Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Peter Jørgensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Okay, det var ikke så lidt du fik tolket det indlæg til... men så vil jeg da lige slå fast, at det handlede ikke om at EPJ skulle være umoden eller skulle klandres for noget, i så fald havde jeg jo skrevet det...det er bare et spørgsmål/undren, INTET andet... 3 uger er meget hurtigt...
    Du skrev, om OB ikke kendte psyken godt nok, om EPJ ikke vidste, hvad gik ind til.

    Jeg kan ikke se, at tre uger er meget hurtigt, når lejeaftalen kun er til årsskiftet. Jeg vil da også mene, at EPJ sagtens kan vurdere på tre uger, om det kan lade sig gøre i forhold til hans skole.

    Og hvordan skulle OB eller EPJ (eller Roskilde for den sags skyld) kunne vide, hvordan det passede med hans skole og øvrige forpligtelser, før han havde prøvet det?

    Jeg mener ikke rigtig, jeg tolker noget ud fra dit indlæg. Andet end, at du stiller spørgsmålstegn ved en 18-årig deltidsprofessionel fodboldspiller, som stadig går i gymnasiet. Jeg ser ikke problemet i, at han selv vælger at ophæve lejekontrakten, og jeg synes ikke det er på sin plads, at vi stiller spørgsmålstegn ved EPJ's personlige beslutninger i forhold til, hvad han kan og ikke kan. Det kan du gøre ved en fuldtidsprofessionel, som har været i gamet i længere tid end et par måneder, og som høster en noget højere hyre end EPJ.

    Men det er jo bare min holdning, og den er ikke bedre end din :)

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
      Du skrev, om OB ikke kendte psyken godt nok, om EPJ ikke vidste, hvad gik ind til.

      Jeg kan ikke se, at tre uger er meget hurtigt, når lejeaftalen kun er til årsskiftet. Jeg vil da også mene, at EPJ sagtens kan vurdere på tre uger, om det kan lade sig gøre i forhold til hans skole.

      Og hvordan skulle OB eller EPJ (eller Roskilde for den sags skyld) kunne vide, hvordan det passede med hans skole og øvrige forpligtelser, før han havde prøvet det?

      Jeg mener ikke rigtig, jeg tolker noget ud fra dit indlæg. Andet end, at du stiller spørgsmålstegn ved en 18-årig deltidsprofessionel fodboldspiller, som stadig går i gymnasiet. Jeg ser ikke problemet i, at han selv vælger at ophæve lejekontrakten, og jeg synes ikke det er på sin plads, at vi stiller spørgsmålstegn ved EPJ's personlige beslutninger i forhold til, hvad han kan og ikke kan. Det kan du gøre ved en fuldtidsprofessionel, som har været i gamet i længere tid end et par måneder, og som høster en noget højere hyre end EPJ.

      Men det er jo bare min holdning, og den er ikke bedre end din :)
      Jeg skrev også, om det kunne være Roskilde der ikke havde set rigtigt... det var bare en række muligheder, formet som et spørgsmål...

      Jeg stiller spørgsmål/undrer mig ved forløbet... Hvad der tager 14 dage eller mindre at erfare for en ung mand, burde have været spottet af de professionelle mennesker der er inde over, man gør jo ikke dette for sjov, eller for første gang, men fordi man mener det vil gavne den unge spiller man har i stald, og så må det sgu ikke ende med sådan et nederlag for "knægten", og også står og må undskylde i medierne(Det har jeg nu i øvrigt respekt for han gør)
      Det må jo tydeligvis slet ikke have fungeret, når stikket hives så hurtigt... (Kan det være at det måske ikke har været så meget i OBs interesse, som EPJ selv at skulle udlejes)

      ... men ja, vi har jo bare hver vores holdning omkring tidsperioden i det, og ved da også godt at vi mennesker er indrettet forskelligt, så der er ikke noget der er rigtigt eller forkert, andet end hvad EPJ selv føler... men ærgerlig kapitel...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        hvorfor ikke?
        vi er ellers noget tynde i forsvaret..
        Det står i historien på ob.dk

        http://www.ob.dk/artikel/emil-peter-...l-aadalen.aspx

        Emil Peter Jørgensen kan resten af efteråret træne med i OB, men han vil ikke være spilleberettiget i de officielle turneringer og må derfor nøjes med at spille på reserveholdet i OB.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Som skrevet ... Før det bliver mere alternativt hvilket jeg mener at både Spelmann og Desler er..
          ganske enig ikke flere af den salgs opstillinger hvis vi kan undgå det

          Comment

          Working...
          X