sys spillet mellem det første og andet mål var ja pinligt, hvor efter vi kommer på 2-0 kommer vi bedre med, men det er nu dejligt med en sejr hvor intet fungere. det de sejre der er vigtige at få
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - SIF 04/10/2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægsys spillet mellem det første og andet mål var ja pinligt, hvor efter vi kommer på 2-0 kommer vi bedre med, men det er nu dejligt med en sejr hvor intet fungere. det de sejre der er vigtige at få
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægsys spillet mellem det første og andet mål var ja pinligt, hvor efter vi kommer på 2-0 kommer vi bedre med, men det er nu dejligt med en sejr hvor intet fungere. det de sejre der er vigtige at få"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægsys spillet mellem det første og andet mål var ja pinligt, hvor efter vi kommer på 2-0 kommer vi bedre med, men det er nu dejligt med en sejr hvor intet fungere. det de sejre der er vigtige at fåBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet har været vores store problem i lang tid, og jeg kan ikke helt blive klog på om det er fordi spillerne mister troen på sig selv eller det er fordi vi "bare ikke er bedre" og bliver spillet af banen af bedre hold end os, eller værre endnu at det er begge dele
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægNår man er på stadion og kan se alle spillere samtidigt og se deres ansigtsudtryk og kropsholdning læser jeg det som om, at de bliver bange for at miste den føring de lige har skaffet. Når OB er bagud spiller de faktisk bedst - der har spillerne intet at miste. Jeg synes, at det er en naturlig mekanisme, når holdet mangler selvtillid efter 3 års nedtur. Men selvtillid er det sværeste at opbygge hos mennesker. Det mentale er sindsygt svært at arbejde med og hvis recepten hedder: sejre giver selvtillid - kan det jo blive et sisyfosarbejde!Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægspørgsmålet er vel også hvor meget selvtillid det giver at slå SIF efter at være spillet "ud af brættet" i en time af bundholdet og hive en lidt ufortjent sejr i hus
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJa, det må handle om at OP giver holdet nogle værktøjer som de tør prøve i kampene for så at se dem lykkes og så bygge på de fra. Der er jo fint pres på boldholder til træning, hvor der ikke er noget på spil!Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg tænker også at der er hårdt brug for et mere tydeligt hierarki på holdet, TBs system virker meget "fladt" i sin opbygning, så jeg håber OP kan få nogen naturlige "ledere" på banen. Her tror jeg Toppel, LN, Spellman og Emil og gerne RF(ham er jeg ikke sikker på er til det) ville være stærke nok til at påtage sig sig leder rollerne som dem der både går forest og styre en stram taktik som OP servere for holdet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægMeget enig, omend Emil nok er den sidste, jeg ville hæfte betegnelsen "naturlig leder" på. Udover at hans personlighed og fremtoning på banen så langt fra signalerer lederpotentiale, så er der jo rygter om at han ikke er særligt vellidt i truppen, så det bliver, tror jeg, voldsomt op ad bakke hvis OP vil forsøge at etablere ham som en lederskikkelse.Believe OB
Comment
-
Når man så kampen i går (suppen generelt) og så ser Real Madrid spille nu .... Så er jeg i tvivl om det overhoved er samme sportsgren..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNår man så kampen i går (suppen generelt) og så ser Real Madrid spille nu .... Så er jeg i tvivl om det overhoved er samme sportsgren...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment