Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Har på intet tidspunkt nævnt Jønne. Han har været her længe nu og har over længere tid vist at han ikke er det vi leder efter på venstrekant..
    Og ja.. Det var tilladt at forlange mere af KEP. Og det var tilladt at kritisere ham for hans indsats..

    Men det var ikke min pointe
    Nu skal vi huske på at KN elsker Jönne, ellers ville han ikke bruge ham hele tiden.
    Det værste er bare at Jönne ikke har det der skal til for at være i OB.
    Og sådan er det bare.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Nu skal vi huske på at KN elsker Jönne, ellers ville han ikke bruge ham hele tiden.
      Det værste er bare at Jönne ikke har det der skal til for at være i OB.
      Og sådan er det bare.
      Det er desværre korrekt. På trods af hans gode topniveau, så udligner det langt fra hans urimelige lave bundniveau.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Det er desværre korrekt. På trods af hans gode topniveau, så udligner det langt fra hans urimelige lave bundniveau.
        Nu siger du lave bundniveau.
        Ud fra hvad jeg har set ligner det lidt at han faktisk bliver dårligere og dårligere, så er i tvivl om han har et bund niveau.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Det er desværre korrekt. På trods af hans gode topniveau, så udligner det langt fra hans urimelige lave bundniveau.
          Det er SÅ træls, for vi ser jo i glimt hvad han kan... der er bare for få af de glimt, og der er for længe imellem dem...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Det er SÅ træls, for vi ser jo i glimt hvad han kan... der er bare for få af de glimt, og der er for længe imellem dem...

            Mvh

            MaxHH
            samme som med Joan og der er da slet ikke plads til to af den slags på et hold med så ringe reserver .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Jvb fusionerer

              http://www.fyens.dk/odense/Store-mus...rtikel/3190912

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det virker lidt som om at begge bureauer kæmper for livet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Det virker lidt som om at begge bureauer kæmper for livet
                  Ja det gør det. Havde JVB ikke været inde under OSE’S vinger tror jeg at de var gået konkurs

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ja det gør det. Havde JVB ikke været inde under OSE’S vinger tror jeg at de var gået konkurs
                    Jeg ved lidt om det og kan fortælle at Culture Club kørte med overskud.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Jeg ved lidt om det og kan fortælle at Culture Club kørte med overskud.
                      Og det gjorde JVB ikke så vidt jeg ved

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Og det gjorde JVB ikke så vidt jeg ved
                        Nix.
                        De manglede en af dem der forlod dem.
                        Redigeret.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-kompensation/

                          Vi vil have kompensation for det økonomiske tab i forbindelse med FCK-kampen. Jeg forstår som de fleste andre godt kravet. Jeg ved dog at FCK imødekom ift. OB en løsning, i forhold til både det økonomiske og det sikkerhedsmæssige.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-kompensation/

                            Vi vil have kompensation for det økonomiske tab i forbindelse med FCK-kampen. Jeg forstår som de fleste andre godt kravet. Jeg ved dog at FCK imødekom ift. OB en løsning, i forhold til både det økonomiske og det sikkerhedsmæssige.
                            Den må du gerne lige uddybe. Det har da ikke været fremme på noget tidspunkt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Den må du gerne lige uddybe. Det har da ikke været fremme på noget tidspunkt.
                              Ud fra hvad jeg har fået at vide, så tilbød FCK at købe billetter svarende til et normalt FCK-besøg, ligesom jeg ved at de to klubber har været i dialog om sikkerheden omkring kampen. Om der har været betingelser ift. billetterne ved jeg ikke med sikkerhed, men jeg ved at OB afslog tilbuddet fra FCK.
                              Hvorfor ved jeg ikke.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                                Ud fra hvad jeg har fået at vide, så tilbød FCK at købe billetter svarende til et normalt FCK-besøg, ligesom jeg ved at de to klubber har været i dialog om sikkerheden omkring kampen. Om der har været betingelser ift. billetterne ved jeg ikke med sikkerhed, men jeg ved at OB afslog tilbuddet fra FCK.
                                Hvorfor ved jeg ikke.
                                Lyder sgu godt nok mystisk...

                                Comment

                                Working...
                                X