Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Har man endnu ikke vil jeg anbefale at man hører SFÅ’s gennemgang af OS&E regnskabet.

    De kommer ikke hele vejen rundt men der er nogle gode betragtninger selvom der også er et par letkøbte oplæg ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Måske skyldes NTs tilbageholdenhed, at han på et år har tabt over halvdelen af sin formue

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Måske skyldes NTs tilbageholdenhed, at han på et år har tabt over halvdelen af sin formue
        Faktisk? Det lyder virkelig vildt. Hvordan skete der?
        Og skal han købe ny vaskemaskine nu ved L'easy? ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Faktisk? Det lyder virkelig vildt. Hvordan skete der?
          Og skal han købe ny vaskemaskine nu ved L'easy? ;-)
          Det vurderes at hans formue faldt med 2,9 milliarder fra 2022 til 2023

          En del skyldes hans indtog i finansverdenen (Facitbank).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Det vurderes at hans formue faldt med 2,9 milliarder fra 2022 til 2023

            En del skyldes hans indtog i finansverdenen (Facitbank).
            Indtog. Han havde en tvivlsom bank i Norge.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

              Indtog. Han havde en tvivlsom bank i Norge.
              Det har jeg aldrig hørt noget om, men Facitbank har kunder i både Danmark, Sverige og Norge.

              Ved dog han tabte rigtig mange penge på Gudme Raaschou Bank.
              Last edited by Online; 24-04-2024, 09:38.

              Comment


                Ja det er godt nok gået den forkerte vej, siden han for ikke så mange år siden lå i top-10 i DK med tæt på 10 milliarder i formuen.

                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Ja det er godt nok gået den forkerte vej, siden han for ikke så mange år siden lå i top-10 i DK med tæt på 10 milliarder i formuen.
                  Ja, i dag ligger formuen på omkring 2 milliarder, hvor størstedelen vel er bundet i mursten.
                  Last edited by Online; 25-04-2024, 08:39.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Ja det er godt nok gået den forkerte vej, siden han for ikke så mange år siden lå i top-10 i DK med tæt på 10 milliarder i formuen.
                    Måske skulle han koncentrere sig mindre om fodbold så

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Det har jeg aldrig hørt noget om, men Facitbank har kunder i både Danmark, Sverige og Norge.

                      Ved dog han tabte rigtig mange penge på Gudme Raaschou Bank.
                      Jeg husker kun hans bank havde alvorlige sager om ågerrenter.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                        Jeg husker kun hans bank havde alvorlige sager om ågerrenter.
                        Er det ikke folkedomstolens øffen over renterne i L'EASY, du hentyder til? (han var vel én af de første der tilbød udlejning af hvidevarer/elektronik eller finansiering ved køb)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Er det ikke folkedomstolens øffen over renterne i L'EASY, du hentyder til? (han var vel én af de første der tilbød udlejning af hvidevarer/elektronik eller finansiering ved køb)
                          Jeg tror den hedder eller hed Thorn. Jeg er helt sikker på han blev kritiseret for ublu renter i Norge og det var flere år før hans nyeste eventyr i bankverdenen.

                          Comment


                            Bold.dk har en artikel om klubbers stadionleje. Man skal betale for at læse med. Hvordan står OB og Odense Kommune mon der?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                              Jeg tror den hedder eller hed Thorn. Jeg er helt sikker på han blev kritiseret for ublu renter i Norge og det var flere år før hans nyeste eventyr i bankverdenen.
                              Ja, han ejer Thorn i Norge og Sverige, som ikke er en bank, men et finansieringsselskab.

                              Lyder ellers til at kunderne overvejende er glade

                              https://dk.trustpilot.com/review/thorn.se?languages=all

                              Firmaet er jo det, som L'EASYs kunder oftest bruger, da det jo er et underselskab.
                              Last edited by Online; 26-04-2024, 11:45.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Ja, han ejer Thorn i Norge og Sverige, som ikke er en bank, men et finansieringsselskab.

                                Lyder ellers til at kunderne overvejende er glade

                                https://dk.trustpilot.com/review/thorn.se?languages=all

                                Firmaet er jo det, som L'EASYs kunder oftest bruger, da det jo er et underselskab.
                                Beklager jeg ikke husker bedre, men tro mig. jeg ved jeg har ret her. Måske er det ikke Thorn så.

                                PS: tro ikke for meget på Trustpilot .

                                Comment

                                Working...
                                X