Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Emil Larsen skulle have tilbud fra bl.a. AC Milan og en spansk klub.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Emil Larsen skulle have tilbud fra bl.a. AC Milan og en spansk klub.
      Kilde(r)?

      Comment


        #63
        Milan historien har været fremme før, og måske er det blevet lidt mere sandsynlig nu hvor Sharawy er ude i en periode, men personligt tror jeg nu ikke det er det rigtige karriereskridt for ham pt.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Milan historien har været fremme før, og måske er det blevet lidt mere sandsynlig nu hvor Sharawy er ude i en periode, men personligt tror jeg nu ikke det er det rigtige karriereskridt for ham pt.
          Nej, det virker da helt tosset, hvis han ryger til Milan!? Hvornår har en dansk klub sidst solgt til en rigtig stor international klub? Jeg tror sgu ikke lige på det. Det må være en and.

          Comment


            #65
            muligvis....men for 7,5 mill er det vel ikke mere end det vil koste at leje en anden spiller i 6 mdr. Emil er jo landsholdsspiller og kan frit skrive en længere kontrakt og hans potentiale er vel til mere end 7,5 mill
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #66
              Da jeg først så Milan og Emil Larsen i samme linje tænkte jeg - arhhh, skulle vi nu ikk´ lige.

              Følgende 4 ting har dog sneget sig ind på mig:

              Milan, de har på den ene side nemt penge til Emil, på den anden side har de bestemt ikke penge til al verden.

              Emil spillede rigtigt fint, i den tid han fik i landskampen mod Italien.

              Italienske klubber har også den der "finte" med at købe spillere, for så at leje dem ud eller sælge en halvpart til en mindre klub.

              Emil er et stort talent.

              Jeg vil dog stadig væk blive meget overrasket, hvis Emil ender i Milan her til januar. Jeg tror nok han smutter, men Brugge lyder noget mere "normalt".
              Last edited by Polle; 30-12-2013, 14:23.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                Nej, det virker da helt tosset, hvis han ryger til Milan!? Hvornår har en dansk klub sidst solgt til en rigtig stor international klub? Jeg tror sgu ikke lige på det. Det må være en and.
                jeg vil ikke påstå at jeg betragter det som det mest sandsyndelige scenarie....meeeen Milan fattes da vidst så vidt jeg ved penge og med Emils lave frikøbsklausuk in mente er det vel ikke helt utænkeligt - han har jo trods alt fået et par landskampe efterhånden - hvilket må have givet en smule international eksponering.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Da jeg først så Milan og Emil Larsen i samme linje tænkte jeg - arhhh, skulle vi nu ikk´ lige.

                  Følgende 4 ting har dog sneget sig ind på mig:

                  Milan, de har på den ene side nemt penge til Emil, på den anden side har de bestemt ikke penge til al verden.

                  Emil spillede rigtigt fint, i den tid han fik i landskampen mod Italien.

                  Italienske klubber har også den der "finte" med at købe spillere, for så at leje dem ud eller sælge en halvpart til en mindre klub.

                  Emil er et stort talent.

                  Jeg vil dog stadig væk blive meget overrasket, hvis Emil ender i Milan her til januar. Jeg tror nok han smutter, men Brugge lyder noget mere "normalt".
                  Emil er et stort talent, ja. Men jeg må indrømme, at jeg har meget svært ved at se ham skulle kunne gøre sig gældende i en af de allerstørste klubber i Europa. I en af de store ligaer på et mindre hold, vil det da ikke være utænkeligt. Men fx. i Milan - det har jeg mere end svært ved at se. Det vil næsten være en stensikker bænkevarmerplads, 2.-holdsplads eller udlejning, hvis han ryger til en klub som Milan. Og hvad er det så værd for ham udover gode penge på kontoen? I værste fald bliver hans udvikling sat i stå pga. manglende spilletid på et godt niveau.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Emil er et stort talent, ja. Men jeg må indrømme, at jeg har meget svært ved at se ham skulle kunne gøre sig gældende i en af de allerstørste klubber i Europa. I en af de store ligaer på et mindre hold, vil det da ikke være utænkeligt. Men fx. i Milan - det har jeg mere end svært ved at se. Det vil næsten være en stensikker bænkevarmerplads, 2.-holdsplads eller udlejning, hvis han ryger til en klub som Milan. Og hvad er det så værd for ham udover gode penge på kontoen? I værste fald bliver hans udvikling sat i stå pga. manglende spilletid på et godt niveau.
                    Det du siger er at det kan ødelægge hans karriere? Super, afsted med ham :-)
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      Det du siger er at det kan ødelægge hans karriere? Super, afsted med ham :-)
                      Tja, når han nu ikke kunne komme til at ødelægge den i BIF, så er Milan vel et ganske godt betalt sted at sidde på bænken... ,o)

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #71
                        Der er e kommet en henvendelse fra Villarreal,
                        Ved ikke om det er en and. Har det fra en ven

                        Comment


                          #72
                          Emil Larsen: "Der opstod en mulighed for, at jeg kunne vende tilbage til Sjælland, og det havde jeg et ønske om, som først og fremmest bundede i personlige årsager".

                          Så det efterlader vel kun FCV, FCN og FCK. (Skulle nogen være i tvivl, så driver sarkasmen og ironien ned af væggene i dette indlæg).

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Emil Larsen: "Der opstod en mulighed for, at jeg kunne vende tilbage til Sjælland, og det havde jeg et ønske om, som først og fremmest bundede i personlige årsager".

                            Så det efterlader vel kun FCV, FCN og FCK. (Skulle nogen være i tvivl, så driver sarkasmen og ironien ned af væggene i dette indlæg).
                            jeg er ikke i tvivl om tonen i dit indlæg og vil kun tilføje et...grow up and get older. Du sammenligner pærer og bananer, på det tidspunkt havde Emil med stor sandsynlighed ikke tilbud fra andre klubber og savnede tydeligt Kbh. Villareal-Milan og selv Brügge er et skridt videre end Kbh ikke mindst på løn niveauet. De 2 førstnævnte klubber kan vise sig at være "once in a lifttime oppertunity" for ham. Emil dummede sig utvivlsom verbalt, men han har efterfølgende ladet fødderne tale og det har vi/OB al mulig grund til at være tilfredse med. Så kom videre med livet i stedet for at hænge fast i fortidens synder.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              jeg er ikke i tvivl om tonen i dit indlæg og vil kun tilføje et...grow up and get older. Du sammenligner pærer og bananer, på det tidspunkt havde Emil med stor sandsynlighed ikke tilbud fra andre klubber og savnede tydeligt Kbh. Villareal-Milan og selv Brügge er et skridt videre end Kbh ikke mindst på løn niveauet. De 2 førstnævnte klubber kan vise sig at være "once in a lifttime oppertunity" for ham. Emil dummede sig utvivlsom verbalt, men han har efterfølgende ladet fødderne tale og det har vi/OB al mulig grund til at være tilfredse med. Så kom videre med livet i stedet for at hænge fast i fortidens synder.
                              Jeg ved ikke helt om du fanger tonen i mit indlæg, hvis du gør det, så har jeg vist ikke fået lagt den rigtige tone ind

                              Men, jeg er da med den seriøse vinkel på, helt enig med dig.

                              Godt nytår.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Jeg ved ikke helt om du fanger tonen i mit indlæg, hvis du gør det, så har jeg vist ikke fået lagt den rigtige tone ind

                                Men, jeg er da med den seriøse vinkel på, helt enig med dig.

                                Godt nytår.
                                godt nytår til dig også. Jeg understreger netop at jeg godt fanger tonen i indlægget, og jeg mener at med dit indlæg trækker du blot "gammel hest af stalden". Det fungere som lidt Emil-bashing her sidst og først på året, citatet bringer intet nyt og derfor min kommentar om at livet er gået videre efter den historie.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X