Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Emil Larsen

    Meget kan man sige om den gode Emil, men det har altså aldrig været studenterhuen der trykkede. Her er han på et billede han har lagt op fra sin ferie, hvor han morer sig med en af de stakkels turisttigere, som tankeløse vesterlændinge gerne lader sig fotografere med:

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

    Åh, det er dumt. De der klappetigere bliver behandlet af lort. Mange får trukket kløerne ud, de bor i alt for små indhegninger, får forkert kost fordi det ikke er rigtige dyrepassere der passer dem, osv.

    Edit: Og der er 77 mennesker der har "liket" billedet, og flere synes den ser ud til at have det fint. Flot....
    Last edited by Onkel Riffel; 13-12-2013, 21:57.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    No. 7 er utvivlsomt en dygtig fodboldspiller, men han er dummere end snot og oveni købet en illoyal skø*e.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      No. 7 er utvivlsomt en dygtig fodboldspiller, men han er dummere end snot og oveni købet en illoyal skø*e.
      Du har en vis evne til at sætte tingene på spidsen
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #4
        Og hvad er pointen med tråden? Lidt emil bashing fordi han ikke er den skarpeste kniv i skuffen udenfor fodbold banen?

        han er jo næppe den eneste dansker, eller turist for den sags skyld der får taget billed med en tiger på den måde; og hvis det er den stakkels tiger du har ondt af og vil redde så er et fodbold forum i en tråd om emil vel næppe det der gør udslaget ;)

        Comment


          #5
          Jeg tænkte, at det var åndssvagt at starte en tråd om Emil i off topic, når nu der ikke var en i OB-afsnittet, selvom det ikke handler om hans fodboldevner.

          Du kan sige det er Emil-bashing. Jeg vil sige det er enormt dårlig pr for klubben, at han lader sig fotografere med de der zombie-tigere...
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            No. 7 er utvivlsomt en dygtig fodboldspiller, men han er dummere end snot og oveni købet en illoyal skø*e.
            Jeg tænker på Gorms avatar fra det gamle forum, når jeg ser på dit indlæg.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg tænkte, at det var åndssvagt at starte en tråd om Emil i off topic, når nu der ikke var en i OB-afsnittet, selvom det ikke handler om hans fodboldevner.

              Du kan sige det er Emil-bashing. Jeg vil sige det er enormt dårlig pr for klubben, at han lader sig fotografere med de der zombie-tigere...
              nej jeg spurgte om det var emil bashing. Jeg så ikke helt relevansen - men ok ser nu det var OB news der havde lagt billedet op, havde jeg ikke lige fanget - troede det var noget privat billed - og havde det været tilfældet, så uanset hvor dumt jeg finder det - mener jeg måske ikke vi skal blande os i.

              Men du har ret - dårlig pr. og sgu da en kende underligt man vælger at lægge sådanne billeder op

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Du kan sige det er Emil-bashing. Jeg vil sige det er enormt dårlig pr for klubben, at han lader sig fotografere med de der zombie-tigere...
                Du bliver nød til at forklare mig hvordan det billede kan være dårligt for klubben fordi det forstår jeg ikke.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Du bliver nød til at forklare mig hvordan det billede kan være dårligt for klubben fordi det forstår jeg ikke.
                  På samme måde som hvis han lod sig fotografere med en dansende bjørn, eller andre dyr der bliver plaget for menneskers underholdning.
                  Det er enormt dårlig stil. Men nej, OBs image tager nok ikke varig skade af, at han lader sig fotografere med en tiger. Det er bare tankeløst og usympatisk. Og det gør mig da trist til mode, at det er en OB-spiller der stiller sig op offentligt og støtter sådan noget.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    På samme måde som hvis han lod sig fotografere med en dansende bjørn, eller andre dyr der bliver plaget for menneskers underholdning.
                    Det er enormt dårlig stil. Men nej, OBs image tager nok ikke varig skade af, at han lader sig fotografere med en tiger. Det er bare tankeløst og usympatisk. Og det gør mig da trist til mode, at det er en OB-spiller der stiller sig op offentligt og støtter sådan noget.
                    Misforstå mig ikke, da jeg er enig I at vi skal behandle dyr godt og med respekt. Jeg synes dog ikke at man kan sammenligne tigeren på billedet med eksempelvis en dansende bjørn, men hvilken funktion tigeren normalt har og hvad den bliver udsat for ved jeg jo ikke, der findes dog nogle som tager sig godt af de vilde dyr og det kan gøre at man kan komme tæt på dem. Hvilken kategori den på billedet hører under ved hverken du eller jeg og det er derfor jeg synes man skal passe på med at løfte pegefingeren over for Emil i dette tilfælde. Men vi kan nemt blive enige om at man ikke bør støtte op om folk, som ikke behandler dyr godt. Problemet er at de har de fleste af os gjort ved vore besøg i zoologiske haver i eksempelvis 1980erne. Dengang havde de fleste dyr i eksempelvis Odense Zoo meget skidte forhold. Men vi tog derud og var glade fordi dyrene var der jo for vores skyld ik.

                    Jo jeg ved godt at der er en forskel, men ret beset havde eksempel vis tigerne, pingvinerne og specielt flodhesten så kummerlige forhold at de med garanti har lidt - igen for vores fornøjelses skyld. Emil har måske fået en once-in-a-lifetime oplevelse som man ikke lige får i nærheden af Danmark og det kan jeg godt leve. Emil er jo som udgangspunkt ikke ond ved tigeren og hvad andre gør skal Emil vel ikke bøde for?
                    Last edited by Oblisk; 13-12-2013, 23:00. Årsag: stavefejl :)
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Jeg tænker på Gorms avatar fra det gamle forum, når jeg ser på dit indlæg.


                      http://www.youtube.com/watch?v=i-GZvNqch30

                      Comment


                        #12
                        Ilm :)
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #13
                          Naaah, den video var MIT "i lige måde". Hvis du siger i lige måde til mit i lige måde, så kan vi jo blive ved bassemand

                          Comment


                            #14
                            Jamen så får du lov at at få det sidste ord. Kom så med det
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #15
                              Jeg troede ( sjovt nok ) at jeg skulle ind og læse noget interessant om Emil Larsens fodboldmæssige tilknytning til OB.

                              Come on !!! Skulle vi nu ikke prøve at bevæge os op over den hylde som Se & Hør og Ekstra Bladet befinder sig på. Det her et et fodboldforum.

                              Ikke et under-forum til WSPA.
                              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                              Lou Holtz

                              Comment

                              Working...
                              X