Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - SIF 04/10/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    spørgsmålet er vel også hvor meget selvtillid det giver at slå SIF efter at være spillet "ud af brættet" i en time af bundholdet og hive en lidt ufortjent sejr i hus
    Mon ikke alle spillerne er klar over, at det ikke var nogen ret god kamp. Jeg kunne ikke lade være med at tænke på, hvor mange nerver, der mon var på spil? Havde vi tabt kampen, så havde OB været den største direkte favorit til nedrykning efter næsten 1/3 ad sæsonen, nu ser det nærmest halv-hæderligt ud. Desværre kan vi ikke spille hver eneste kamp imod et ineffektivt Silkeborg-hold, og vi har da også spillet bedre her i efteråret imod AaB og FCM.

    De 3 points var vigtige, men hvis de ikke følges op af noget bedre spil og flere 'fortjente' points, så er det kun at pisse i bukserne for at holde varmen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Mon ikke alle spillerne er klar over, at det ikke var nogen ret god kamp. Jeg kunne ikke lade være med at tænke på, hvor mange nerver, der mon var på spil? Havde vi tabt kampen, så havde OB været den største direkte favorit til nedrykning efter næsten 1/3 ad sæsonen, nu ser det nærmest halv-hæderligt ud. Desværre kan vi ikke spille hver eneste kamp imod et ineffektivt Silkeborg-hold, og vi har da også spillet bedre her i efteråret imod AaB og FCM.

      De 3 points var vigtige, men hvis de ikke følges op af noget bedre spil og flere 'fortjente' points, så er det kun at pisse i bukserne for at holde varmen.
      jeg tror netop at spillerne ved det og hvis de fornemmer at de ikke er på højde med bundholdet kan sådan en sejr nærmest være værdiløs. Vi og de skal naturligvis glæde sig over 3 point og håbe at OP kan give dem noget mere struktur i spillet
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Mon ikke alle spillerne er klar over, at det ikke var nogen ret god kamp. Jeg kunne ikke lade være med at tænke på, hvor mange nerver, der mon var på spil? Havde vi tabt kampen, så havde OB været den største direkte favorit til nedrykning efter næsten 1/3 ad sæsonen, nu ser det nærmest halv-hæderligt ud. Desværre kan vi ikke spille hver eneste kamp imod et ineffektivt Silkeborg-hold, og vi har da også spillet bedre her i efteråret imod AaB og FCM.

        De 3 points var vigtige, men hvis de ikke følges op af noget bedre spil og flere 'fortjente' points, så er det kun at pisse i bukserne for at holde varmen.
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg tænker også at der er hårdt brug for et mere tydeligt hierarki på holdet, TBs system virker meget "fladt" i sin opbygning, så jeg håber OP kan få nogen naturlige "ledere" på banen. Her tror jeg Toppel, LN, Spellman og Emil og gerne RF(ham er jeg ikke sikker på er til det) ville være stærke nok til at påtage sig sig leder rollerne som dem der både går forest og styre en stram taktik som OP servere for holdet.
          HOBROs succes skyldes at de bevidst ikke har noget hiraki, siger de selv…… Og måske også at næsten alle gør andet end spille fodbold - især studerer. Det holder nok hjernen i bedre form.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            HOBROs succes skyldes at de bevidst ikke har noget hiraki, siger de selv…… Og måske også at næsten alle gør andet end spille fodbold - især studerer. Det holder nok hjernen i bedre form.
            Respekt for Hobros indsats. De kan naturligvis komme så langt foran, så de bliver svære at hente men....
            Sidste forår gik de døde netop fordi de ikke kan træne fuldtid. Det kan meget let ske igen. Hvis alle spilleres form falder lad os sige 5% så gør det en verden til forskel.
            Tåhyler - jeg ved ikke hvorfor du vil gøre vores spiller dumme. Jeg tror de er begavet som mennesker er flest.

            Comment


              Det er faktisk mod Esbjerg at vi runder kamp nr. 50 uden et straffespark... og om 8 dage er det præcist halvandet år siden...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                HOBROs succes skyldes at de bevidst ikke har noget hiraki, siger de selv…… Og måske også at næsten alle gør andet end spille fodbold - især studerer. Det holder nok hjernen i bedre form.
                det er jeg da helt bevidst om er tilfældet i Hobro, men det har jo åbenlyst ikke fungeret i OB, sikkert af flere forskellige grunde, så det er da fra min side en helt lavpraktisk overvejelse for at få den meget efterlyste og ønskede struktur i spillet. Det er jeg sikker på er et af OPs fikuspunkter i den næste tid.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Det er faktisk mod Esbjerg at vi runder kamp nr. 50 uden et straffespark... og om 8 dage er det præcist halvandet år siden...
                  Det jo alligevel sygt. Det må da være rekord i superligaen :p

                  Comment


                    Rapid'en er en bil hovedsagligt designet til det indiske/asiatiske marked... bliver sgu aldrig en sportsvogn;D

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Det er faktisk mod Esbjerg at vi runder kamp nr. 50 uden et straffespark... og om 8 dage er det præcist halvandet år siden...
                      Det er så også lettere at få straffespark, hvis a) man forsøger at drible ind i feltet og udfordre en direkte modspiller eller b) man ofte har flere/mange spillere i feltet. Ingen af delene har OB været særligt god til de sidste par år...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        +1
                        Jeg så noget nyt. Noget meget nyt.
                        jeg så en kryger, der blokerede, tacklede og løb, jeg så en Toppel tændt som aldrig før. Jeg så Emil runde 12 km fra en central plads, der passede ham glimrende, og gav ham en styrende rolle. Jeg så et OB hold der spiller for spiller viste individuelle kvaliteter og løbevillighed. Jeg så en 2-0 sejr og jeg så et hold der trods enorme individuelle kvaliteter ikke fungere som hold, men det tror jeg pokker. De har ikke trænet som et hold mere end 5 dage de sidste 812 af slagsen ! Der er lys forude

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
                          Jeg så noget nyt. Noget meget nyt.
                          jeg så en kryger, der blokerede, tacklede og løb, jeg så en Toppel tændt som aldrig før. Jeg så Emil runde 12 km fra en central plads, der passede ham glimrende, og gav ham en styrende rolle. Jeg så et OB hold der spiller for spiller viste individuelle kvaliteter og løbevillighed. Jeg så en 2-0 sejr og jeg så et hold der trods enorme individuelle kvaliteter ikke fungere som hold, men det tror jeg pokker. De har ikke trænet som et hold mere end 5 dage de sidste 812 af slagsen ! Der er lys forude
                          Er nu sikker på at Emil stod til lige over 10 km. Ikke 12 km

                          Comment

                          Working...
                          X