Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fjolset gravede allerede sin egen grav dengang han ville til BIF og talte ilde om OB. Hader ham!

    Comment


      Sys stadig at Nr 7 spillede godt med flere flotte mål efter det meed BIF fadæsen, men ja så fik han en skade og bang, derefter arrogant, doven osv.

      Bare se på en Falk, har været ude flere gange med længere varende skader, men hver gang kommet rigtig stærkt igen, pga han kæmper og fighter, også selvom det ikke kører for ham. det kunne Nr 7 sgu lære noget af

      Comment


        Er det den måde i kalder jer fans på?? Emil Larsen var ringe i går og har været det længe, men det har holdet sgu også.. Man kommer foran 1 - 0 efter 5 min på et flot angreb, men så holder man op med at spille fodbold - for mig virker det som om at de gerne vil rykke ned.. Hele holdet viser intet for øjeblikket, så det skal ikke kun gå ud over Emil, hvad lavede Falk feks i går?? Han er en god fodboldspiller, men har alt for megen tro på egne evner og smed utrolig mange bolde væk, og så glemmer han at han har 10 medspillere, så hvad vil i kalde ham?? Jeg synes simpelthen som OB fan at det er usmageligt gang på gang at høre de grimme gloser der ryger ned mod banen og mod Emil, det gør i jo ikke mod nogen af de andre spillere, selvom det er hele holdet der spiller som lort for øjeblikket, nej i stedet for grimme ord burde i sgu bakke ham op så han kan få noget selvtillid igen, for hvem har ødelagt den?? Det har Ove P med den måde han vil spille fodbold på, men ham har i allerede døbt "gud" , jeg ved godt at jeg bliver meget upopulær over det jeg har skrevet, men jeg er her ikke for at modtage en popularitets pris.. Jeg er her fordi jeg støtter HELE holdet.. Og til sidst, så prøv at vend den mod jer selv, hvordan ville i reagere hvis folk konstant kaldte jer et eller andet grimt, jeg ville sgu reagere på samme måde som Emil og fortælle dem at jeg ikke kunne lide dem, så hatten af for Emil og fordi han turde sige hvad han føler.. Tak.

        Comment


          "- Jeg er den, der er allermest irriteret over, hvordan det går for mig personligt, og jeg kan godt forstå, at folk er utilfredse med, at jeg ikke præsterer på det niveau, jeg kan. Der er ikke noget, jeg hellere vil, end at finde tilbage til mit topniveau, og der har jeg brug for, at fansene hjælper mig fremfor at være imod mig, siger Larsen til OB's hjemmeside."

          Virker mere som en JH-udtalelse end en EL.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mønboen Se indlæg
            Er det den måde i kalder jer fans på?? Emil Larsen var ringe i går og har været det længe, men det har holdet sgu også.. Man kommer foran 1 - 0 efter 5 min på et flot angreb, men så holder man op med at spille fodbold - for mig virker det som om at de gerne vil rykke ned.. Hele holdet viser intet for øjeblikket, så det skal ikke kun gå ud over Emil, hvad lavede Falk feks i går?? Han er en god fodboldspiller, men har alt for megen tro på egne evner og smed utrolig mange bolde væk, og så glemmer han at han har 10 medspillere, så hvad vil i kalde ham?? Jeg synes simpelthen som OB fan at det er usmageligt gang på gang at høre de grimme gloser der ryger ned mod banen og mod Emil, det gør i jo ikke mod nogen af de andre spillere, selvom det er hele holdet der spiller som lort for øjeblikket, nej i stedet for grimme ord burde i sgu bakke ham op så han kan få noget selvtillid igen, for hvem har ødelagt den?? Det har Ove P med den måde han vil spille fodbold på, men ham har i allerede døbt "gud" , jeg ved godt at jeg bliver meget upopulær over det jeg har skrevet, men jeg er her ikke for at modtage en popularitets pris.. Jeg er her fordi jeg støtter HELE holdet.. Og til sidst, så prøv at vend den mod jer selv, hvordan ville i reagere hvis folk konstant kaldte jer et eller andet grimt, jeg ville sgu reagere på samme måde som Emil og fortælle dem at jeg ikke kunne lide dem, så hatten af for Emil og fordi han turde sige hvad han føler.. Tak.
            På den ene side er det klart, at det er helt urimeligt at råbe skældsord efter en spiller fra eget hold - især under kampen. Det skulle undre mig, hvis de andre spillere på ligefrem bliver styrket af at se, hvordan man bliver behandlet, hvis man ikke spiller godt i længere tid.

            På den anden side er EL-sagen efterhånden temmelig speget. Det er vist ikke en hemmelighed, at EL ikke er den skarpeste kniv i skuffen med de snart mange udtalelser han er kommet med. Han har så tydeligt vist at han ikke er en teamplayer. Hvad gjorde han efter sine tåbelige udtalelser, da BIF-skiftet var glippet..... Han gav den max. gas mod BIF og pegede på sit knæ efter scoringen - en totalt ego-handling, som jo viser at han ikke spiller og kæmper for OB, men kæmper for sig selv og gav 110%, så han kunne hævde sig over for BIF. Det er så lidt i tråd med de gamle OB-dyder, som en Thomas Helveg f.eks. var garant for og det er det som har ødelagt forholdet mellem ham og os fans.

            Han er (var) en dygtig fodboldspiller med en problematisk personlighed, som det ikke er lykkedes nogen OB-træner at tøjle. Hvordan får man hans ego til at spille i en holdsport - det har OB i hvert fald ikke været dygtige nok til.

            Nu er vi bare kommet så langt ud, at der ikke er nogen vej tilbage. Folk vil blive ved med at råbe af ham og juble over udskiftningen af ham. Han kan naturligvis ikke i det scenarie spille sig ud af sin krise. Han er jo uden selvtillid og er ekstremt bange for at dumme sig. Det er jo til dels Oves skyld. Hvis han havde givet ham 2-3 kampe på andet-holdet og måske givet ham 10-15 minutter i slutningen af kampene havde der været indikeret at man ikke kan spille fast på OBs hold, hvis man ikke brænder igennem hver kamp. Det havde været til at acceptere som fan. Men det skete ikke og nu er det for sent i min optik.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Thingholm Se indlæg
              Den fankultur der er at finde hos OB, hvor man sparker en mand der tydeligvis ligger ned, har jeg markant større problemer med end det Emil siger. Jeg ville ikke, om jeg dedikerede resten af mit liv til det, kunne finde en person der ville finde ens "arbejdsgiver" fantastisk, med sådan en gang lort han får lov at høre. Og det at alle farer (medier) op over den udtalelse, synes jeg er sørgeligt, hvor historien er en person der tydeligvis er langt fra formen bliver hukket ned, og jeg vil antage at det er pga BIF skiftet for LAAAANG tid siden. For der er sq mange i OB der har/har haft formkrise, ogdet er sjældent man bliver behandlet så lortet som Emil gør. Den sidste tåbe er ikke født, og fodbold tiltrækker sig sin del af disse.
              Nå.. det var bare mit galde der lige skulle ud.
              Tak Hr. Thingholm. Jeg synes du rammer det meget godt. Mit største problem er egentlig også fankulturen, hvor man sparker videre til en mand der for længst er faldet, og stadigvæk ikke er kommet op af sit hul endnu.

              Jeg synes det er sørgerligt, og jeg synes ikke det er en god behandling han har fået i lang tid. Jeg havde en oplevelse på udebane i Brøndby for noget tid siden, hvor vi havde vundet, og spillerne kom glædeligt ned og takkede for opbakningen som altid. Folk var glade, spillerne var glade, ja sågår Emil Larsen så enormt glad ud. Det ændrede sig hurtigt da han kom ned til tribunen, og nogle små drenge på 16-18 år begyndte at råbe efter ham, trods en sejr.
              Jeg kunne tydeligt se at hans energi og glæde forsvandt lige så hurtigt, som den kom.. Det gik ham tydeligvis på, og forlod da også udebaneafsnittet for sig selv, en anelse bedrøvet. Han føler sig tydeligvis ikke velkommen, og har måske aldrig gjort det - og ved i hvad, jeg forstår ham 100 procent. Det må være forfærdeligt at tage på arbejde hver dag, velvidende at der sidder så mange klaphatte derude, som ikke vil ham det godt, tværtimod - de vil ham det dårligt.

              Jeg har mødt Emil et par gange inde i byen, og i Nordsjælland, og han er sgu altid en rar og imødekommende fyr. Han virker faktisk super cool, og derfor kan jeg slet ikke hoppe med på den hetz der køres imod ham. Som menneske synes jeg ikke man behandler hinanden på den måde, det er en forfærdelig indstilling at have. Hvis det var min arbejdsgiver, hvor jeg blev trukket ned hver gang jeg mødte op på arbejde, ja så havde jeg sagt op for længst. Hvilken psyke skal man ikke besidde, for ikke at lade sig påvirkeaf dette? Dem som skal støtte ham, de har buhet af ham i et år nu.. Utroligt hans lille kommentar ikke er kommet tidligere.

              Men ja, jeg ved ikke hvor jeg vil hen med det. Jeg synes hans reaktion er okay, og "vores" reaktioner er okay, jeg synes det hele bunder i at vi alle sammen er pisse hamrende frustreret. Og ansvaret ligger trods alt også et andet sted end hos Emil og fansene.

              Til sidst ville jeg blot lufte en tanke / håb jeg har omkring denne situation. Den er ikke så realistisk, men jeg ville være med på den.

              Hvordan ville Emil reagere hvis alle på stiften råbte ham op (positive tilråb) inden kampen, under kampen - en lille gestus om at vi ikke er sure på ham.
              Hvorfor kan vi som fans ikke vise at vi er så meget større end småting som dette, og især mediernes måde at køre det op på. Jeg tror det er i vores alles interesse at have en godtspillende Emil. 1: Han kan gøre forskellen om den står på nedrykning, hvis han kommer op i gear. 2: For hans egen skyld og vores skyld - manden skal videre til sommer, det kommer vi ikke udenom, men kan vi få lidt knaster nærmende sig prisen på frikøbsklausulen, så ville det jo være utroligt godt for alle, og selvfølgelig forlade hinanden i god ro og orden. Så jeg håber Emil har haft nogle gode oplevelser her i Odense, og vi har trods alt haft gode oplevelser med hans spil.

              Comment


                Der skal skisme heller ikke meget til, før at folk begynder at håne ham. Han spillede en rigtig god 1. halvleg i går, og havde nogle gode indlæg og hjørnespark. Men så skete der det, at han sparkede bolden ud til et hjørnespark - hvilket ikke så særlig elegant ud, og så måtte han igen høre på grimme ord.
                Jeg er så træt af, at høre på folk der står omkring mig på Stiften, skal kalde ham fed. Jeg ser næppe hans fysik som det store problem, det er det psykiske.

                Jeg synes, at vi for vores egen skyld skal hjælpe Emil godt videre. Dette skal ske ved, at vi viser ham tillid og støtte, og så begynder han forhåbentlig at vise sit niveau igen, og så kan han komme videre til en ny klub.
                OBeliever

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Tak Hr. Thingholm. Jeg synes du rammer det meget godt. Mit største problem er egentlig også fankulturen, hvor man sparker videre til en mand der for længst er faldet, og stadigvæk ikke er kommet op af sit hul endnu.

                  Jeg synes det er sørgerligt, og jeg synes ikke det er en god behandling han har fået i lang tid. Jeg havde en oplevelse på udebane i Brøndby for noget tid siden, hvor vi havde vundet, og spillerne kom glædeligt ned og takkede for opbakningen som altid. Folk var glade, spillerne var glade, ja sågår Emil Larsen så enormt glad ud. Det ændrede sig hurtigt da han kom ned til tribunen, og nogle små drenge på 16-18 år begyndte at råbe efter ham, trods en sejr.
                  Jeg kunne tydeligt se at hans energi og glæde forsvandt lige så hurtigt, som den kom.. Det gik ham tydeligvis på, og forlod da også udebaneafsnittet for sig selv, en anelse bedrøvet. Han føler sig tydeligvis ikke velkommen, og har måske aldrig gjort det - og ved i hvad, jeg forstår ham 100 procent. Det må være forfærdeligt at tage på arbejde hver dag, velvidende at der sidder så mange klaphatte derude, som ikke vil ham det godt, tværtimod - de vil ham det dårligt.

                  Jeg har mødt Emil et par gange inde i byen, og i Nordsjælland, og han er sgu altid en rar og imødekommende fyr. Han virker faktisk super cool, og derfor kan jeg slet ikke hoppe med på den hetz der køres imod ham. Som menneske synes jeg ikke man behandler hinanden på den måde, det er en forfærdelig indstilling at have. Hvis det var min arbejdsgiver, hvor jeg blev trukket ned hver gang jeg mødte op på arbejde, ja så havde jeg sagt op for længst. Hvilken psyke skal man ikke besidde, for ikke at lade sig påvirkeaf dette? Dem som skal støtte ham, de har buhet af ham i et år nu.. Utroligt hans lille kommentar ikke er kommet tidligere.

                  Men ja, jeg ved ikke hvor jeg vil hen med det. Jeg synes hans reaktion er okay, og "vores" reaktioner er okay, jeg synes det hele bunder i at vi alle sammen er pisse hamrende frustreret. Og ansvaret ligger trods alt også et andet sted end hos Emil og fansene.

                  Til sidst ville jeg blot lufte en tanke / håb jeg har omkring denne situation. Den er ikke så realistisk, men jeg ville være med på den.

                  Hvordan ville Emil reagere hvis alle på stiften råbte ham op (positive tilråb) inden kampen, under kampen - en lille gestus om at vi ikke er sure på ham.
                  Hvorfor kan vi som fans ikke vise at vi er så meget større end småting som dette, og især mediernes måde at køre det op på. Jeg tror det er i vores alles interesse at have en godtspillende Emil. 1: Han kan gøre forskellen om den står på nedrykning, hvis han kommer op i gear. 2: For hans egen skyld og vores skyld - manden skal videre til sommer, det kommer vi ikke udenom, men kan vi få lidt knaster nærmende sig prisen på frikøbsklausulen, så ville det jo være utroligt godt for alle, og selvfølgelig forlade hinanden i god ro og orden. Så jeg håber Emil har haft nogle gode oplevelser her i Odense, og vi har trods alt haft gode oplevelser med hans spil.
                  Enig.
                  En lille fanaktion til træningen ville måske også kunne gøre noget godt for ham(og dermed os)
                  OBeliever

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Jeg kan godt lide at alle mener han ikke er værd at have i klubben. En spiller der på dage og i kampform kan afgøre en kamp helt alene er da ikke værd at have i en klub i krise, nej vel.

                    Folk skal sgu til at tage sig sammen og se på det i et andet billede end hvor hele deres verden er det eneste rigtige.
                    Hvordan får man folk til at levere (Emil Larsen i dette tilfælde), der er to valgmuligheder til dem der ikke selv kan tænke så langt som til at finde dem giver jeg dem lige her:
                    1. Ved at svinde en spiller til hver eneste gang at han eller holdet laver noget forkert?

                    2. Ved at støtte en spiller og give ham kampgejst i en periode hvor har det svært?


                    Folk kan jo tænke lidt over hvordan de mener at man får en spiller til at yde 10 - 20 % mere og om den måde mange fans i OB gør det på er den rigtige.

                    Folk skal prøve at se lidt indad og tænke om de aldrig nogensinde har haft perioder hvor de kunne bruge støtte bedre end at få at vide at man er fed, og den ringeste spiller i verden.
                    Også der jeg hellere vil hen ad med mit opslag. Nå han nu alligevel får spilletid gang på gang - nok som indskifter i næste kamp - så ser det for mig ud som om, at alle er bedre tjent at vi støtter, frem for at buhe. At vi er konstruktive, frem for destruktive.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Tak Hr. Thingholm. Jeg synes du rammer det meget godt. Mit største problem er egentlig også fankulturen, hvor man sparker videre til en mand der for længst er faldet, og stadigvæk ikke er kommet op af sit hul endnu.

                      Jeg synes det er sørgerligt, og jeg synes ikke det er en god behandling han har fået i lang tid. Jeg havde en oplevelse på udebane i Brøndby for noget tid siden, hvor vi havde vundet, og spillerne kom glædeligt ned og takkede for opbakningen som altid. Folk var glade, spillerne var glade, ja sågår Emil Larsen så enormt glad ud. Det ændrede sig hurtigt da han kom ned til tribunen, og nogle små drenge på 16-18 år begyndte at råbe efter ham, trods en sejr.
                      Jeg kunne tydeligt se at hans energi og glæde forsvandt lige så hurtigt, som den kom.. Det gik ham tydeligvis på, og forlod da også udebaneafsnittet for sig selv, en anelse bedrøvet. Han føler sig tydeligvis ikke velkommen, og har måske aldrig gjort det - og ved i hvad, jeg forstår ham 100 procent. Det må være forfærdeligt at tage på arbejde hver dag, velvidende at der sidder så mange klaphatte derude, som ikke vil ham det godt, tværtimod - de vil ham det dårligt.

                      Jeg har mødt Emil et par gange inde i byen, og i Nordsjælland, og han er sgu altid en rar og imødekommende fyr. Han virker faktisk super cool, og derfor kan jeg slet ikke hoppe med på den hetz der køres imod ham. Som menneske synes jeg ikke man behandler hinanden på den måde, det er en forfærdelig indstilling at have. Hvis det var min arbejdsgiver, hvor jeg blev trukket ned hver gang jeg mødte op på arbejde, ja så havde jeg sagt op for længst. Hvilken psyke skal man ikke besidde, for ikke at lade sig påvirkeaf dette? Dem som skal støtte ham, de har buhet af ham i et år nu.. Utroligt hans lille kommentar ikke er kommet tidligere.

                      Men ja, jeg ved ikke hvor jeg vil hen med det. Jeg synes hans reaktion er okay, og "vores" reaktioner er okay, jeg synes det hele bunder i at vi alle sammen er pisse hamrende frustreret. Og ansvaret ligger trods alt også et andet sted end hos Emil og fansene.

                      Til sidst ville jeg blot lufte en tanke / håb jeg har omkring denne situation. Den er ikke så realistisk, men jeg ville være med på den.

                      Hvordan ville Emil reagere hvis alle på stiften råbte ham op (positive tilråb) inden kampen, under kampen - en lille gestus om at vi ikke er sure på ham.
                      Hvorfor kan vi som fans ikke vise at vi er så meget større end småting som dette, og især mediernes måde at køre det op på. Jeg tror det er i vores alles interesse at have en godtspillende Emil. 1: Han kan gøre forskellen om den står på nedrykning, hvis han kommer op i gear. 2: For hans egen skyld og vores skyld - manden skal videre til sommer, det kommer vi ikke udenom, men kan vi få lidt knaster nærmende sig prisen på frikøbsklausulen, så ville det jo være utroligt godt for alle, og selvfølgelig forlade hinanden i god ro og orden. Så jeg håber Emil har haft nogle gode oplevelser her i Odense, og vi har trods alt haft gode oplevelser med hans spil.
                      Du har 100 % ret.

                      Men der er desværre nok for mange smålige fans derude til at de kan tage kritik fra en spiller fornuftigt.
                      Jeg håber han lukker kæften på alle dem der bare vil have lidt fame i medierne, ved at spille noget god fodbold i weekenden.

                      Vi har klart brug for en EL der giver lige præcis de sidste 5. At en masse rundt om klubben (fans og medier) ikke fatter det, er rystende.

                      Comment


                        Ekstra bladets overskrift: Emil nægter at sige undskyld. Sikke en trist dag både igår og idag...
                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...dskyld/5512846

                        Comment


                          Han skal sgu da heller ikke undskylde noget som helst.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                            Også der jeg hellere vil hen ad med mit opslag. Nå han nu alligevel får spilletid gang på gang - nok som indskifter i næste kamp - så ser det for mig ud som om, at alle er bedre tjent at vi støtter, frem for at buhe. At vi er konstruktive, frem for destruktive.
                            Quid pro quo. Den eneste måde Emil Larsen kan lukke munden på folk er at præstere. Selv i en byge af ukvemsord. Hvis Emil ikke kan håndtere det, så skal han nok overveje, om han ikke skal spille for klubber der er mindre end OB og så droppe alle tanker om at komme til udlandet.

                            Det er svært at forholde sig konstruktivt når manden ikke har præsteret i et år snart - og endnu sværere p.g.a det med knæet og Brøndby. Jeg synes det er problematisk, at der er nogen der tror, at fordi der er gået en rum tid, ja så er Emil Larsens "record" pludselig nulstillet.

                            Nej - Emil var allerede bagud på point og derfor er lunten desværre kortere. Ganske naturligt.

                            Når det så er sagt, så var jeg lidt rystet over at sidde på Stiften og høre, som Magge sagde det, voksne mennesker råbe "løb dit fede dyr" og give ham røfler selv for ting, der ikke nødvendigvis var fejl.

                            Det var regulær mobning. Ikke kritik.

                            Men igen - Emil vil jo gerne være proffesionel fodboldspiller - så skal han lære at præstere under langt større pres end i Danmark ellers får han en kort karriere.

                            Jeg er stadig på mellem lejdet imellem "fuck dig l....søn" og giv ham en chance til. De personer der forfølger Emil stopper jo ikke bare fordi vi diskuterer herinde, eller fordi OB kommer med en grydeklar pressemeddelelse, der præciserer noget nær den mest uprofessionelle udtalelse man kan komme med som fodboldspiller.

                            Og man kan desværre ikke afskibe de mennesker der mobber, men det kan man med Emil. Sådan er de barske realiteter nu engang. Det bedste for alle parter, især hvis Emil er så påvirket af mobberiet, er at han ikke spiller mere og bliver solgt til sommer.

                            Gode hensigter står ikke til mål med virkeligheden er jeg bange for.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Jeg har også lige et spørgsmål vedr. De forskellige fanfraktioner i Odense. Hvad går de også laver til dagligt mhb. På Odense Boldklub. De foretager sig vel arbejdet med TIFO'er, diverse medlems-arrangementer m.m.?

                              Jeg synes bare aldrig jeg har bemærket deres arbejde, og hvad de egentlig gør for klubben? Jeg er sikker på der er en masse gode mennesker som en del af disse fraktioner, og ikke for at nedværdige nogen som helst, jeg er nok bare uvidende med deres placering i klubben!
                              .. men jeg spørger fordi, at jeg ofte ser udtalelser fra diverse formænd fra OB's fanfraktioner, hver gang der er en eskapade i klubben.. Ligeledes denne gang, og det synes jeg ikke der er behov for, nogle gange er det nemmere bare at tie.

                              Mit spørgsmål går på, om disse formænd ikke burde bruge mindre tid på at udtale sig på vegne af fansene, som ofte ikke er retvisende, og derimod igangsætte nogle positive tiltag, og evt. En opråbsseance til Emil næste hjemmekamp eller udekamp?

                              Hvor er positiviteten? De her overhoveder fra diverse fraktioner har i det mindste noget at sige og de har indflydelse, og kan de overbevise diverse gruppe om at vi skal være positive, så er det da klart at foretrække! Sæt igang med det samme!

                              Det her er meget større end os, og som klub er vi nedrykningstruet, og vi har virkelig ikke brug for støj på linjen i disse tider.. Det påvirker simpelthen spillerne for meget, og hvis man troede det ikke kunne blive værre, så se hvordan de reagere de kommende kampe!
                              Lad os dog forhelvede lukke munden på medierne, og alle andre indflydelsesrige organisationer / mennesker som ikke vil os det godt. Væk med det! Og hvordan gør vi det? En opsang til Emil vil lukke al snak om dette emne, og der vil ikke komme flere negative responser fra medierne, den vil dø fuldstændig ud, og det har vi brug for! Jeg tror vi har brug for ro og en selvtillidsfyldt Emil Larsen for at sikre overlevelse.

                              Det gælder fandeme nedrykning det her, og vi er simpelthen nødt til at gøre noget, fordi ellers går det galt.. Jeg synes vi starter med at vise vores sande opbakning til klubben, og til vores spillere.. Emil er netop også den type, som lige har brug for at mærke vi ikke er ligeglade med ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                På den ene side er det klart, at det er helt urimeligt at råbe skældsord efter en spiller fra eget hold - især under kampen. Det skulle undre mig, hvis de andre spillere på ligefrem bliver styrket af at se, hvordan man bliver behandlet, hvis man ikke spiller godt i længere tid.

                                På den anden side er EL-sagen efterhånden temmelig speget. Det er vist ikke en hemmelighed, at EL ikke er den skarpeste kniv i skuffen med de snart mange udtalelser han er kommet med. Han har så tydeligt vist at han ikke er en teamplayer. Hvad gjorde han efter sine tåbelige udtalelser, da BIF-skiftet var glippet..... Han gav den max. gas mod BIF og pegede på sit knæ efter scoringen - en totalt ego-handling, som jo viser at han ikke spiller og kæmper for OB, men kæmper for sig selv og gav 110%, så han kunne hævde sig over for BIF. Det er så lidt i tråd med de gamle OB-dyder, som en Thomas Helveg f.eks. var garant for og det er det som har ødelagt forholdet mellem ham og os fans.

                                Han er (var) en dygtig fodboldspiller med en problematisk personlighed, som det ikke er lykkedes nogen OB-træner at tøjle. Hvordan får man hans ego til at spille i en holdsport - det har OB i hvert fald ikke været dygtige nok til.

                                Nu er vi bare kommet så langt ud, at der ikke er nogen vej tilbage. Folk vil blive ved med at råbe af ham og juble over udskiftningen af ham. Han kan naturligvis ikke i det scenarie spille sig ud af sin krise. Han er jo uden selvtillid og er ekstremt bange for at dumme sig. Det er jo til dels Oves skyld. Hvis han havde givet ham 2-3 kampe på andet-holdet og måske givet ham 10-15 minutter i slutningen af kampene havde der været indikeret at man ikke kan spille fast på OBs hold, hvis man ikke brænder igennem hver kamp. Det havde været til at acceptere som fan. Men det skete ikke og nu er det for sent i min optik.
                                Et godt og velovervejet indlæg.

                                Jeg er på den vogn, der har medlidenhed med Emil Larsen. Jeg hadede ham som pesten, da han havde sin lille eskapade med Brøndby, og jeg har ikke på noget tidspunkt efter det holdt synderligt meget af manden. Jeg har dog aldrig åbent kritiseret ham eller buhet eller lignende.

                                Mht. den her episode og hans seneste spil og attitude på banen, så ser jeg en såret mand, og det kan jeg sgu godt forstå.
                                Han har i en periode på i hvert fald halvandet år spillet i en klub og en by, som han ikke har motivationen til. Han vil jo ikke være her. Oveni det er han en meget upopulær skikkelse i Odense og på stadion, han får ikke nogen opbakning. Samtidig med, eller måske endda som en konsekvens af, er hans niveau dalet betragteligt fra at være en profil i superligaen og landsholdsudtagelse til snart ikke at være god nok til at spille på et bundhold i superligaen.
                                Han må være ekstremt frustreret over at være et sted, hvor han ikke vil være, hvor omverdenen ikke vil have ham, og hvor han ikke kan holde niveau. Det kan jeg egentlig godt sætte mig ind i, det kan ikke være en særlig fed situation.

                                Jeg har ikke noget problem med, at han sagde, som han sagde, selvom det var meget uprofessionelt. Jeg forstår ham, og jeg håber, at han rent menneskeligt kommer tilbage igen og finder en klub og et sted at være, hvor han har det godt. Det kan ikke være særlig fedt at bruge halvandet år af sin bedste alder som fodboldspiller på at være et sted, man ikke har lyst til at være og ikke præstere på det niveau, man kan.
                                Så kan man sige, at han skrev en kontrakt og forpligtede sig, og han får en god løn osv., men alle kan nok komme til et punkt, hvor man kan være så led ved situationen, at selv sådan nogle ting træder i baggrunden.

                                Ønsker ham alt godt fremover og håber, at han, om ikke andet, får en bare lidt værdig afsked med OB til sommer.

                                Comment

                                Working...
                                X