Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det er lidt useriøst når EB skriver vi ønsker Emil til Madagaskar, India eller Indonesia. Det er nemlig hvordan "peberet gror". Og ingen bruger skrev om denne lande. Jeg selv skrev kun om Andorra og Gibraltar. Men de kan gerne skrive at jeg ser EL' s eneste fremtid i OB som kakao-laver og Red-Bull-henter for de RIGTIGE fodboldspiller i vores hold.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Det er lidt useriøst når EB skriver vi ønsker Emil til Madagaskar, India eller Indonesia. Det er nemlig hvordan "peberet gror". Og ingen bruger skrev om denne lande. Jeg selv skrev kun om Andorra og Gibraltar. Men de kan gerne skrive at jeg ser EL' s eneste fremtid i OB som kakao-laver og Red-Bull-henter for de RIGTIGE fodboldspiller i vores hold.
      Først og fremmest skal han have lov til at løbe rundt - uden at få så meget som 1 min spilletid - på hverken 1., 2., 3. eller 5. holdet det næste halve år - undtaget årets sidste kamp, hvor han verbalt skal kyles ud af vores stolte klub...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Suk. En ting der er værre end os dumme fans er stupide medier, der skamrider de sociale medier for såkaldt autentiske historier. De får penge for det og kalder det journalistik, i det mindste hygger vi andre os bare i vores fritid.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Haha! EkstraBladet bliver man sgu aldrig træt af. Journalistik på høj, høj plan - Og det fortsætter bare.

          Jeg er glad for at de har citeret mig, men mindre glad for mit valg for nogle år tilbage - da jeg i en kæmpe brandert med lidt lækkert selskab, valgte at oprette en bruger her på siden med navnet "Kogtbaby88", da man ikke lige kunne komme på noget bedre i den tilstand man nu engang var i. :-D

          Comment


            Hej eb.dk. Jeg ønsker ikke at i citerer mig, men jeg vil ikke hakke på Emil i denne omgang, så i er sikkert ikke interesseret i det jeg skriver her. Hils Poma og sig at hans medarbejdere skal oppe sig bare en smule, i stedet for at lave artikler på baggrund af en håndfuld indlæg på et forbold forum..

            Til Emil debatten. Jeg synes ikke at han siger noget forkert. OB vil ikke ham mere, virker det som om. Vi vil ham ikke mere og han vil ikke os mere. Hvad er problemet? Jeg synes ikke han sviner nogle, og spilletid eller ej, så har han vel ret til at sige et eller andet når han bliver spurgt. Havde han sagt ingen kommentar, havde han også fået lidt på hatten over det

            Se det på den lyse siden. Han er snart fortid, og jeg tror ikke at Kent giver ham meget mere spilletid, selvom han bliver et œ år til.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Suk. En ting der er værre end os dumme fans er stupide medier, der skamrider de sociale medier for såkaldt autentiske historier. De får penge for det og kalder det journalistik, i det mindste hygger vi andre os bare i vores fritid.
              Forstår heller ikke, hvordan 3 udtalelser kan repræsentere alle OB fans..

              Comment


                Jesper Hansen udtaler sig

                http://www.bt.dk/superligaen/ny-emil...e-gange-er-det...

                Comment


                  Kan man ikke straffe ham i form af en bøde? Den måde han "håndtere" medierne på, og den måde han taler om klub og fans? Den var aldrig gået i Premier League.

                  ... Ikke for at sammenligne de to ligaer, men spillerne arbejder vel under samme vilkår eller hvad?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Kan man ikke straffe ham i form af en bøde? Den måde han "håndtere" medierne på, og den måde han taler om klub og fans? Den var aldrig gået i Premier League.

                    ... Ikke for at sammenligne de to ligaer, men spillerne arbejder vel under samme vilkår eller hvad?
                    Det kan man godt prøve, men så vil klubben helt klart tabe en efterfølgende retssag ... han siger jo intet ulovligt.
                    Personligt mener jeg at folk skal komme videre, der findes i hvert fald fans på dette forum som bestemt ikke har været flinkere ved Emil, end han har været ved fansene ... og det er vist mildt sagt.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Kan man ikke straffe ham i form af en bøde? Den måde han "håndtere" medierne på, og den måde han taler om klub og fans? Den var aldrig gået i Premier League.

                      ... Ikke for at sammenligne de to ligaer, men spillerne arbejder vel under samme vilkår eller hvad?
                      Du har aldrig hørt en spiller i PL der siger han ikke vil forlænge og vil væk?
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Kan man ikke straffe ham i form af en bøde? Den måde han "håndtere" medierne på, og den måde han taler om klub og fans? Den var aldrig gået i Premier League.

                        ... Ikke for at sammenligne de to ligaer, men spillerne arbejder vel under samme vilkår eller hvad?
                        hvad vil du dog straffe ham for? Kluntede udtalelser? Er det smart det han siger - nej, men vi har vel efterhånden lært at han ikke er den bedste til at begå sig i medierne. Og så ønsker han spilletid - det er jo for så vidt fair nok - og da han gerne vil videre vil det jo ikke være så smart at sige det er hans egen skyld han ikke har spillet, så er det bedre at give nogle andre skylden....Hov nej vent lige lidt - kunne næsten lyde som om jeg tror Emil har tænkt over hvad han siger......det var sgutte meningen

                        Han skal bare videre - det er i alles bedste interesse, spørgsmålet er så om man kan finde en klub der vil aftage ham. Og skulle han stadig være her når foråret kommer mon så ikke vejen til spilletid er blevet ekstra lang - Desler tilbage og Greve der også har gjort det fornuftigt - plus at Emil jo selv intet har vidst på det sidste.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          hvad vil du dog straffe ham for? Kluntede udtalelser? Er det smart det han siger - nej, men vi har vel efterhånden lært at han ikke er den bedste til at begå sig i medierne. Og så ønsker han spilletid - det er jo for så vidt fair nok - og da han gerne vil videre vil det jo ikke være så smart at sige det er hans egen skyld han ikke har spillet, så er det bedre at give nogle andre skylden....Hov nej vent lige lidt - kunne næsten lyde som om jeg tror Emil har tænkt over hvad han siger......det var sgutte meningen

                          Han skal bare videre - det er i alles bedste interesse, spørgsmålet er så om man kan finde en klub der vil aftage ham. Og skulle han stadig være her når foråret kommer mon så ikke vejen til spilletid er blevet ekstra lang - Desler tilbage og Greve der også har gjort det fornuftigt - plus at Emil jo selv intet har vidst på det sidste.
                          Enig. Ingen af parterne har interesse i at han bliver og mon ikke at han bliver solgt eller at man ophæver kontrakten den sidste dag at vinduet er åbent..
                          Men mon dog at han er mere end 200.000-300.000 værd nu. Så han skal 100% nok ryge afsted

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Enig. Ingen af parterne har interesse i at han bliver og mon ikke at han bliver solgt eller at man ophæver kontrakten den sidste dag at vinduet er åbent..
                            Men mon dog at han er mere end 200.000-300.000 værd nu. Så han skal 100% nok ryge afsted
                            spørgsmålet er vel også hvor realistisk han selv er omkring det? Er han villig til at gå et niveau ned, både løn og ligamæssigt så kan det da godt være - måske Lyngby kan få ham på ret kurs igen. GF og Glen måske? ved sgu ikke om han passer ind der - men mange penge for vi ikke for ham, han koster gratis lige om lidt og har intet vidst i lange tider. Men jo det mon ikke man ender med at rive kontrakten over - klubben spare nok en del lønkroner og han kan så selv finde et nyt sted.

                            Comment


                              Lej ham ud hvis han ikke sælges

                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              spørgsmålet er vel også hvor realistisk han selv er omkring det? Er han villig til at gå et niveau ned, både løn og ligamæssigt så kan det da godt være - måske Lyngby kan få ham på ret kurs igen. GF og Glen måske? ved sgu ikke om han passer ind der - men mange penge for vi ikke for ham, han koster gratis lige om lidt og har intet vidst i lange tider. Men jo det mon ikke man ender med at rive kontrakten over - klubben spare nok en del lønkroner og han kan så selv finde et nyt sted.
                              Det er sgu en tragisk historie med Emil , for han er/var uden tvivl et af de helt store talenter. Og nogle af dem er meget afhængig af spillelyst som kommer af almindelig glæder og trivsel. Det har Emil ikke haft meget af i Ådalen. Jeg ved ikke om der er nogle personlige problemer og egenskaber der ødelægger det for ham, men jeg tror at Emil kan blomstre under andre forhold. Det er der sikkert andre, der også tror, men hvor meget?
                              Når han ikke gider hjælpe med i forsvaret selv m han skal. Og forsvaret slet ikke kan klare sig uden ham, ja så er han ji tydeligvis ikke særlig interesset i OBs bedste. Spørgsmålet er så, hvem der kan få ham til det. Det er sidste udkald for ham. Lej ham eventuelt ud.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Denne kommentar skader virkelig Emil mere end den gavner i sit forsøg på at komme væk: "Jeg skal spille noget fodbold, der passer til mig, og hvor vi spiller noget god fodbold, og hvor jeg kan udvikle mig. "

                                Det lugter langt væk af dårlig, forkælet indstilling til sit arbejde. Alt drejer sig om, hvad andre kan tilbyde og give til Emil end, hvad Emil kan give til holdet. Vi ser det på banen og det skinner igennem i mange af hans mange mindre heldige udtalelser siden skiftet til BIF glippede. Det kan snart ikke stå mere klart: Emil er bare ikke en teamplayer og jeg tror simpelthen ikke på, at han kan tillære sig det og derfor får han det bare uhyggeligt svært i det her game. Så ja: han må væk - han bidrager med intet positivt til klubben og fansne. Men han kommer jo nok desværre til at sidde på bænken hele foråret for OB - så vi slipper ikke for hans løn



                                Comment

                                Working...
                                X