Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Derfor skal der ikke være Pyro/kanonslag til fodbold.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Derfor skal der ikke være Pyro/kanonslag til fodbold.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5019907.ece

    Til personen som kastet det kanonslag, stå frem, være en mand og stå ved din handlinger.

    Selvom det ikke er den værste skade, så kunne det jo være gået meget mere galt, men skulle jo aldrig være sket.

    #2
    Jeg har sagt og skrevet det før, fyrverkeri høre ikke hjemme på et stadion.
    og ja personen bag dette burde stå frem.

    Men de kyllinger der smuler fyrverkeri ind og der efter kaster det væk tændt for ikke at blive opdaget, bliver aldrig mænd, så skal vi dette onde til livs kan du kun ske ved vi andre bliver mænd, og råber op når der sker noget.

    Det vil jeg fra nu af, for jeg vil ikke stå i en situation hvor noget fyrverkeri jeg kunne havde stoppet skader en anden person.

    Comment


      #3
      Ja ja ja den har vi hørt fra dig mange gange før - så intet nyt under solen der.
      Til gengæld er vi også rigtig mange, som til enhver tid vil kæmpe for lovligheden i at kunne bruge lys på tribunen - men ikke kanonslag.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
        Ja ja ja den har vi hørt fra dig mange gange før - så intet nyt under solen der.
        Til gengæld er vi også rigtig mange, som til enhver tid vil kæmpe for lovligheden i at kunne bruge lys på tribunen - men ikke kanonslag.
        vel heller ikke så meget nyt fra dig der. "rigtig mange" skriver du vil kæmpe for legalisering af lys. Har du et bud på hvor mange "rigtig mange" er? 20 måske, eller 300, måske 1000 eller flere. Personligt tror jeg ikke tallet er særlig stort, og under alle omstændigheder er der nok pænt lang vej igen, med alle de tilfælde der har været hvor der er blevet kastet med skidtet.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
          Ja ja ja den har vi hørt fra dig mange gange før - så intet nyt under solen der.
          Til gengæld er vi også rigtig mange, som til enhver tid vil kæmpe for lovligheden i at kunne bruge lys på tribunen - men ikke kanonslag.
          Blandt disse "genier" er der så ikke bare én, der tænker: Kampen om legalisering går ikke igennem direkte trods, men dialog? Man får aldrig det legaliseret, i nogen som helst former, hvis man bliver ved med at trodse forbuddet, og heller aldrig hvis man ikke hjælper med at udpege de klaphatte, der så bringer kanonslag med ind på stadion og dermed bare er med til at sætte endnu mere tyk streg under, hvorfor der er nogen, der mener, det bør være forbudt på alle tidspunkter og under alle omstændigheder?

          Man skulle f.eks tro, at der var nogen blandt de, forholdsvis, få medrejsende fans i Herning, der så hvem der kastede det kanonslag, og så give ham nogle alvorlige dummeslag og lade ham tage sin straf, for dermed at vise overfor dem man skal overbevise om det fede ved lys på tribunen, at man faktisk er værd at tage en dialog med?

          Kender du udtrykket at "grave sin egen grav?"

          MvH ChrisOB
          Last edited by ChrisOB; 14-09-2014, 09:49.
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
            Ja ja ja den har vi hørt fra dig mange gange før - så intet nyt under solen der.
            Til gengæld er vi også rigtig mange, som til enhver tid vil kæmpe for lovligheden i at kunne bruge lys på tribunen - men ikke kanonslag.
            Det lyder som en myte efterhånden, kun vagt i live af enkelte personer... Det er lidt som når der står 3 mennesker til en koncert, og tror at hele verden bare synes det er mega skægt at de har taget en lomme-lazer med... men i virkeligheden er folk jo bare pisse trætte af den slags efterhånden...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Der skal bare gælde samme regler for kanonslag som for lys, man må ikke kaste med dem......
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Der skal bare gælde samme regler for kanonslag som for lys, man må ikke kaste med dem......
                fint forslag :) så kan vi også kende dem der kaster kanonslagene........eller har haft dem med een gang ;)
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  fint forslag :) så kan vi også kende dem der kaster kanonslagene........eller har haft dem med een gang ;)
                  Ja de sprænger kun to, og så er det slut.:-)
                  Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                    Ja de sprænger kun to, og så er det slut.:-)
                    Tre, hvis de tager det sidste mellem tænderne. Hvilket jeg da personligt vil opfordre til...
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Tre, hvis de tager det sidste mellem tænderne. Hvilket jeg da personligt vil opfordre til...
                      det må de så gøre derhjemme foran skærmen. Det bliver noget værre svineri på stadion 😜
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Jeg er sgu "rystet" over, at "det" fortsætter. Findes der virkelig mennesker, der ikke kan tænke sig til at kanonslag i menneskemængder potentielt kan være livsfarligt? Og i hvert fald invaliderende.
                        Eller er disse individer af den menneskelige race blot pisse ligeglade og blot ude på at markere sig pga en lille p..?

                        Håber der en gang for alle bliver sat en stopper for de kanonslag - om ikke andet så via selvjustits
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #13
                          jeg vil slet ikke forsvare hvad der er sket for det høre ingen steder hjemme, og jeg håber at dem der har gjort det bliver fundet, men jeg vil gerne have en forklaring på hvorfor skal familie afsnittet altid være ved siden udeholdets fans, hvis man spørger mig er det da den sikre måde hvorpå vi lære vores kommende super fans dårlig opførsel, både hvad det angår pyro men da også verbalt. og det er da et under at der ikke er sket noget før nu,

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5019907.ece

                            Til personen som kastet det kanonslag, stå frem, være en mand og stå ved din handlinger.

                            Selvom det ikke er den værste skade, så kunne det jo være gået meget mere galt, men skulle jo aldrig være sket.
                            Pyrotekning hører i DEN grad hjemme til fodbold - Kanonslag gør ikke!

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jeg er sgu "rystet" over, at "det" fortsætter. Findes der virkelig mennesker, der ikke kan tænke sig til at kanonslag i menneskemængder potentielt kan være livsfarligt? Og i hvert fald invaliderende.
                              Eller er disse individer af den menneskelige race blot pisse ligeglade og blot ude på at markere sig pga en lille p..?

                              Håber der en gang for alle bliver sat en stopper for de kanonslag - om ikke andet så via selvjustits
                              der er vel ingen grund til selvJUSTIST det er vel også nok med en anmeldelse eller i yderste tilfælde civil tilbageholdelse indtil der er vagter og senere betjente der kan tage over. Så må der være grundlag for en politisag.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X