Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Gælder det alt hvad spillerne foretager sig udenfor banen? Skulle vi heller ikke have diskuteret Onyzskos homofobiske fodboldbog?

    Hvad hvis det kom frem at Anders Møller er alfons for 25 afrikanske ludere? Skulle vi så også bare fuldstændig ignorere det herinde?
    Skal vi nu til at gå op i, om spillerne eksempelvis kører i miljørigtige biler, fremfor de dyre brændstofs biler der ikke blot ødelægger miljøet, via udvikling, produktion og anvendelse, men også skader og dræber de levende dagligt?

    Er sikringen af nogle kattefamilier ude i Østen vigtigere end eksempelvis den samlede globale opvarmning, hvor blandt andet vores isbjørne på Grønland ligner fortidslevn og fremtidsperspektiverne for de kommende generationer ser mere og mere dystre ud?

    Der er skrevet en del grimme ting om Emil, og det er manden, ikke bolden (hans præstationer) man tydeligt går efter, spørgsmålet er, om det er en rimelig kritik. Den med et turistfoto af en tiger, åbner den ikke op for helt nye sluser af personlig kritik, der gnidningsløst vil kunne inddrage alle i truppen?

    Hvor går grænsen? Der er vel forskel på, om man opsøger og tæver løs på en ekskæreste til at man får taget et billede af sig selv ved siden af en tiger? Herinde kan man blive i tvivl, når man tænker på de roser vores polske pjerrot fik, trods hans handlinger. Flere pegede på han var det bedste bud på en anfører for klubben. Sammenlignet med den medfart Emil får her pga. et legalt turistbillede synes jeg der er en væsentlig forskel. Eller handler det her om noget uafviklet gas, der trykkende indenbords bare skal ud, uanset udstillingsværdien?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
      Skal vi nu til at gå op i, om spillerne eksempelvis kører i miljørigtige biler, fremfor de dyre brændstofs biler der ikke blot ødelægger miljøet, via udvikling, produktion og anvendelse, men også skader og dræber de levende dagligt?

      Er sikringen af nogle kattefamilier ude i Østen vigtigere end eksempelvis den samlede globale opvarmning, hvor blandt andet vores isbjørne på Grønland ligner fortidslevn og fremtidsperspektiverne for de kommende generationer ser mere og mere dystre ud?

      Der er skrevet en del grimme ting om Emil, og det er manden, ikke bolden (hans præstationer) man tydeligt går efter, spørgsmålet er, om det er en rimelig kritik. Den med et turistfoto af en tiger, åbner den ikke op for helt nye sluser af personlig kritik, der gnidningsløst vil kunne inddrage alle i truppen?

      Hvor går grænsen? Der er vel forskel på, om man opsøger og tæver løs på en ekskæreste til at man får taget et billede af sig selv ved siden af en tiger? Herinde kan man blive i tvivl, når man tænker på de roser vores polske pjerrot fik, trods hans handlinger. Flere pegede på han var det bedste bud på en anfører for klubben. Sammenlignet med den medfart Emil får her pga. et legalt turistbillede synes jeg der er en væsentlig forskel. Eller handler det her om noget uafviklet gas, der trykkende indenbords bare skal ud, uanset udstillingsværdien?
      Jeg synes du overfortolker mit indlæg ret voldsomt. Jeg har intet sted sagt at vi skal diskutere alt hvad spillerne foretager sig udenfor banen. Derimod forsøgte jeg netop at påpege at man skal finde en balance og det var derfor jeg reagerede på amphibias meget konsekvente afvisning af alle former for diskussioner af spillernes ageren udenfor banen. Min pointe var at nogle ting skam er reelle nok at diskutere, også selvom det ikke direkte omhandler spillernes ageren på banen. Det betyder ikke at man behøver at diskutere alt hvad spillerne foretager sig udenfor banen og jeg synes da også, at dette tiger-billede er på grænsen til virkelig at fortjene en diskussion og bedømme en spiller på. Men det er der andre der ikke er enige med mig i, og det er helt fair - jeg kan ikke se hvorfor der ikke skulle være plads til diskussionen, hvis nogle føler at den er relevant.

      Og så kan jeg forøvrigt ikke se hvad Onyszkos anførerpotentiale har med det her at gøre. Jeg er ret overbevist om at jeg i hvert fald aldrig har foreslået ham som anfører - og jeg husker heller ikke at den generelle stemning herinde skulle have været at Onyszko skulle være anfører - og da slet ikke efter sagerne med vold o. lign. kom frem.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
        Jeg snakker ingen steder omkring at vi skal ignorere noget. Jeg giver min egen mening omkring hvorvidt jeg mener disse "nyheder" er interessant for den fodboldmæssige del af det her forum.

        Jeg mener ikke Emil Larsens omgang med disse stakkels tigere har nogen speciel relevans for den fodboldmæssige snak. Derfor foreslår jeg at man bruger off-topic kategorien til disse snakke. På den måde har folk vished omkring hvad de får smidt i hovedet, før de går ind i en tråd.

        Det er selvfølgelig bare min holdning.

        Mht. til AMC´s 25 afrikanske ludere vil jeg med glæde undersøge sagen PERSONLIGT og starte en tråd i off topic afdelingen
        Men mener du så virkelig at der skal oprettes seperate tråde for Emil Larsen i hvert underforum? Så længe Emil Larsen er OB-spiller mener jeg at alle diskussioner omhandlende ham hører hjemme i "Odense Boldklub"-kategorien (for det er jo det den hedder - den hedder ikke Odense Boldklub fodbold" eller lignende), uanset at de ikke måtte omhandle hans præstationer på banen.
        Jeg mener for eksempel også at diskussioner vedrørende OS&E's økonomi hører hjemme i Odense Boldklub-kategorien, selvom det ikke direkte omhandler spillet på banen.

        EDIT: jeg glæder mig forøvrigt til din AMC-rapport...

        Comment


          #34
          Det som tråden så foreløbig er endt ud i nu, er at der hverken snakkes om hans gøren og laden på, eller udenfor banen... Så nu er den da kørt helt af sporet...

          Var det så ikke bedre bare at lade folk skrive det de ønsker, så var snakken da i det mindste blevet på Emil...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Det som tråden så foreløbig er endt ud i nu, er at der hverken snakkes om hans gøren og laden på, eller udenfor banen... Så nu er den da kørt helt af sporet...
            Læs trådens tre første indlæg igen. Jeg vil umiddelbart tro det er her kæden springer af, men kan du finde kontakten, må du gerne bringe lys over det relevante du ser i tråden.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Men mener du så virkelig at der skal oprettes seperate tråde for Emil Larsen i hvert underforum? Så længe Emil Larsen er OB-spiller mener jeg at alle diskussioner omhandlende ham hører hjemme i "Odense Boldklub"-kategorien (for det er jo det den hedder - den hedder ikke Odense Boldklub fodbold" eller lignende), uanset at de ikke måtte omhandle hans præstationer på banen.
              Jeg mener for eksempel også at diskussioner vedrørende OS&E's økonomi hører hjemme i Odense Boldklub-kategorien, selvom det ikke direkte omhandler spillet på banen.

              EDIT: jeg glæder mig forøvrigt til din AMC-rapport...
              Tråden i off topic kategorien behøvede jo ikke være konkret stemplet på Emil Larsen. Den kunne have en titel der hed "dyrevelfærd". Eller "upassende adfærd på ferie". På den måde kunne jeg selv vælge hvad min tid blev brugt på.

              Jeg kan sagtens følge dine argumenter. Jeg synes bare det ville være dejligt overskueligt hvis vi kunne skille tingene lidt ad.
              “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
              Lou Holtz

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                Læs trådens tre første indlæg igen. Jeg vil umiddelbart tro det er her kæden springer af, men kan du finde kontakten, må du gerne bringe lys over det relevante du ser i tråden.
                Nu faldt det tilfældigvis sådan ud, at dette billede af Emil kom frem samtidig med det nye forum kom... Havde vi kørt på det gamle, var det også endt i Emil tråden, nu blev det så bare starten af den nye tråd, at de 3 indlæg du omtaler, kom frem... I den gamle tråd havde det jo ikke kastet 4 siders debat af sig, bare alene af den grund at det blev smidt i Emil-tråden...

                OB(On-Topic) smider et billede ud i offentligheden af Emil(Emil tråd)... (Hvorfor skulle vi lave om på det..?)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #38
                  Jeg vidste ikke det diskuterede havde en forhistorie, og jeg er enig i, billedet plus kommentarer vil havne i en tråd om Emil. Det ændrer ikke på, den pågældende kritik er et spark langt over mål i mine øjne.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                    Jeg vidste ikke det diskuterede havde en forhistorie, og jeg er enig i, billedet plus kommentarer vil havne i en tråd om Emil. Det ændrer ikke på, den pågældende kritik er et spark langt over mål i mine øjne.
                    Det kommer jo an på hvad man prioriterer. Personligt synes jeg da heller ikke det Emil laver er på niveau med Jimmy Nielsens ludomani, Areks, Tøffes eller Brian Steens voldssager, eller Christoffer Poulsens bedrageri. Men mindre kan altså også godt retfærdiggøre en diskussion.

                    Klappetigere er organiseret dyreplageri. Det er at gøre vold på tigrenes natur, at man på den ene eller anden måde får dem gjort så pacificerede at man i (nogenlunde) sikkerhed kan lade turister klappe dem. Man kan ikke tæmme en tiger til at opføre sig sådan. Hvis man tror at de tigere på nogen måde har det godt, så ved man ganske enkelt ikke hvad man taler om...

                    At det ikke overskrider dine grænser er jo fint. Det overtræder mine, og er ekstremt tankeløst. Og jeg synes da bestemt det er en relevant diskussion, hvordan OB-spillere opfører sig offentligt.

                    Og ja, jeg havde også taget diskussionen op hvis det var Falk eller Høegh der var på billedet...
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #40
                      Emil Larsen til Club Brugge?

                      http://www.bold.dk/nyt/Avis-Belgisk-klub-bejler-til-Emil-Larsen

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                        hellere dem end FCK eller andre danske klubber. Toppen af belgisk fodbold er vel også ca. der hvor Emil er spillemæssigt, han vil blive mast i Bundesligaen eller en anden af de bedste ligaer tror jeg.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Jeg tror nu godt at Emil kan klare sig i de store ligaer også. Men Brugge vil være et godt sted at starte.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Jeg tror nu godt at Emil kan klare sig i de store ligaer også. Men Brugge vil være et godt sted at starte.
                            Min fornemmelse - og jeg understreger at det er en fornemmelse - er nu også, at Emil vil få det meget svært i de helt store ligaer. Ved ikke helt hvad jeg skal kalde det, men jeg tror at der er lidt for meget skoledreng/tudefjæs/mors dreng/"blød mand" i ham, til at han ville kunne klare sig i fx Premier League. M.a.o., det er hans mentale styrker snarere end de spillemæssige, jeg tvivler lidt på i den forbindelse.

                            Comment


                              #44
                              Club Brugge vil gerne købe, i og med de forventer, at deres ene fløjspiller (Lestienne) er væk til sommer.
                              Så det kan godt blive et "køb nu, skift til sommer" vi får at se, hvilket nok vil passe os fans bedst :)

                              Jeg har en gut i Brugge, så skal nok lige holde øret til jorden ;)
                              Last edited by Chuck; 25-12-2013, 11:23. Årsag: Lestienne indsat...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                                Min fornemmelse - og jeg understreger at det er en fornemmelse - er nu også, at Emil vil få det meget svært i de helt store ligaer. Ved ikke helt hvad jeg skal kalde det, men jeg tror at der er lidt for meget skoledreng/tudefjæs/mors dreng/"blød mand" i ham, til at han ville kunne klare sig i fx Premier League. M.a.o., det er hans mentale styrker snarere end de spillemæssige, jeg tvivler lidt på i den forbindelse.
                                England vil nok være det sværeste sted for ham at komme til. Men jeg tror han kan klare sig i bade Tyskland, Spanien, Italien og Frankrig. Nuvel han bliver på ingen måde ligaernes største stjerne eller talent, men mindre kan også gøre det.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X