Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ting vi lærte efter første kamp med OP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Fuldstændigt enig. Tråden er mere evaluering af en dårlig og super nervøs kamp fra spillerne; den har ikke stort set ikke noget med Ove Ps trænerevner at gøre - nok også derfor vi drifter over i ønsker/muligheder:-)
    Indrømmer gerne, at det var en søgt titel. Lad os bare sige, at det var i anfald af total lettelse jeg lavede den.
    2 gange træning med OP, og næsten samme hold ændre ikke verden. Venter spændt på hvad vi har lært når kampen mod EFB er overstået. De har spillet bedre end os, men er i samme båd. Det bliver kritisk hos fiskerne, såfremt vi vinder kampen. Jeg sælger den gerne for uafgjort. Det samme med Randers kampen, mens Hobro skal give 3 points (undervurderet eller ej).

    Comment


      #32
      Efter første kamp:
      1. Vi er gået fra zone til blokforsvar. Kæmpe fordel, idet spillerne nu kender deres defensive rolle
      2. Vi bruger zone opdækning på hjørnespark og folk er parate
      3. Mere aggressive på dødbolde
      4. Vi er ikke gode med bolden
      5. Toppel er stadig en dårlig teknisk målmand. Skændsel at ousager/toppel er foran Radza
      6. TM bliver bedre og bedre. Masser af fight og vilje

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Efter første kamp:
        1. Vi er gået fra zone til blokforsvar. Kæmpe fordel, idet spillerne nu kender deres defensive rolle
        2. Vi bruger zone opdækning på hjørnespark og folk er parate
        3. Mere aggressive på dødbolde
        4. Vi er ikke gode med bolden
        5. Toppel er stadig en dårlig teknisk målmand. Skændsel at ousager/toppel er foran Radza
        6. TM bliver bedre og bedre. Masser af fight og vilje
        Har du set Radza stå i en kamp på acceptabelt niveau ?
        Toppel reddede vores røv i søndags , hvis Radza kan levere bedre end det er det en gåde han kun er 3. Målmand i OB . Og endnu mere mystisk han er nede som 3-4 valg til U20 landsholdet , hvor han iøvrigt har lukket 6 mål ind i de 3 kampe han har fået der

        TM ligner 40 % Henrik Toft , mandens afslutninger stinker , jeg tror ikke han kommer til at blive tilnærmelsesvis god nok . Jeg vil skide fight og vilje et stykke hvis andre evner ikke er til stede , manden er købt til at lave mål , skal vi bruge en knokkel -pokkel mand i front kan vi smide Spellmann derop , han er alligevel ikke særdeles brugbar på midten da hans eneste evner også er fight og vilje , hvor overblik , boldfasthed og afleveringer halter groft .
        Kirkeskov viser også fin fight og vilje , heller ikke her er de øvrige nødvendige evner gode nok , samme kan siges om Ari .

        Måske groft sagt , men sådan har vi jo forskellige syn på det . Jeg er træt til døde af at se den type spillere i OB som ikke har de fornødne evner til de pladser de er købt ind til . Fight og vilje burde være en selvfølge i vores situation , men vi roder rundt hvor vi gær fordi evnerne mangler på flere pladser .
        Last edited by Magge; 07-10-2014, 22:58.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          TM har indtil videre vist en fin teknik, god evne til både at modtage bold med ryggen til mål, flække videre med hovedet samt at løbe dybt på forsvaret.

          Jeg synes det er søgt at kritisere hans afslutninger, han er jo dårligt blevet sat op til nogle endnu. Han skulle have scoret mod FCK, ja, og derudover er der vist ikke alverden vi kan kritisere ham for. Han har også et godt angriberinstinkt, har jeg noteret mig; han kommer ved indlæg foran sin oppasser og kommer først til bolden. Desuden har han et godt blik for sine medspillere. Jeg er ikke i tvivl om, at han bliver god for OB.

          Mange mål? Måske ikke.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Har du set Radza stå i en kamp på acceptabelt niveau ?
            Toppel reddede vores røv i søndags , hvis Radza kan levere bedre end det er det en gåde han kun er 3. Målmand i OB . Og endnu mere mystisk han er nede som 3-4 valg til U20 landsholdet , hvor han iøvrigt har lukket 6 mål ind i de 3 kampe han har fået der

            TM ligner 40 % Henrik Toft , mandens afslutninger stinker , jeg tror ikke han kommer til at blive tilnærmelsesvis god nok . Jeg vil skide fight og vilje et stykke hvis andre evner ikke er til stede , manden er købt til at lave mål , skal vi bruge en knokkel -pokkel mand i front kan vi smide Spellmann derop , han er alligevel ikke særdeles brugbar på midten da hans eneste evner også er fight og vilje , hvor overblik , boldfasthed og afleveringer halter groft .
            Kirkeskov viser også fin fight og vilje , heller ikke her er de øvrige nødvendige evner gode nok , samme kan siges om Ari .

            Måske groft sagt , men sådan har vi jo forskellige syn på det . Jeg er træt til døde af at se den type spillere i OB som ikke har de fornødne evner til de pladser de er købt ind til . Fight og vilje burde være en selvfølge i vores situation , men vi roder rundt hvor vi gær fordi evnerne mangler på flere pladser .
            ikke enig i Thomas Mikkelsen. Endnu. Han mangler en ordentlig makker ved sin side og nogle kanter der kommer med indlæg.
            Radza bekymrer mig også lidt. Hvis han ikke bliver 2. Målmand næste år bliver jeg rigtig bekymret

            Resten er jeg 100% enig i

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
              Efter første kamp:
              1. Vi er gået fra zone til blokforsvar. Kæmpe fordel, idet spillerne nu kender deres defensive rolle
              2. Vi bruger zone opdækning på hjørnespark og folk er parate
              3. Mere aggressive på dødbolde
              4. Vi er ikke gode med bolden
              5. Toppel er stadig en dårlig teknisk målmand. Skændsel at ousager/toppel er foran Radza
              6. TM bliver bedre og bedre. Masser af fight og vilje
              En skændsel???

              Den må du vist lige forklare lidt nærmere..?
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                En skændsel???

                Den må du vist lige forklare lidt nærmere..?
                Skændsel, som at klubben ikke tager radza med på bænken eller tør satse på ham i de vigtige kampe. Det nye ob, satse på ungdommen m.m. bør allerde have givet ham chancen.

                Toppen lever på sin vilje og held. Han ER en dårlig teknisk målmand. Kommer forkert ud, svag med fødderne, giver mange farlige returbolde og mangler overblik.
                Den eneste forklaring må være at radza mangler fysik

                Jeg forventer højere teknisk niveau af en 1. målmand i vores klub, end det som toppel viser.
                En kamp, hvor han heldigt/modigt stopper masser af 1ste skyd på mål, ændrer ikke min mening om toppel ikke er en målmand af høj klasse.

                Og ordet skændsel - ren provo overfor protokol fans :-) jeg synes ikke det er nuanceret at kigge på hans shotstopper egenskaber ;-)
                Last edited by mågen; 08-10-2014, 17:16.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Har du set Radza stå i en kamp på acceptabelt niveau ?
                  Toppel reddede vores røv i søndags , hvis Radza kan levere bedre end det er det en gåde han kun er 3. Målmand i OB . Og endnu mere mystisk han er nede som 3-4 valg til U20 landsholdet , hvor han iøvrigt har lukket 6 mål ind i de 3 kampe han har fået der

                  TM ligner 40 % Henrik Toft , mandens afslutninger stinker , jeg tror ikke han kommer til at blive tilnærmelsesvis god nok . Jeg vil skide fight og vilje et stykke hvis andre evner ikke er til stede , manden er købt til at lave mål , skal vi bruge en knokkel -pokkel mand i front kan vi smide Spellmann derop , han er alligevel ikke særdeles brugbar på midten da hans eneste evner også er fight og vilje , hvor overblik , boldfasthed og afleveringer halter groft .
                  Kirkeskov viser også fin fight og vilje , heller ikke her er de øvrige nødvendige evner gode nok , samme kan siges om Ari .

                  Måske groft sagt , men sådan har vi jo forskellige syn på det . Jeg er træt til døde af at se den type spillere i OB som ikke har de fornødne evner til de pladser de er købt ind til . Fight og vilje burde være en selvfølge i vores situation , men vi roder rundt hvor vi gær fordi evnerne mangler på flere pladser .
                  Vedr toppel - så ja, jeg vil også skide fight og vilje hvis andre egenskaber ikke er tilstede ;-)

                  Og TM viser mere end fight og vilje. Han har - imo - vist defensiv og offensiv spilforståelse. Jeg tror på han bliver bedre end vi har set pt

                  Comment


                    #39
                    Sys nu egentlig ogxå toppel har en god reksions evne :)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      1. Vi er langt mere ramt end forventet. Det kan tage
                      lang tid før vi får rystet TB’s manglende struktur væk.
                      2. Spillerne er dårligere end forventet. Vi har kun 4 spillere som ligger i den øverste halvdel i niveau, såfremt man trækker en streg, og placere alle spillere over /under en gennemsnitlig streg for ligaen. (EL, RF,ER og LN er eneste som vil komme i bedste halvdel). Toppel kommer på ugens hold, men mener ikke han er i top 6, nok en 7-8. øvrige spillere er den bløde, eller dårlige mellemvarer i ligaen.
                      3. EL har fået lyst til at spille og dermed kæmpe. Det kan blive en fordel især fordi RF desværre har glasben.
                      4. Generelt var der løbevillighed. Det ser ud til at alvoren er gået op for holdet.
                      5. Vi har ikke antydning af kvalitet på midtbanen. Det bliver en udfordring for OP.
                      6. TM kæmper godt. Tiden må vise om han kan løfte niveauet til Superliga niveau.
                      7. Toppel er klasser over Ousager.
                      8. OP har fortalt NT, at det er naivt at tro man kan spille boldbesiddende stil når man samtidig skære ned på budgettet. NT har måske forstået at strategien ikke holder. Gid de ville melde det ærligt ud.
                      9. Vi står bedre på defensive dødbolde, uden at det er perfekt. Der har ikke være tid til at arbejde på de offensive, som stadig stinker.
                      10. Lado og Bodul skal arbejde mere for holdet, hvis de vil på banen.
                      11. De kommer til at løbe meget i opstarten efter jul. Den her skal reddes på form. Især fordi ½ profferne for Hobro kan få problemer med formen ligesom sidste forår.
                      12. OP får aldrig lange negle.

                      Fyld selv på.
                      Jeg tror ikke OP kunne nå at præge spillerne synderligt meget til denne, hans første kamp. Derfor tror jeg ikke jeg lærte det store.

                      Ikke andet end at vi har et hold der logisk nok er nervøse for at sætte yderligere point til og derfor, når de overrasker alle og kommer foran, er bange for at tabe det igen. Og lige præcis på det punkt tror jeg vi er heldige at have OP. Han har sgu prøvet den slags før og han skal nok få noget selvtillid i spillerne.

                      i punkt 10 sætter du lidt bodul og lado i samme bås og det er faktisk en tanke jeg har haft: jeg håber ikke lado er den nye bodul. Hentet af TB(og JH) og en anelse dvask. Jeg tror og håber han bare lige skal i gang i ny klub og land og det skal han også have tiden til. Men kan ikke lade være med at tænke tanken alligevel..

                      Comment


                        #41
                        TM ligner 40 % Henrik Toft , mandens afslutninger stinker , jeg tror ikke han kommer til at blive tilnærmelsesvis god nok . Jeg vil skide fight og vilje et stykke hvis andre evner ikke er til stede , manden er købt til at lave mål , skal vi bruge en knokkel -pokkel mand i front kan vi smide Spellmann derop , han er alligevel ikke særdeles brugbar på midten da hans eneste evner også er fight og vilje , hvor overblik , boldfasthed og afleveringer halter groft .

                        ahrr, det synes jeg er en tilsnigelse som ikke er helt retfærdig overfor TM. Jeg ville hellere have en chimpanse i angrebet end Toft. TM er hurtigere, bedre spilstation og teknisk stærkere, end både Toft og chimpansen ;-) ikke at han er nogen storslået tekniker, men han er lige kommet fra 1. Division og jeg synes jeg kan spore fremgang i de kampe jeg har set. Jeg tror han skal have lidt tid og en solid makker og så skal han nok blive en udmærket Superliga spiller..

                        Comment

                        Working...
                        X