Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom EFB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
    Må sige jeg havde en lang tur hjem fra Esbjerg, der var ikke meget ved og køre helt der over for den indsats.. Men mom blir KL efterfulgt ag Ruud.. De ringeste var klart Emil l og Thomas m. De skaber intet.. Kryger for heller ikke meget ud af det på venstre fløj..
    K.L får min .
    Kryger , Lukas Jensen og 40% Toft må dele titlen som banens ringeste .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Det da klart at TM er "ringe" når han har et hold der ikke spiller bolden til ham stort set.

      Comment


        #18
        ................
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #19
          KL

          Comment


            #20
            Ove Pedersen

            Comment


              #21
              Jeg har ingen MOM, men Kryger, Henrik Toft, Emil Larsen og Kirkeskov får godt nok ikke meget ud af det...

              Comment


                #22
                MS
                Nu går fremad

                Comment


                  #23
                  Måske Mikkel Kirkeskov. Så dum at miste bolden i angrebet, og derefter Emil er hurtigere igen tilbage som han ... Det er ganske stor fodbold!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Ruud

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                      Må sige jeg havde en lang tur hjem fra Esbjerg, der var ikke meget ved og køre helt der over for den indsats.. Men mom blir KL efterfulgt ag Ruud.. De ringeste var klart Emil l og Thomas m. De skaber intet.. Kryger for heller ikke meget ud af det på venstre fløj..
                      Jeg mener så faktisk, at Emil var med i det meste af den smule vi skabte....f.eks afleveringen til Spellmann.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Jeg har ingen MOM, men Kryger, Henrik Toft, Emil Larsen og Kirkeskov får godt nok ikke meget ud af det...
                        Henrik Toft :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Jeg mener så faktisk, at Emil var med i det meste af den smule vi skabte....f.eks afleveringen til Spellmann.
                          Enig , hvis vi piller Emil ud af mandagens opstilling så står vi med en midtbane ribbet for teknik , fart og ideer , de er offensivt så lidt skræmmende at det må være en gave for enhver modstander .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Enig , hvis vi piller Emil ud af mandagens opstilling så står vi med en midtbane ribbet for teknik , fart og ideer , de er offensivt så lidt skræmmende at det må være en gave for enhver modstander .
                            Omvendt, så står vi med et lad foroverbøjet hoved mindre, i ca. 75% af kampen...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Omvendt, så står vi med et lad foroverbøjet hoved mindre, i ca. 75% af kampen...
                              Det kan du have helt ret i , men han skaber så alt det posetive vi har offensivt i hans korte aktive periode .
                              Så står vi tilbage med valget mellen pest eller kolera . Skal Emil spille så vi kan håbe på mål i de 25% af kampen han er på toppen , eller skal vi sætte endnu en spiller ind hvis eneste gavn er at han er med til at fylde holdkortet ?
                              Skal vi være utilfredse med en mand som evner noget i 22,5 min . Eller skal vi være utilfredse med en mand som ganske enkelt på ingen måder har evnerne til ligabold ?

                              Når man kigger på vores kanter og offensive midt så ser det godt nok tamt ud hvis vi plukker Emil og Falk ud .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X