Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Selvransagelse og det nye OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nu kom Carroll jo ind fordi der kom nogle vigtige kampe samtidig med at Lindegaard blev skadet, og han kunne fås forholdsvis gratis (er i tvivl om det var helt gratis).

    Men giver ret Lindegaard, havde jeg også gerne set fået et større gennembrud.

    Comment


      #17
      Diskussionen om Brink er vanvittig hypotetisk, en gratis omgang. Realiteterne er, at Brink på grund af forskellige omstændigheder, ingen fremtid havde i klubben. Længere er den bare ikke.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Diskussionen om Brink er vanvittig hypotetisk, en gratis omgang. Realiteterne er, at Brink på grund af forskellige omstændigheder, ingen fremtid havde i klubben. Længere er den bare ikke.
        Faktisk ret enig

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Jamen det er rigtigt med ledelsen, at de nok har stillet vældige midler til rådighed. Men synes det hele falder tilbage på om KB kunne og ikke mindst ville ændre strategi. Det kan vi vel egentlig kun gisne om.

          Min anke er bare, at hvis KB havde været talenternes mand, kunne han have sagt farvel til Lars O og hevet en ind der ville bruge folk som Eriksen, lindegaard, matti osv.
          Som det bliver skrevet længere nede er KB snakken nok hypotetisk, men fik dog lige lyst til at skrive at såvidt jeg husker var der folk med indsigt i tingendes tilstand på det tidspunkt i OB, der gav udtryk for at forlængelsen med Lars Olsen bestemt ikke var med Kim Brinks gode vilje!!!
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Som det bliver skrevet længere nede er KB snakken nok hypotetisk, men fik dog lige lyst til at skrive at såvidt jeg husker var der folk med indsigt i tingendes tilstand på det tidspunkt i OB, der gav udtryk for at forlængelsen med Lars Olsen bestemt ikke var med Kim Brinks gode vilje!!!
            Den har jeg ikke hørt før, men hvis TC har siddet og leget stærk mand på daværende tidspunkt er det vel ikke umuligt.. Nok nærmere problematisk. Men ja, who knowes :-)

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Jamen det er rigtigt med ledelsen, at de nok har stillet vældige midler til rådighed. Men synes det hele falder tilbage på om KB kunne og ikke mindst ville ændre strategi. Det kan vi vel egentlig kun gisne om.

              Min anke er bare, at hvis KB havde været talenternes mand, kunne han have sagt farvel til Lars O og hevet en ind der ville bruge folk som Eriksen, lindegaard, matti osv.
              Det kunne han jo sådan set have blevet nød til, det var jo ikke hans job at udstikke de overordnede budgetter... men ja, det er bestemt gisninger, jeg har bare lidt svært ved at se hvad KB skulle kunne have gjort ringere, og jeg ved da heller ikke hvor meget budgetterne ændrede sig i tiden efter...

              Det er selvfølgelig rigtigt nok, han havde jo ansvaret for strategier og planer, hvad der skulle satses på og hvad der kom i baggrunden, der kan jeg kun erklære mig enig...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Ja, okay så... vi dropper emnet igen, hvor om alting er, bliver det da spændende af følge KB i Hobro nu, der bliver der da tale om at fungere i ligaen med et lavt budget...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Ja, okay så... vi dropper emnet igen, hvor om alting er, bliver det da spændende af følge KB i Hobro nu, der bliver der da tale om at fungere i ligaen med et lavt budget...
                  +1

                  Comment


                    #24
                    Det er jo altid let i bagklogskabens lys, men for mig at se var det helt rigtigt, at fyre Kim Brink han resultater efter OB har også været yderst tvivlsomme, han var meget medvirkende til at FC Fyns økonomi blev kørt i sænk, med voldsomme bonus kontrakter - det gik også helt galt i VB og nu må vi se hvad han kan gøre af gavn eller ugavn i Hobro, han er vist kun ansat som konsulent. Jeg er dog mere i tvivl med Lars Olsen og Viggo Jensen, jeg ved godt at de ikke vandt det mesterskab, men det var pokkers meget sjovere at komme på stadion da vi vandt kampe, uanset at det ikke var boldbesidende spil.

                    Comment

                    Working...
                    X