Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Emil Larsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJoeh. Men jeg er principielt modstander af at begrænse folks ret til at ytre sig frit. Især når det kun handler om at beskytte en arbejdsgivers interesser.
Folk må sgu tænke sig om, inden de åbner kagehullet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJoeh. Men jeg er principielt modstander af at begrænse folks ret til at ytre sig frit. Især når det kun handler om at beskytte en arbejdsgivers interesser.
Folk må sgu tænke sig om, inden de åbner kagehullet.
Mener ikke hans udtalelser direkte er illoyale, men de bevæger sig måske på grænsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægTjek lige billedet i artiklen - en 8 kilo lettere Emil - det er godt nok skræmmende og grotesk!
Efter:
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægTjek lige billedet i artiklen - en 8 kilo lettere Emil - det er godt nok skræmmende og grotesk!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHvis han kun vejede 67 kg før i tiden, er det vist kun godt at han har taget lidt på. Han ser lidt for fyldig ud nu, men det er altså oversimplificeret, at "jo mindre man vejer, jo bedre form er man er".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlægEmil Larsen sagde at han nu fortryder han ikke gik ned til fansene, han afsluttede så interviewet med at sige "Tak fordi jeg kom"
Har selv oplevet i den lokale superbrugs at den lille kasse pige ønskede mig god weekend - hvorefter jeg sagde tak i lige måde uden at tænke videre over det - sekundet efter kom jeg i tanke om det var mandag....det samme gjorde hun vidst ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet tror jeg ikke du skal lægge så meget i, næppe mere end en almindelig fortalelse.
Har selv oplevet i den lokale superbrugs at den lille kasse pige ønskede mig god weekend - hvorefter jeg sagde tak i lige måde uden at tænke videre over det - sekundet efter kom jeg i tanke om det var mandag....det samme gjorde hun vidst ;)
Comment
Comment