygdom i familien, eller andre former for kriser...


              Mvh

              MaxHH

              Comment


                http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...on-pa-2-1-mal/ Ikke meget eufori eller søgen efter målet der :-) Ellers synes jeg, det var den sædvanlige intetsigende indsats, han lagde for dagen. Dog lagde jeg mærke til, at han på et tidspunkt lod en meget træt Skulason lave det defensive arbejde, hvor en frisk Emil klart burde have lavet presset.
                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                Comment


                  Da jeg stod og sagde tusinde tak for indsatsen til drengene efter kampen da de skullr hjen, var EL og JBL de eneste der ikke gad. Kiggede meget underligt på mig og virkede enormt arrogant. Mistede godt nok en del for dem der. Makrini er I øvrigt en enormt rar fyr!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Da jeg stod og sagde tusinde tak for indsatsen til drengene efter kampen da de skullr hjen, var EL og JBL de eneste der ikke gad. Kiggede meget underligt på mig og virkede enormt arrogant. Mistede godt nok en del for dem der. Makrini er I øvrigt en enormt rar fyr!
                    JBL er altså en sød og rar dreng med begge ben på jorden. Men han er mega frustreret. Ikke nogen undskyldning at han ikke ville sige tak for kampen dog

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      JBL er altså en sød og rar dreng med begge ben på jorden. Men han er mega frustreret. Ikke nogen undskyldning at han ikke ville sige tak for kampen dog
                      Helt sikkert, og Emil er en rigtig ond og skidt knægt, kan være en forskel på de to spillere, hvis man skal følge den simple forfølgelse mens fodtøjet klemmer.

                      Comment


                        Emil Larsen giver sig omkring ligeså mange procent i en kamp, som der er i en Tuborg Light..
                        Han er lige så tung i røven som Kim Kardashian..
                        Han spiller omtrent lige så uinspireret som det norske landshold..
                        Han går fra 0-100 på møj' langsom vis..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                          Helt sikkert, og Emil er en rigtig ond og skidt knægt, kan være en forskel på de to spillere, hvis man skal følge den simple forfølgelse mens fodtøjet klemmer.
                          Har jeg da aldrig sagt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                            Emil Larsen giver sig omkring ligeså mange procent i en kamp, som der er i en Tuborg Light..
                            Han er lige så tung i røven som Kim Kardashian..
                            Han spiller omtrent lige så uinspireret som det norske landshold..
                            Han går fra 0-100 på møj' langsom vis..
                            HEY! Jeg kan heller ikke lide ham specielt meget, men det der er altså over grænsen!


                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                              HEY! Jeg kan heller ikke lide ham specielt meget, men det der er altså over grænsen!
                              Han hænger hvert fald så meget med røven, at den hænger ned over grænsen.. til Tyskland.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Har jeg da aldrig sagt
                                Næ, det har du ikke, er det en genopstået Erhard Jacobsen?

                                Ved ikke helt hvem der siger, hvad du har sagt. Jeg har tolket på dit indlæg, og med mindre dit indlæg er et lalleglad og holdningsløst indlæg, burde en tolkning være tilladt. Ikke nødvendigvis rigtig, og skal man helgardere tolkningen, kunne jeg i dit tilfælde udmærket have skrevet, at når du fremhæver den ene på den andens bekostning, er det underforstået Emil altså er en sød og rar knægt blot frustreret, det ved vi alle, og det er så her du kommer med lidt bonus-informationer om den anden dreng.
                                Den tolkning undlod jeg, da jeg troede du ikke kunne lide Emil, og dit indlæg var en fortsættelse af den forfølgelse, der lige nu foregår omkring en af vores spillere.

                                Comment

                                Working...
                                X