Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - SIF 04/10/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Dommerne kan jo ikke altid være med os , men ja det var skidt dømt ..
    Ruud har indrømmet at han lavede straffesparket :)

    Comment


      Prøv nu for fanden og glæd jer over 3 point .nej spillet var ikke godt idag. Hvis I troede at OP kunne ændre en hel masse på 2 træninger, så er I sgu naive! Undskyld mig������men giv nu holdet og OP en chance. 5-6 kampe fra nu af, så kan vi begynde at bedømme hans indflydelse på holdet, og om holdet er villige til at omsætte hans ideer konstruktivt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Så vigtigt med en sejr.

        Rent spillemæssigt er det altså stadig bare noget hø. Umiddelbart tror jeg vi er det dårligst spillende hold i ligaen. Heldigvis er indstillingen på plads og heldigvis virker det til Ove har en helt klar plan for hvordan det her skal ordnes, for det er godt nok op ad bakke. Vi er altså ringe på bolden, det er vi godt nok. Håber sejren giver så meget selvtillid, så der er mindre ild i bolden næste gang.

        Falk er måske også med næste gang, det kan løfte vores kontrafase meget.

        Lidt ærgerligt hvis vi har købt katten i sækken med Lado. Håber vi får gjort plads til ham.
        ja det er godt nok skidt hvis de har set forkert med Lado..
        så har vi bare 2 dyre ubruglige angribere på bænken i stedet for 1

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          vi har ham, han er bare skadet lidt for ofte og nok ikke helt på niveau med Jakob p., trods alt - schoop
          Schoop er da ikke i nærheden af JP's klasse.. Topform eller ej

          Comment


            Toppel:

            http://www.bold.dk/nyt/travl-ob-keep...krig-paa-banen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
              Ruud har indrømmet at han lavede straffesparket :)
              Nej, han har sagt at der var berøring. Straffesparket blev dømt på KL, ud fra de artikler jeg har læst.

              :)
              OBeliever

              Comment


                Ove P

                http://www.bold.dk/nyt/ove-p-heroisk-indsats-af-holdet

                Comment


                  Toppel takker Høgh for strafferedning og Ruud skrider fra interview

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5121951.ece

                  Comment


                    Forfærdelig indsats efter 1. mål og halvlegen ud, lignede samme gamle gænge efter 1. mål overlade alt initiativ til modstanderen.

                    Men meget opløftende med 2. halvleg hvor vi kom meget mere med.

                    Comment


                      Jeg syntes stort hele holdet kæmper godt i dag, jeg ville dog ønske Kirkeskov kom på bænken han bliver sat og overspillet hele tiden, Diarra tilbage på den plads. EL har nogle gode pres aktioner og kommer op og presser, men mangler lidt i hans tilbage løb, han ser til tider meget langsom ud. Dog Toppel der står en stor kamp. Nu må vi håbe Esbjerg og Sønderjyske smider points..

                      Comment


                        dagens positive, udover sejren og Toppel, er at spillerne bakkede hinanden op..EL klappede Lasse Kryger på skulderen på et tidspunkt i anden halvleg ,Lasse Nielsen og Ruud krammede(næsten for meget :-D ) da kampen blev fløjtet af..og at Emil Larsen virkede mere som en holdspiller end længe set(selvom der er et stykke vej endnu...) ... men de fjorten dages landskampspause rammer heldigt ;-)
                        Vi skal bare vinde resten ....

                        Comment


                          Hvad stod der på dagens Tifo ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            transfervinduet er desværre lukket
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg mangler ord for hvor lettet jeg er...
                            fed fed følelse
                            Enig, det er helt vildt hvor vigtig den sejr er. Der er stadig en masse at arbejde med, men nu har Ove 2 uger til at finjustere. Der er ingen tvivl om at vi organisatorisk kan blive langt mere afklarede i vores spil.

                            Comment


                              Lidt mærkeligt at en del folk var overrasket over, hvor lidt vi skabte og hvor lidt vi havde bolden. Det vi så i dag, er den måde Ove P. gerne vil spille på. Stå dybt på banen, sparke bolden langt væk når man erobrer den og håbe på den rammer en holdkammerat og så sætte spillet deroppe fra. Som både ham selv og Spellman sagde inden kampen, så vil vi fremadrettet gøre alt for at holde nullet, så vi er sikre på det ene point. Det var ikke smukt i dag, og det bliver det næppe, men hvis vi får point oftere end hvad det hidtil har været, så er jeg fint tilfreds.

                              Comment


                                Må bide min kommentar om EL i mig, han var vist banen hurtigste i dag :) så dejligt og kunne blive modbevist på den måde...

                                Comment

                                Working...
                                X