Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Emil Larsen
Collapse
X
-
Jeg må sige, at jeg ikke er ligeså fascineret af Emils sæsonstart, som andre herinde tilsyneladende er. Han har spillet fint ja, men jeg synes stadig, at han ser ud til at være noget fra, at blive så kampafgørende, som han engang var, og jeg tror sagtens, at der kan findes en fin og mere langsigtet erstatning for ham.
3-4 mio. kunne måske skubbe på processen med at få en ordentlig keeper og AK ind før tid, og så har vi trods alt Fester, AK, Zohore, Falk, Desler, Greve og lidt breddespillere til de forreste 4 pladser. Det synes jeg er en ok besætning, selvom en ny kantspiller da ikke ville være af vejen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægMest sandsynlige på den korte bane; så er det bare om Falk bliver:-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæghttp://www.bild.de/sport/fussball/th...9790.bild.html
Originale kilde: her står desuden at Emil gerne må forlade OB, da Kent Nielsen "søger en anden type fløjspiller". hm?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg må sige, at jeg ikke er ligeså fascineret af Emils sæsonstart, som andre herinde tilsyneladende er. Han har spillet fint ja, men jeg synes stadig, at han ser ud til at være noget fra, at blive så kampafgørende, som han engang var, og jeg tror sagtens, at der kan findes en fin og mere langsigtet erstatning for ham.
3-4 mio. kunne måske skubbe på processen med at få en ordentlig keeper og AK ind før tid, og så har vi trods alt Fester, AK, Zohore, Falk, Desler, Greve og lidt breddespillere til de forreste 4 pladser. Det synes jeg er en ok besætning, selvom en ny kantspiller da ikke ville være af vejen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg må sige, at jeg ikke er ligeså fascineret af Emils sæsonstart, som andre herinde tilsyneladende er. Han har spillet fint ja, men jeg synes stadig, at han ser ud til at være noget fra, at blive så kampafgørende, som han engang var, og jeg tror sagtens, at der kan findes en fin og mere langsigtet erstatning for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja men hvem smider du så i højre side? Desler ude de næste par måneder?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEllers tak ..
Sælges Emil skal der en ny ind .
Det kan ikke komme som en overraskelse for JH at Emil vil væk , og derfor må og skal han for længe siden have kigget alternativer ud .
Jeg tror egentlig godt han kunne komme ind i en fornuftig udvikling på kanten under Kent, og med det øvrige setup vi har nu.
Som sådan kan Lucas jo også godt være alternativET for Emil, som han for længst har kigget ud.
Spørgsmålet er så bare om han er et godt alternativ til Emil - Det tror jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEllers tak ..
Sælges Emil skal der en ny ind .
Det kan ikke komme som en overraskelse for JH at Emil vil væk , og derfor må og skal han for længe siden have kigget alternativer ud .Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment