Skræmmende hvor dårlige FCK er.... Desværre er vi ikke en skid bedre selv :-(
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCK 31/08/2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg+1
Det virker dog som om at at de mange blinde fanatiske fans herinde fortsætter med at sluge OB-flosklerne der til stadighed bliver udmeldt fra ledelsen. *suk* Vågn dog op!
Kan man ikke spille op med PIVRINGE FCK anno idag, så har man INTET at gøre i Superligaen.
Velkommen i 1. div. Odense Boldklub!
Jeg er bare af den lidt naive forestilling at de færreste præsterer bedre af at blive svinet til - men sådan er vi jo allesammen så forskellige.
Comment
-
Ét skridt frem de sidste par runder og nu to tilbage igen. Vi har intet at byde på overfor det måske ringeste københavn hold i 10-12 år. Jeg er efterhånden nået dertil, hvor jeg bliver overrasket, hvis vi bliver oppe i denne sæson. Med mindre der kommer en Brøndby sugar daddy og smider lidt midler efter to-tre markante profiler her i 11. time.Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlægÉt skridt frem de sidste par runder og nu to tilbage igen. Vi har intet at byde på overfor det måske ringeste københavn hold i 10-12 år. Jeg er efterhånden nået dertil, hvor jeg bliver overrasket, hvis vi bliver oppe i denne sæson. Med mindre der kommer en Brøndby sugar daddy og smider lidt midler efter to-tre markante profiler her i 11. time.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Roost Se indlægBare for dårligt at kl ikke får sparket ordenligt væk. Endnu engang koster de målet nede bagved trist men er blevet en dårlig vane vi er ikke der hvor vi skal være hele kampen igennem, og skaber generalt for få chancer bliver en meget lang sæson. Igen os der sætter FCK igang :-(
Vi er nød til at hente Hallgrimur nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJa, Kasper Larsen får en tumpet assist på det mål. Det er ikke noget godt forsøg på en clearing. Katastrofalt faktisk. Ellers kan jeg faktisk godt lide vores fight hele vejen rundt. Krüger laver dog en del uprovokerede fejl. Halgrimur får ikke problemer med at komme på holdet når han starter. Har Emil Larsen været på banen i den her kamp?....jeg har ikke set ham. Men igen så kan jeg lide vores fight og hvordan vi generelt virker langt mere solide defensivt, men uha Kasper Larsen skal simpelthen kunne cleare sådan en bold :-(Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægSynes godt nok lado ser noget tung ud. Mon det dog bliver et godt match med OB.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Hold kæft vi spiller som en sæk nødder! Der var absolut intet positivt at tage med fra den her kamp.
Hvad var vores gameplan? - Lange bolde op til Mikkelsen, der ikke vandt en eneste hovedstødsduel.?
2. halveg var da en af de mest jammerlige halvege jeg nogensinde har overværet på stadion. INGEN rammer hinanden og vi lader FCK spille den rundt om os, uden at have et regulært angreb selv. Seriøst, så er det sjældent, der er 10000 tilskuerer på lægterne, hvordan kan man tro at en brøkdel af disse mennesker gider at komme igen, når vi på ingen måde prøver at spille os tilbage i den her kamp! Jeg synes fandme ikke der var nok der fightede for det..
Kun Ousager, Lasse Nielsen og Desler kan være deres indsatser bekendt IMO.
Resten, især Lasse Kryger og Kasper Larsen, var mildest talt flere niveauer under suppebold.
/RETEP
Comment
Comment