Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ove siger at Emil skal lade støvlerne tale

    http://www.bold.dk/nyt/ove-p-emil-la...vler-skal-tale
    Tjek lige billedet i artiklen - en 8 kilo lettere Emil - det er godt nok skræmmende og grotesk!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Joeh. Men jeg er principielt modstander af at begrænse folks ret til at ytre sig frit. Især når det kun handler om at beskytte en arbejdsgivers interesser.

      Folk må sgu tænke sig om, inden de åbner kagehullet.
      Det er jo også at beskytte Emil selv, at holde ham fra mikrofonerne... Forudsat at det er dumhed, og ikke bevidst sabotage af klubbens muligheder for at beholde ham..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Joeh. Men jeg er principielt modstander af at begrænse folks ret til at ytre sig frit. Især når det kun handler om at beskytte en arbejdsgivers interesser.

        Folk må sgu tænke sig om, inden de åbner kagehullet.
        Helt enig det er grundlæggene forkert at begrænse ytringsfriheden. Men mener god man kan indskrive en forventning om en loyalitet udadtil i en kontrakt og at man ikke vil bringe den virksomhed men arbejder i i miskredit, samt at man har tavspligt om ansættelsesforhold m.m i virksomheden.

        Mener ikke hans udtalelser direkte er illoyale, men de bevæger sig måske på grænsen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Tjek lige billedet i artiklen - en 8 kilo lettere Emil - det er godt nok skræmmende og grotesk!
          Før:


          Efter:
          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Før:


            Efter:
            Men flot solbrændt er han dog... ,o)

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Tjek lige billedet i artiklen - en 8 kilo lettere Emil - det er godt nok skræmmende og grotesk!
              Hvis han kun vejede 67 kg før i tiden, er det vist kun godt at han har taget lidt på. Han ser lidt for fyldig ud nu, men det er altså oversimplificeret, at "jo mindre man vejer, jo bedre form er man er".

              Comment


                E.L. kommer i aften showet kl. 19:05 på dr1
                Nu går fremad

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Hvis han kun vejede 67 kg før i tiden, er det vist kun godt at han har taget lidt på. Han ser lidt for fyldig ud nu, men det er altså oversimplificeret, at "jo mindre man vejer, jo bedre form er man er".
                  Jeg har ladet mig fortælle, at Emil vendte tilbage fra vinterpausen med 8 kg. Ekstra på vægten!

                  Comment


                    Emil Larsen sagde at han nu fortryder han ikke gik ned til fansene, han afsluttede så interviewet med at sige "Tak fordi jeg kom"
                    1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                    Comment


                      Tak for info - nåede at se det.

                      Jeg synes han gjorde det fint.
                      Jeg holder mig til, at han fortsat får opbakning fra os. Jeg kan ikke se at andet vil kunne gøre situationen bedre
                      OBeliever

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                        Emil Larsen sagde at han nu fortryder han ikke gik ned til fansene, han afsluttede så interviewet med at sige "Tak fordi jeg kom"
                        Det er jo helt "Zlatansk"... ,o)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                          Emil Larsen sagde at han nu fortryder han ikke gik ned til fansene, han afsluttede så interviewet med at sige "Tak fordi jeg kom"
                          Ja, har du ikke hørt den før? Den er da sjov nok
                          OBeliever

                          Comment


                            Han udtaler nok imorgen "Aftenshowet kan ikke lide mig og jeg kan ikke lide dem" Han mente også at hetzen havde stået på i 2 år
                            1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                              Emil Larsen sagde at han nu fortryder han ikke gik ned til fansene, han afsluttede så interviewet med at sige "Tak fordi jeg kom"
                              det tror jeg ikke du skal lægge så meget i, næppe mere end en almindelig fortalelse.
                              Har selv oplevet i den lokale superbrugs at den lille kasse pige ønskede mig god weekend - hvorefter jeg sagde tak i lige måde uden at tænke videre over det - sekundet efter kom jeg i tanke om det var mandag....det samme gjorde hun vidst ;)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                det tror jeg ikke du skal lægge så meget i, næppe mere end en almindelig fortalelse.
                                Har selv oplevet i den lokale superbrugs at den lille kasse pige ønskede mig god weekend - hvorefter jeg sagde tak i lige måde uden at tænke videre over det - sekundet efter kom jeg i tanke om det var mandag....det samme gjorde hun vidst ;)
                                Jeg har oplevet hun sagde tak for en god weekend .....

                                Comment

                                Working...
                                X