Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kirkeskov må være færdig på den venstre back - bliv nu klar Barret!

Comment

fuck vi var heldige der.....pivåbent og kun takket være en elendig afslutning fra brønshøj er vi ikke nede med mere end 1

Comment

Det er jo et OB-hold i opløsning

Comment

pyha stadig uden bodul
          Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

Comment

Haha, Carsten Werge mener først, at Desler er midterforsvarer/Def midt, og nu, at Greve er forsvarspiller. Hvis man ikke ved hvad man snakker om bør man nok bare lade vær med at sige noget..

Comment

Og så lige snydt for et straffe....vi taber sgu den her....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

hehe ja

Comment

Som de spiller, kan det vel være ligegyldigt hvor de er placeret?

Comment

Kirkeskov har det godt nok heller ikke nemt i dag, han får jo ingen hjælp, og skal samtidig være pædagog for Emil... som må stå foran Kirkeskov i køen hvad angår en tur på bænken...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

nej vi taber fanme ikke
                      men de spiller af helvede til

Comment

Det er pinligt ud over alle grænser, Kirkeskov er bare ikke god nok lige nu,. Værst af alt spillerne tror ikke på det.
                        De viser ikke noget som helst. Jeg det er sgu hårdt at være Ob' er for tiden. Ledelsen er jo lige så stille ved at afvikle klubben

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          enig - men tror ikke det bliver på baggrumd af nederlag i dag, men det er klart det letter ikke presset på ham....og taber vi de næste 2 kampe så begynder det at lugte af en fyreseddel....
                          Tja jeg synes det lugter af fyreseddel med den start vi har fået og et vet nederlag til første divisions bundhold betyder forhåbentlig en del. Men det er sgu en svær situation vi er i. Det der med chok-effekter ved træner fyringer er der ikke realiteter bag og hvem kan ændre på situationen som den er nu? En af Ove'rne. Jeg tror det faktisk ikke. Vi har brug for en type a la Rioch. Mandskabspleje bliver kodet ordet, hvis man spørger mig.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                            Jeg er enig i, at han sidder med ansvaret, det har bare ingen konsekvenser haft i mere end to sæsoner.. Jeg forestiller mig at, at han giver manglende marginaler skylden, og så er det ligesom det.
                            Nej. TB er ikke en tåde. Han kan jo godt se at vores spil ikke hænger sammen. Kommer der fraser bliver det nok at vi må hurtigt videre og stå sammen etc.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Der må og skal ske noget ganske drastisk i OB nu... Hvis ikke, står den helt sikkert på 1. div. næste år. Og det er jeg ikke sikker på, at klubben har råd til.
                              Det her er pinligt at se på.
                              Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Hvor dumt er det lige og tage Mikkelsen ud. Har manden ingen hjerne???
                                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                                Kristian Morre

Comment

Working...
                                X