Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Han gar brug for spilletid. De 31 min. Han fik i CC er ikke såååå mange...
    http://www.columbuscrewsc.com/players/emil-larsen
    LOL! E-meal! :))
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Den Falske er låst af at skulle spille europæisk. AaB har sikkert nedlagt veto på Thomsen, sådan som de har lov til, jf. den kontrakt DBU og DIF har lavet med klubberne. Mon ikke han skal bruge tiden på at snakke med nogle udenlandske klubber i stedet.
      Jamen var det ikke spillerne der skulle til OL? Og er det ikke u21holdet +det løse? Det er da ikke det hold/landstræner der tager til Korea - det er da med henblik på VM kval eller er der noget jeg har misset ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Jamen var det ikke spillerne der skulle til OL? Og er det ikke u21holdet +det løse? Det er da ikke det hold/landstræner der tager til Korea - det er da med henblik på VM kval eller er der noget jeg har misset ?
        Turen til Korea, hvor to gange Larsen nu skal med, er en forberedelsestur for OL-holdet. A-landsholdet skal til Japan og spille Kirin Cup.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Jamen var det ikke spillerne der skulle til OL? Og er det ikke u21holdet +det løse? Det er da ikke det hold/landstræner der tager til Korea - det er da med henblik på VM kval eller er der noget jeg har misset ?
          U23 plus max 3 spillere over.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
            LOL! E-meal! :))
            Dagens grin, kææææææft det sjovt mand :-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Turen til Korea, hvor to gange Larsen nu skal med, er en forberedelsestur for OL-holdet. A-landsholdet skal til Japan og spille Kirin Cup.
              tak

              Comment


                Den gode E-meal lavede hat-trick for OL-holdet!
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...ts-nedsabling/
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                Comment


                  http://www.bt.dk/superligaen/emil-la...e-et-halvt-aar

                  Værsgo, Lyngby! Seriøst, hvad er der dog gået galt for den tidligere nr. 7?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                    http://www.bt.dk/superligaen/emil-la...e-et-halvt-aar

                    Værsgo, Lyngby! Seriøst, hvad er der dog gået galt for den tidligere nr. 7?
                    Han er en idiot. Det er min knivskarpe analyse.

                    Men hvis der er nogle der vil have en doven og overvægtig arbejdsvægrer, så er alletiders mulighed tilstede.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Han er en idiot. Det er min knivskarpe analyse.

                      Men hvis der er nogle der vil have en doven og overvægtig arbejdsvægrer, så er alletiders mulighed tilstede.
                      han er ung endnu og kan sagtens blive profil i SL når han finder tryghed og tillid, måske i Lyngby
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        han er ung endnu og kan sagtens blive profil i SL når han finder tryghed og tillid, måske i Lyngby
                        Gætter på han ryger til BIF. De har det med at slå til, når "profiler" bliver gratis og så passer han slet ikke ind i deres trup, samt de har både Boysen og Borring til samme plads :D

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Gætter på han ryger til BIF. De har det med at slå til, når "profiler" bliver gratis og så passer han slet ikke ind i deres trup, samt de har både Boysen og Borring til samme plads :D
                          Hehe. God analyse ;-) Tvivler dog på BIF. Virker til de vil have et arbejdsstærkt hold, og der kan Emil på ingen måde passe ind.
                          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                          Kristian Morre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            han er ung endnu og kan sagtens blive profil i SL når han finder tryghed og tillid, måske i Lyngby
                            Ja, men mon Emil er klar til at gå så meget ned i løn? Han virker lidt som en der sætter lønnen>spilletid en dansk Adebayor
                            1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                              Hehe. God analyse ;-) Tvivler dog på BIF. Virker til de vil have et arbejdsstærkt hold, og der kan Emil på ingen måde passe ind.
                              Lige præcis! og det er bare endnu et argument der taler for, at EL ryger til BIF.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                han er ung endnu og kan sagtens blive profil i SL når han finder tryghed og tillid, måske i Lyngby
                                Det er jeg ikke sikker på længere. Han er fortsat teknisk dygtig, men vi skal jo flere sæsoner tilbage siden, at han sidst kunne sætte en mand. At genfinde sin fart er sgu ikke noget man bare lige gør, og det er han nødt til, hvis han skal være en effektiv kantspiller. Det er et kæmpe projekt at skulle gå ind og genopbygge ham mentalt og fysisk, som jeg ville holde mig langt langt væk fra.
                                Last edited by Sheed; 13-06-2016, 12:25.

                                Comment

                                Working...
                                X