Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Azer er ikke kant spiller ligsom DD nok heller ikke er medmindre vi spiller 4-3-3. JBL kunne godt få tjansen måske
    DD er da netop en kant spiller, der også kan spille offensiv midt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
      DD er da netop en kant spiller, der også kan spille offensiv midt
      Nu er det ikke fordi at vi har set det store til ham endnu, men mener nu at han ser sig selv inde på midten et sted

      Comment


        Så havde Brøndbys læger alligevel ret. MIndes en Emil-scoring hvor han pegede hoverende på sit knæ.

        Trist for klubben og holdet. Uden ham så længe kræver nyanskaffelse/leje ellers kan det gå ad 1. div. til.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Så havde Brøndbys læger alligevel ret. MIndes en Emil-scoring hvor han pegede hoverende på sit knæ.

          Trist for klubben og holdet. Uden ham så længe kræver nyanskaffelse/leje ellers kan det gå ad 1. div. til.
          Et vrid i knæet kunne vel have sket for alle

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Et vrid i knæet kunne vel have sket for alle
            Nej, det var dømt til at blive Emil, det vidste alle jo........................ men først efter BIF havde droppet ham... Så alle dem der ikke anede noget om hans dårlige knæ for et ½ år siden, hovedsageligt BIF fans, ja de sidder nu godter sig over hvor kloge de er, for selvfølgelig havde de alle set det komme...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Så havde Brøndbys læger alligevel ret. MIndes en Emil-scoring hvor han pegede hoverende på sit knæ.

              Trist for klubben og holdet. Uden ham så længe kræver nyanskaffelse/leje ellers kan det gå ad 1. div. til.

              Jeg ser ser helt anderledes på det. Trist er det da, men vi kan være ret sikre på, at Emil ikke skifter i dette vindue, han misser 5 kampe og er med i 10. Hvis prognosen holder. Kadrii kommer tilbage i foråret. Så jeg ser ikke en truende nedrykning pga den her skade.
              Og til BIF - Makienok har vel misset flere kampe i efteråret end Emil kommer til i foråret.
              This is what you have been trained for, makes us proud!

              Comment


                Det kan du have ret forudsat han kommer tilbage lige så god som før. Jeg var måske lidt for hurtig med at tro det var det samme knæ som Brøndby dømte for skrøbeligt. Men tænk nu hvis........ Kan ikke bære tanken. Jeg vil være positiv nu.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Håber bestemt Emil er klar om 8 uger, men den her skade, sammenholdt med Brøndby-farcen, får mig da til at tænke. Hvor attraktiv er Emil for det store fodboldeuropa ? For de(t) knæ vil forfølge ham i lang tid, berettiget eller ej.

                  Måske vi bare får ham rendende i Ådalen de næste par år - det ville da også være til at leve med - hvis han ellers spiller de fleste kampe.

                  Comment


                    http://heltnormalt.dk/vildtsporty/20...24/085500?tjek

                    I knew it......
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
                      Jeg ser ser helt anderledes på det. Trist er det da, men vi kan være ret sikre på, at Emil ikke skifter i dette vindue, han misser 5 kampe og er med i 10. Hvis prognosen holder. Kadrii kommer tilbage i foråret. Så jeg ser ikke en truende nedrykning pga den her skade.
                      Og til BIF - Makienok har vel misset flere kampe i efteråret end Emil kommer til i foråret.
                      Ydermere kan det hos potentielle købere skabe yderligere tvivl om dårligt knæ og/eller en formodet dårligere kampform, hvilket måske kan betyde, at vi kan holde på ham til næste vinter. Jeg håber. Jeg håber desuden, at vi dermed kan se en offensiv med både Larsen, Falk og Karin.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                        Ydermere kan det hos potentielle købere skabe yderligere tvivl om dårligt knæ og/eller en formodet dårligere kampform, hvilket måske kan betyde, at vi kan holde på ham til næste vinter. Jeg håber. Jeg håber desuden, at vi dermed kan se en offensiv med både Larsen, Falk og Karin.
                        Ja, jeg har også længe glædet mig til at se Karin folde sig ud på en fodboldbane. Jeg har hørt, at hun skulle have en god venstreskøjte..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Ja, jeg har også længe glædet mig til at se Karin folde sig ud på en fodboldbane. Jeg har hørt, at hun skulle have en god venstreskøjte..
                          hvem h...... er Karin
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Forbandede autocorrect... Der menes selvfølgelig Kadrii.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Ja, jeg har også længe glædet mig til at se Karin folde sig ud på en fodboldbane. Jeg har hørt, at hun skulle have en god venstreskøjte..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                hvem h...... er Karin
                                Karin Zaza?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X